Uitgerekend 1 t/m 15 januari 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Druffia, 28 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Ik denk dat dit komt, omdat er veel dames die een moeilijke weg hebben bewandeld, sneller ervoor kiezen om een forum op te zoeken. Als ik niet in de MMM had gezeten, dan denk ik eerlijk gezegd dat ik hier ook nooit was beland haha.
    Daarnaast blijf ik het terugzien dat er ook een hele hoop dames licht positief testen voor de NOD aan en wanneer ze uiteindelijk toch ongesteld worden, dit zien als een vmk...het is tegenwoordig heel fijn dat we allemaal al zo vroeg kunnen testen, maar vroeger konden mensen dit ook niet en dan werd je gewoon ongesteld. Dit is tegenwoordig ook anders. Maar dit is mijn persoonlijke mening he, kan best zijn dat niet iedereen het met me eens is.

"Iedere seconde worden wereldwijd ongeveer 4,3 baby's geboren. Dat is 255baby's per minuut, 15.300 per uur, 367.200 per dag."<<<< gelukkig gaat het ook heeeeel vaak goed haha ;)

Buko en LaQueen vinden dit leuk.
  2. Lavita

Lavita Bekend lid

23 aug 2016
    909
    953
    93
    Ik denk dat je daar inderdaad wel gelijk in hebt. Zo had ik het nog niet bekeken.

Oh, wauw. Ja, als je dat leest gaat het inderdaad enorm vaak goed. Vervelende bij mij is dat ik heel erg geneigd ben om me het negatieve aan te trekken.

LaQueen vindt dit leuk.
  3. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Die pijnscheuten bij snel opstaan heb ik ook en had ik ook bij dochter. Hoort erbij!

Ik werk in het voortgezet onderwijs als leerlingencoördinator en docent. Welk vak precies houd ik voor me, anders herkennen mensen mij misschien. :p En de rest?

AapEnOlifant vindt dit leuk.
  4. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Hier werkzaam in het primair onderwijs!Hoe en wat, daar laat ik het ook bij hihi xD

LaQueen vindt dit leuk.
  5. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Oh, ik heb me vandaag bij de drogist weer laten verleiden tot het kopen van een cb digital.:rolleyes:
    Vorige week donderdag had ik er 1-2 op staan.
    Wanneer zou ik hem kunnen doen voor een +3?

6. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Ik werk als organisatieadviseur bij een woningcorporatie.

LaQueen vindt dit leuk.
  7. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    In principe als je meer dan 5 weken zwanger bent. Maar het is ook afhankelijk van hoe snel/veel je hcg opbouwt.

8. LolaLisa

LolaLisa Bekend lid

14 apr 2017
    516
    425
    63
    Ik ben werkzaam als bouwkundig ingenieur bij een aannemer

Ondertussen ben ik al wat minder gestresst over mijn testen. Had vanmiddag nog Predictor gedaan en ik zie wel een oploop sinds zondag. Niet super veel, maar streepje is zeker duidelijker. Heb nu nog 1 test en die doe ik morgen of donderdagochtend en dan stop ik ermee tot de echo :)

Bijgevoegde bestanden:

Cherryblush, LaQueen en Mokki vinden dit leuk.
  9. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Hmm.. misschien donderdag maar eens proberen dan.
    Ik heb geen idee hoever ik precies ben :p

Buko vindt dit leuk.
  10. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Vanaf 5 weken zwangerschap. Ik heb er ook 1 besteld en ga ‘m zondag doen. :D

LJJ vindt dit leuk.
  11. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Even tips gevraagd. Vanochtend trok ik mijn bh aan.... puilden m’n borsten al een beetje uit (nu al, hoe dan?!) o_O Ik zit er nu aan te denken om 2 sportbh’s te kopen, zodat het wat kan meegroeien zeg maar. En omdat dit denk ik fijner zit ook.

Heb normaal 80D (voor vorige zwangerschap 75E en groeide naar 85G maar wijdte is nooit weer helemaal terug gegaan), zal dat een beetje fijn zitten denken jullie?

Ik heb nog wel 80F en 85G als ze wat groter zijn nog van de vorige x denk ik. :roflmao: Maar die zak ligt ivm tijdelijke woning nu bij iemand anders en ik ga mijn zwangerschapskleding dus pas ophalen vanaf de 12 weken.

12. Mokki

Mokki Bekend lid

27 feb 2019
    517
    448
    63
    Vrouw
    Ik ben mijzelf een beetje druk aan het maken voor deze oploop.... 4 weken 2 dagen & nog steeds geen knaller. Zijn hier ervaringsdeskundige?

Stomme MA en miskraam hebben mij heel onzeker gemaakt. Toen teste ik niet zoveel :(

Bijgevoegde bestanden:

Buko vindt dit leuk.
  13. LolaLisa

LolaLisa Bekend lid

14 apr 2017
    516
    425
    63
    @LaQueen ik wilde vanavond ook nieuwe bh’s bestellen, want bij mij puilen ze er ook uit... maar weet niet of je tijd hebt om naar winkel te gaan? Daar kunnen ze meestal wel goed adviseeen over zulke dingen... ik bestel meestal dingen op de gok :p

@Mokki je hebt een mooie oploop! En dat is het belangrijkste! Ik word ook erg onzeker van de testen die ik soms op forum voorbij zie komen, maar niet iedereen bouwt zo snel hcg op! Geen zorgen proberen maken!

Mokki vindt dit leuk.
  14. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Hele mooie oploop!!!! Bij mijn dochter testte jk met 4+2 een stuk lichter nog dan jij :)

Wat betreft de bh’s; ik ben van 75D naar 80F gegaan, en nu 75B/C. Lees: slappe hap. Eerst 13 mnd bv en daarna gestart voor een tweede kindje, dus te lui geweest om nieuwe bh’s te kopen. Mijn bh’s gaan gewoon eindelijk weer beter passen :roflmao:

Mokki en LaQueen vinden dit leuk.
  15. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ik weet niet wat voor sportbeha’s je wil kopen, maar als het van die synthetische dingen zijn zonder beugel denk ik dat het niet zo verstandig is met jou cupmaat. Omdat deze weinig steun bieden.
    Ik ben van een push-Up 80B naar gewone 85C gegroeid vorige keer. Ik had gewoon voorgevormde bh’s een maat groter op de gok. En voedingsbeha’s ook er bij. Ik had er niet te veel geld aan uitgegeven omdat ik dan mogelijk nog groter kon kopen.
    Ik had voedingsbeha’s van de H&M met een voorgevormde cup zonder beugel en de dunnetjes van de Hema. De gewone beha’a ook van Hema.

Oh en uiteindelijk ben ik weer teruggekrompen naar 80/85B. Wel zonder push, dat kan ik echt niet meer verdragen :roflmao:

LaQueen vindt dit leuk.
  16. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Je test nu elke dag of niet?
    Ik denk dat je dat niet moet doen. Je hcg verdubbelt geloof ik elke 36 uur(als ik het nog goed weet). En de een maakt sneller aan dan de ander.
    In theorie zou je bij om de dag testen een mooie oploop zien. Bij jou is dat ook als je er wat testen tussen uit haalt.
    Probeer het een beetje los te laten.
    En als je toch onzeker bent zou ik een clearblue met wekenindicator doen.

Mokki vindt dit leuk.
  17. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Er zijn genoeg mensen die pas met 5+ weken een knaller hebben. Echt nog niet druk om maken hoor! :) Jij bent denk ik een trage hCG opbouwer.

Edit: Een knalstreep betekent niet dat het dan wèl automatisch goed zal gaan. Een streep is een streep en dat betekent dat iemand zwanger is. Lastig he die eerste weken!

Mokki en AapEnOlifant vinden dit leuk.
  18. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Tijd wel, maar vandaag de hele dag mijn dochter bij me. En bij een zaak betaal je gelijk veel meer. Geen probleem voor bh's die je een behoorlijke tijd draagt, maar voor een tussendoor oplossing een beetje zonde van m'n geld. :eek:

19. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Uitgerekend: 1 t/m 15 januari 2020

1 januari

2 januari

3 januari
    @Druffia - 32 jaar - 2e kindje { onbekend }

4 januari
    @Wizzy5 - 31 jaar- 5e kindje { onbekend }

5 januari

6 januari
    @Buko - 31 jaar - 2e kindje { onbekend }

7 januari

8 januari
    @Leni4 - 4e kindje { onbekend }

9 januari
    @LJJ - 29 jaar - 2e kindje { onbekend }

10 januari
    @Lavita - 27 jaar - 2e kindje { onbekend }

11 januari

12 januari
    @LaQueen - 27 jaar - 2e kindje { onbekend }
    @AapEnOlifant - 27 jaar - 1e kindje { onbekend }

13 januari

14 januari
    @LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje { onbekend }

15 januari

JONGEN (0) | MEISJE (0) | VERRASSING (0) | ONBEKEND (9)
    ---------------------------------------------

Afspraken

Mei
    20 mei @LJJ eerste echo
    20 mei @Wizzy5 eerste echo
    21 mei @Druffia eerste echo
    22 mei @Buko eerste echo
    22 mei @Buko 7wkn 3D echo
    24 mei @LolaLisa eerste echo
    27 mei @Leni4 eerste echo
    27 mei @Wizzy5 intake VK
    28 mei @Druffia intake VK
    31 mei @Buko intake VK

Juni
    ♡ 5 juni @Buko 9wkn 3D echo
    ♡ 12 juni @LaQueen intake VK

13 juni @Druffia termijnecho
    20 juni @Buko 11wkn 3D echo

20. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Ik heb de lijst even weer aangepast incl. onbekend. :) Dus als het een verrassing is, dan kan je dat zelf even aanpassen naar verrassing in het groen. :D

En dit is de laatste lijst die ik kon vinden, dus ik denk dat nog niet iedereen die zich heeft voorgesteld zich erop heeft geplaatst, toch? Edit: Ik heb ontdekt dat @Cherryblush en @nadine001 zich nog even op de lijst kunnen zetten.

Oh en de mensen die nu ontdekken zwanger te zijn die zitten aan het einde van onze lijst en/of begin van de lijst van 16 t/m 31 januari denk ik. En op zich is het best wel prettig om een niet extreem groot clubje te hebben. Lekker makkelijk bij te houden! Zullen we dan wel afspreken dat er geen sterretjes komen? :D We zijn op dit moment met 11, ik denk dat dat hooguit 15-20 zullen worden dan. Als je de lijst van september bekijkt dan schrik je je de rambam. :roflmao:

AapEnOlifant vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina