Verschrikkelijk die hooi koorts!! De vermoeidheid maakt echt alles erger. Was gister nog zo blij dat ik eindelijk weer goed slaap. En meteen veel meer energie heb. Vandaag gewoon weer vanaf 02:00 wakker gelegen.. Te vroeg gejuicht..
Wat voor vitamines slikken jullie? En ik las ergens dat je vanaf week 10 kan stoppen met foliumzuur, kan het kwaad als je door gaat? Slik namelijk davitamon mama compleet, en heb nog een paar strips daarvan over
Kun je gewoon door gebruiken hoor Ik neem de mama plus daarvan met visolie en neem die ook als ik geen kinderwens heb, bevalt mij super! En de hele zwangerschap door.
Nou de magnesium heeft wel 2 dagen geholpen. Stond net als alle andere dagen om 2:00 nog onder de warme douche met mijn benen
Hier ook dramatische nachten. M’n borstvoeding is eigenlijk niets meer maar m’n dochtertje pakt geen fles of accepteert iets anders, ben elke nacht bezig met voeden. Slaap wel samen dus dat scheelt maar toch
Ik ben net geweest alles is goed! Het hartje gehoord. Wat voelt dat goed zeg de kleine was ook al lekker aan het bewegen We hebben het net onze oudste dochter verteld en ze vind het toch wel heel erg leuk!
Oooh wat een mooie echo @Haver11 . Zo gaaf hoe snel het al echt vormen krijgt van een mensje. Armpjes beentjes neusje...wauw Morgen mogen wij ook voor termijn. Begin er nu toch wel echt zin in te krijgen
@Haver11 wat leuk! Je ziet zelfs al een neusje duidelijk Ik ben morgen aan de beurt, spannend en leuk tegelijkertijd @Wizzy5 hoe laat moet jij? Ik om 16:00
Fijn zeg al die mooie echo’s! Ik had net reguliere controle. Bloeddruk is nu 90/55, maar niet gek met dit warme weer. IJzer 6,9 dus al wel aan de lage kant. Was bij dochter ook op deze termijn, toen zakte hij binnen een maand naar 6,2 dus over een paar weken nog eens prikken.
Gister het hartje kunnen vinden met de Angelsound tranen van geluk hier. Morgen echo om 8:45, maar het loopt meestal uit, dus Ben benieuwd hoe laat ik "werkelijk" aan de beurt ben. Vorige keer namelijk 2 uur gewacht tot ik opgeroepen werd
Aah wat leuk dat het gelukt is! Is een prachtig geluid. Heb je morgen termijn echo? Poeh 2 uur wachten, da's toch niet normaal...hopelink morgen gelijk aan de beurt
Ja ik was al gedeeltelijk in paniek, ik had de dag ervoor al meermaals gezocht maar vond niks. Gisterochtend ook niet. Terwijl bij mijn zoontje, ik hem eigenlijk wel steeds vond met de Angelsound. En dan gistermiddag toch nog eens, en kon het dan ook haast niet geloven dat ik het eindelijk gevonden had. Ja het is een termijn echo. Iedere 4 weken doen ze een echo hier. Het heet hier alleen alles anders, omdat ik in Duitsland woon(net over de grens)
IJzertabletten inderdaad. MCV was wel gewoon goed en heb op dit moment ook geen enorme klachten hoor. En ijzertabletten hielpen goed vorige keer
Ahaa in Duitsland. Ja dat verklaard het 2 uur wachten ook wel heb je bewust gekozen om in Duitsland prenatale zorg te krijgen? Volgens mij als je in Nederland naar de verloskundige gaat, heb je ook nog recht op kraamzorg toch?
Edit Sorry...zie dat ik verkeerd heb gelezen. Reactie verwijderd. Maar Fijn dat je geen klachten hebt. Hopelijk blijft dat zo