♡ Uitgerekend: 1 t/m 15 januari 2020 ♡ 29 december (1) ❤️ @MamaLayenNo - 34jaar - 3e kindje ❤️ { onbekend } 30 december (1) ❤️ @Lightblue - 27 jaar - 4e kindje ❤️{ verrassing } 1 Januari (1) ❤ @Wizzy5 - 31 Jaar - 5e Kindje ❤ 3 januari (1) ❤️ @Druffia - 33 jaar - 2e kindje ❤️ { verrassing} 4 januari (2) ❤️ @Minttu - 31 jaar - 1e kindje ❤️ { onbekend } 5 januari (1) ❤️ @Buko - 31 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } 6 januari (1) ❤️ @Iez - 38 jaar - 2e levend kindje (8e kindje) ❤️ { onbekend } 7 januari (1) ♥️@Haver11 - 28 jaar - 3e kindje ♥️ [onbekend] 8 januari (1) ⭐️ Leni4 - 4e kindje ⭐️ { mk 5w+4d } ❤️ @LaQueen - 27 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } 9 januari (1) ❤️ @LJJ - 29 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } 10 januari (1) ❤️ @Lavita - 27 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } 12 januari (3) ❤️ @AapEnOlifant - 27 jaar - 1e kindje ❤️ { onbekend } ⭐️ SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje ⭐️ { bbz 6w+6d } ❤️ @Jetje1991 - 28 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } ❤️ @Riette89 - 29 Jaar -2e kindje ❤️ {Onbekend} 13 januari ⭐️ Mokki - 28 jaar - 1e kindje ⭐️ { mk 8w+1d } 14 januari (5) ⭐️ LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje ⭐️ { mk 6w+3d } ❤️ @Cherryblush - 29 jaar - 2e kindje ❤️ {onbekend } ❤️ @Ansj84 - 35 jaar - 2e kindje ❤️ { verrassing } ❤️ @Tioman - 32 jaar - 2de kindje ❤️ { onbekend } ❤️ @RM1996 - 22 jaar - 1e kindje ❤️ { onbekend } ❤️ @GroeneBomen - 34 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } 15 januari (1) ❤️ @nadine001 - 25 jaar - 1e kindje ❤️ { onbekend } ⭐️ Cocko- ? jaar - 5e kindje ⭐️ { MA 9w+2d } JONGEN (0) | MEISJE (0) | VERRASSING (2) | ONBEKEND (18) | STERRETJES (5) --------------------------------------------- Afspraken Juni ♡ 24 juni @LJJ Termijnecho ♡ 24 juni @nadine001 termijnecho ♡ 25 juni @AapEnOlifant termijnecho ♡ 26 juni @Lavita termijnecho ♡ 27 juni @LaQueen termijnecho ♡ 28 juni @Jetje1991 termijnecho ♡ 28 juni @iez regulier controle gyn Juli ♡ 1 juli @Minttu 13 wkn echo ♡ 1 juli @Druffia controle ♡ 2 juli @Jetje1991 Intake VK ♡ 2 juli @Ansj84 12 weken echo ♡ 2 juli @Wizzy5 Controle vk ♡ 8 juli @Buko geslachtsbepaling ♡ 9 juli @RM1996 13 weken echo ♡ 11 juli @Ansj84 Co VK ♡ 11 juli @Riette89 Termijn Echo ♡ 16 juli @GroeneBomen afspraak VK ♡ 17 juli @LaQueen afspraak VK ♡ 17 juli @Haver11 controle VK + geslachtsbepaling
Ik heb deze zwangerschap zo’n gevoelige huid. Ik kon anders altijd probleemloos mijn benen scheren, maar nu is het een drama, compleet met pijn, bloed en huiduitslag. Herkenbaar?
♡ Uitgerekend: 1 t/m 15 januari 2020 ♡ 29 december (1) ❤️ @MamaLayenNo - 34jaar - 3e kindje ❤️ { onbekend } 30 december (1) ❤️ @Lightblue - 27 jaar - 4e kindje ❤️{ verrassing } 1 Januari (1) ❤ @Wizzy5 - 31 Jaar - 5e Kindje ❤ 3 januari (1) ❤️ @Druffia - 33 jaar - 2e kindje ❤️ { verrassing} 4 januari (2) ❤️ @Minttu - 31 jaar - 1e kindje ❤️ { onbekend } 5 januari (1) ❤️ @Buko - 31 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } 6 januari (1) ❤️ @Iez - 38 jaar - 2e levend kindje (8e kindje) ❤️ { onbekend } 7 januari (1) ♥️@Haver11 - 28 jaar - 3e kindje ♥️ [onbekend] 8 januari (1) ⭐️ Leni4 - 4e kindje ⭐️ { mk 5w+4d } ❤️ @LaQueen - 27 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } 9 januari (2) ❤️ @LJJ - 29 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } ❤️ @KimKing90 - 29 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } 10 januari (1) ❤️ @Lavita - 27 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } 12 januari (3) ❤️ @AapEnOlifant - 27 jaar - 1e kindje ❤️ { onbekend } ⭐️ SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje ⭐️ { bbz 6w+6d } ❤️ @Jetje1991 - 28 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } ❤️ @Riette89 - 29 Jaar -2e kindje ❤️ {Onbekend} 13 januari ⭐️ Mokki - 28 jaar - 1e kindje ⭐️ { mk 8w+1d } 14 januari (5) ⭐️ LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje ⭐️ { mk 6w+3d } ❤️ @Cherryblush - 29 jaar - 2e kindje ❤️ {onbekend } ❤️ @Ansj84 - 35 jaar - 2e kindje ❤️ { verrassing } ❤️ @Tioman - 32 jaar - 2de kindje ❤️ { onbekend } ❤️ @RM1996 - 22 jaar - 1e kindje ❤️ { onbekend } ❤️ @GroeneBomen - 34 jaar - 2e kindje ❤️ { onbekend } 15 januari (1) ❤️ @nadine001 - 25 jaar - 1e kindje ❤️ { onbekend } ⭐️ Cocko- ? jaar - 5e kindje ⭐️ { MA 9w+2d } JONGEN (0) | MEISJE (0) | VERRASSING (2) | ONBEKEND (18) | STERRETJES (5) --------------------------------------------- Afspraken Juni ♡ 24 juni @LJJ Termijnecho ♡ 24 juni @nadine001 termijnecho ♡ 25 juni @AapEnOlifant termijnecho ♡ 26 juni @Lavita termijnecho ♡ 27 juni @LaQueen termijnecho ♡ 28 juni @Jetje1991 termijnecho ♡ 28 juni @iez regulier controle gyn Juli ♡ 1 juli @Minttu 13 wkn echo ♡ 1 juli @Druffia controle ♡ 2 juli @Jetje1991 Intake VK ♡ 2 juli @Ansj84 12 weken echo ♡ 2 juli @Wizzy5 Controle vk ♡ 8 juli @Buko geslachtsbepaling ♡ 9 juli @RM1996 13 weken echo ♡ 11 juli @Ansj84 Co VK ♡ 11 juli @Riette89 Termijn Echo ♡ 15 juli @KimKing90 afspraak vk ♡ 16 juli @GroeneBomen afspraak VK ♡ 17 juli @LaQueen afspraak VK ♡ 17 juli @Haver11 controle VK + geslachtsbepaling
Ik kan het niet meer herinneren van mijn vorige maar wanneer kwam de energie een beetje terug? Ben nog steeds zo moe waardoor ik hier vaak helaas geen energie meer heb om mee te lezen
Dag Allemaal, Ik voeg me ook bij deze club. Heb een aantal pagina’s terug gelezen en ben echt onder de indruk van de support voor iedereen, met mooie momenten maar vooral met de moeilijke momenten. Daar zou ik graag deel van uit willen maken. Mijn zoontje is van april 2018, nr 2 is onderweg. 9 januari uitgerekend, dus nog heel even geduld... vorige zwangerschap is super verlopen, met 41+6 is meneer geboren. Helaas ging het daarna niet goed met mij. Tijdens de bevalling heb ik door het persen een lage rug hernia gekregen waardoor ik helemaal niks mee kon en dus ook de zorg voor mijn zoontje onmogelijk werd. In september ben ik daaraan geopereerd en heb in april het revalidatie traject afgerond. Ik voel me nu goed en de 2e kwam sneller dan we ooit hadden durven hopen. Dus nu vooral met de verloskundige en gyn in de gaten houden en overleggen hoe we de rugklachten zo minimaal mogelijk kunnen houden en hopen op een fijne bevalling in januari. Echo’s die ik tot nu heb gehad zagen er prima uit, dus we gaan duimen dat dit zich zo voortzet.
Bij mij kwam dit bij 13 weken terug. Daarvoor kon ik echt wel de hele dag slapen .. zwaar hoofd kreeg ik ervan
Zeker heftig. Heb er ook psychologische hulp bij gehad om het allemaal een plekje te kunnen geven. Vooral het niet kunnen zorgen voor je kind heeft bij mij echt een grote impact gehad op hoe ik alles aanpak. Nee dat niet, ik heb gewoon heel hard moeten persen om hem eruit te krijgen. 4,5 kilo is ook niet niks. Mijn rug is altijd wel een zwakke plek geweest, maar dit was wel extreem gevolg zei de neurochirurg. Gewoon domme pech dan ook.
Bij mij pas rond een week of 15/16 bij de vorige. Nu net als jij druk en dan echt te moe om overal op te reageren. Ook gewoon veel dingen nog te regelen op mijn werk en over 2 weken de sleutel van ons huis. Ik denk dat ik over 3 weken ietsje meer schrijf, maar echt met vlagen. Zijn dan juist weer druk bezig met het huis natuurlijk, dus kost ook veel tijd. En als dat weer een beetje klaar is, dan begin ik weer met lesgeven in het nieuwe schooljaar en de start is ook altijd best druk. In de praktijk hebben we in het onderwijs volgens mij telkens 2/3 weken ‘rust’ en dan weer een piek door van alles. Ik zie namelijk dat ik best vaak schrij& dat het druk is.
Dankjewel!!! Als het ons gegund was wilde ik ze graag dicht op elkaar zodat ze wat aan elkaar hebben, en ik voel me nu goed dus waarom niet de sprong wagen. Het blijft ook bij 2, en wil heel graag alles nog een keer bewust meemaken en hopelijk gezond doorkomen.
@KimKing90 welkom!! Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit ook echt een fijn clubje vind. Maar wat super dapper dat je nu al zwanger bent zeg. Wat een heftig jaar heb je gehad. Ik hoop heel erg dat deze keer alles goed mag gaan en dat je nu eens echt ontzettend mag genieten van jullie nieuwe wondertje.
Ik had ook meestal rond de 13 weken dat ik mij beter begon te voelen en meer energie kreeg... Ben benieuwd deze week....ben nu nog echt vreselijk moe.
Dankje. Ik geniet nu al enorm. Alle reacties van mensen die het te snel vinden gaan na mijn operatie en herstel laat ik lekker links liggen. Geen negativiteit nu in mijn leven, Alleen maar positiviteit!!!
Precies! Je hebt helemaal gelijk hoor! Alsof zij bepalen wanneer je verder mag gaan met je leven... tijd voor een nieuw seizoen in jullie leven!!