♡ Uitgerekend 1 t/m 15 januari 2021 ♡ 25 december NonnieMa - 39 jaar - 2e kindje ♡ 28 december TulpMama - 36 jaar - 3e kindje ♡ Sedese - 34 jaar - 3e kindje ♡ Miekoe - 36 jaar - 3e kindje ♡ Daphne1002 - 34 jaar - 3e kindje 30 december 31 december Nogeenkeermama - 32 jaar - 2e kindje♡ 1 januari Lieverding - 38 jaar - 3e kindje (5e zw)♡ Daphne1002 - 34 jaar - 3e kindje 2 januari Dubbelfris - 31 jaar - 2e kindje Monopoly - 30 jaar - 2e kindje 3 januari Rijtjes - 34 jaar - 4e kindje 4 januari Tinaatje - 28 jaar - 2e kindje ♡ 5 januari Ndj18210703 - 20 jaar - 2e kindje Melanzane - 36 jaar - 2e kindje Verdikkie - 32 jaar - 4e kindje ♡ 6 januari 7 januari 8januari 9 januari ButterflyNova - 34 jaar - 2e kindje (5e zw)♡ Friezin87 - 33 jaar - 2de kindje 10 januari 11 januari 12 januari Milou28 - 28 jaar - 1ste kindje Dreamer - 36 jaar - 5e kindje (1 bonus) 13 januari Fidel2016 - 35 jaar- 4e kindje (6e zw) 14 januari Jurielle- 38 jaar- 2de kindje (3de zw) 15 januari 16 januari 17 januari S1991 - 29 jaar - 2e kindje ---------------------------------------------- Afspraken: ---------------------------------------------- Sterretjes Tuttebelleke ---------------------------------------------- Bevallen : 23-11-2020 dreamer84 - Dounya 22-12-2020 - Lieverding - Maen (Maantje) Amalia Anastasia 30-12-2020 MenP2010 - dochter 30-12-2020 Ellen1989 - dochter --------------------------------------------- Jongen (3) | meisje (5) | verrassing (1)
@Friezin87 dan sowieso.... maar dat is het nog niet hier vanmiddag naar het zh geweest. Echo gehad en aan de ctg gelegen. Overleg gehad vanaf wanneer ik ingeleid wil worden. Heb besloten toch nog minimaal een week te wachten. 7 januari weer naar het zh om verder te kijken, dan ben ik 41+3... mijn wens om thuis te bevallen is zo groot en de gyn waarschuwde me ook dat inleiden ook kan zorgen voor een heftiger bevalling, dat ik die laatste rotnachten maar voor lief neem. Van de jongste in een uur bevallen dus ben echt bang dat het dan te heftig gaat worden. Kereltje doet het nog prima zei meneer de ctg, vruchtwater nog voldoende aanwezig, doorbloeding navelstreng nog goed... dus nog geen reden tot zorg...
@Miekoe het is zo dubbel he. Je wil graag bevallen, maar de natuur ook een kans geven.. Ben benieuwd wat deze week je brengt
Bah, ik heb de hele avond al zo’n last van mijn lijf! Mijn buik doet zeer, mijn rug... niet dat ik me wee-achting voel, maar lekker is het niet... net naar de wc en zie ik wat bruinverlies... vanmiddag inwendig onderzoek gehad en wel slijmverlies gehad daarna, maar schoon... kan het daar alsnog van komen? Straks ga ik vannacht bevallen!! Was ik eigenlijk niet van plan. Ben nu ff met de jongste in bed gedoken. Zij is moe en ik ben klaar met de avond. Even een uurtje liggen..
Ik voel me ook niet lekker. Tijdens koken duidelijk menstruatiepijn en het is nu nog steeds raar. Voel me gewoon gek. Ook dunnere ontlasting, zowel gisteren als vandaag. Bij inwendig onderzoek kan je wat (oud) bloed verliezen maar ik weet niet binnen hoeveel tijd dat moet zijn om het aan dat onderzoek te kunnen wijten.
Ooo jij ook al??!! Bluhh!! Ook maar rustig aan doen dus! Ik weet dat je idd oud bloed kan verliezen, maar idd vorige inwendige onderzoek verloor ik het direct en nu pas na een uur of 10. ik ga nog steeds nergens vanuit hoor. Heb nog steeds geen gevoel van weeën of iets wat er op lijkt...
Hier ook nog steeds een dikke buik. Wel een enorm slechte nacht gehad. Weer een mond vol maagzuur. Continu werd ik wakker door de oprispingen en de kramp in mijn billen.. #%^$%%+^
Ow jakkes!! Ik heb wel lekker geslapen eigenlijk. Vreemd genoeg. Maar heb 's nachts ook geen last van zuur, dat is meer na het avondeten.
@Friezin87 hopelijk vanavond naar het ziekenhuis!!! Net nog een keer gestript door de vk. Had nu een goede 2cm ontsluiting en de baarmoedermond was al wat korter dus ze kon er goed bij! We gaan maar weer geduldig afwachten of er wat gaat gebeuren vandaag...
@Miekoe en @Daphne1002 was gister ook niet helemaal happy.. na 2 happen eten al vol. Misselijk en kramp... trok later weer weg.. maar nu ook weer flinke krampen. Zouden t echte weeen worden. Of komt het door de oliebollen. Ach.. t maskt me niks meer uit.. vanavond iig met ziekenhuis bellen.