Hallo dames, Ik hoop dat het bij jullie ook snel door gaat zetten! Hier gaat alles goed. We hebben een hele tevreden baby, de bv gaat ook goed. De eerste 2 dagen heeft ze heel veel last gehad van vastzittend slijm en kreeg dit heel moeilijk weg. Dit lijkt gelukkig steeds minder te worden.
goedemorgen meiden! Hoe voelen jullie je? Het zou wel leuk zijn als de baby’s zich dit weekend melden! hier gaat alles goed, helemaal kapot maar wel voldaan de kleine man begint zijn dag en nachtritme wat om te draaien dus we hebben vannacht 3 uur achter elkaar kunnen slapen. Dat is echt hemels vergeleken bij de afgelopen andere nachten haha ondanks dat ik al 2 kinderen heb (wel iets ouder natuurlijk) ben ik toch weer onzeker. Drinkt hij goed? Heeft hij kramp? Hoe moest dit ook alweer? enz vandaag gaan we even heerlijk naar buiten met de kleine. Hij zit weer op geboortegewicht en ik ben er echt even aan toe om een luchtje te scheppen. Herstel gaat ook goed gelukkig! nou meiden ik kijk straks weer even of hier al iets gebeurt!
@Friezin87 zou toch verdorie wat zijn als je vandaag gewoon spontaan bevalt?!!! Zou super zijn!! @Ellen1989 fijn om te horen dat het allemaal goed gaat! Lijkt me wel heel eng als ze dan dat slijm zo slecht weg krijgt.. durfde je haar wel ‘alleen’ te laten? @sedese ohh lekker met de baby naar buiten! Zo fijn! Hier zijn de meiden met mijn vriend naar buiten voor een grote wandeling met de hond (de meiden lekker op de step) en ik zit suf binnen omdat me dat niet meer lukt.. op een paar harde buiken na is het hier nog steeds wel rustig... ik ga er ook maar niet vanuit dat er kans bestaat dat het strippen helpt.. net nog even in bed gelegen en dan wil ik gewoon zooo graag bevallen! Het is echt een drama in bed.
@Miekoe Ja echt heel naar om te zien. Gelukkig is mijn man er heel rustig onder en die neemt haar dan even mee. We hebben haar nog niet alleen gelaten haha, ze is of wel bij mij of bij mijn man. Ze slaapt ook naast ons in haar wieg. Ik hoop voor je (en voor de anderen) dat het snel op gang gaat komen en jullie je kleintje ook lekker vast kunnen houden!
Geef ook weer een teken van leven. Wij hebben een datum, ergens volgende week. Smiddags beginnen met ontsluiting meten en evt. Ballon. Als er geen ballon nodig is word er de volgende ochtend gebelt met de kinderafdeling of er een bedje is. Dan prikken ze vliezen door. Moet er wel een ballon geplaatst worden geven ze me lichaam alle tijd . Ik heb ook geen medische reden van inleiding, maar een logistieke reden Wel een enorme domper. Ze hebben de bezoekersregeling voor de ouders aangepast. Gister hadden ouders onbeperkt toegang. Vanaf vandaag gaan ze werken met tijdsslotten. Ouders van de oneven bedjes van 09.00 tot 12.00 en 16.30 Tot 19.00. Ouders van even bedjes van 12.30 tot 16.00 en 19.30 tot 22.00.. Daarbij incl de ouders mogen er maar 2 bezoekers per dag. Dus als opa/oma op bezoek willen komen, mag 1 van de ouders die dag niet..
@fidel2010 Dat is echt niet fijn, die bezoekregeling. Je wil toch gewoon altijd bij je kind kunnen zijn? Hier week 41 aangetikt vandaag, maar nog steeds heel rustig. Behalve baby zelf dan, die blijft lekker spelen in mijn buik. Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik eind aankomende week wordt ingeleid. Bij mijn zoontje was een ballonnetje toen ook voldoende om alles in gang te zetten en heb ik verder geen infuus of medicatie gehad. Langer dan een week kan het in ieder geval niet meer duren
@fidel2010 och jee ook nog tijdsloten om je kind te kunnen bezoeken. Ik hoop echt dat het meevalt voor jullie.. zo'n rare kraamtijd wens je niemand toe. @NonnieMa Ook geen haast dus haha! Wil je wachten tot de 42 weken voordat ze je gaan inleiden? @Miekoe hoe is de stand van zaken? Heb je het gevoel dat het strippen iets doet? Deed het ook zeer eigenlijk? Ik vond het destijds erg pijnlijk.. dat is voor mij reden geweest om het dit keer even uit te stellen tot ik echt op 41 weken zit. Hier is alles rustig. De baby beweegt gelukkig gewoon en goed, daardoor wordt mijn buik wel regelmatig hard. Heb (weer) wat van de slijmprop verloren. Er zit dus nog steeds wel beweging in.. laten we hopen dat ze dit weekend gewoon komt. Wat ik trouwens wel fijn vind is dat ze niet jarig is op een feestdag. Ja of ik moet vandaag nog bevallen, maar dat lijkt me heel sterk.
Hier hebben de weeen niet doorgezet. Zit meer tijd tussen, zijn wel pijnlijker. Nog 40 minuten dan mogen we met zh bellen om te horen of er plaats is voor eventueel plaatsten ballon. Ben benieuwd.
@Daphne1002 nee ik vind het over het algemeen geen pijn doen. Het ligt echt aan de persoon die het doet! Ze hebben nu 5 pogingen tot strippen gedaan en alleen de gyn deed me gisteren echt zeer. De andere 4 pogingen waren echt veel voorzichtiger... Heb nu wel veel harde buiken, maar volgens mij gebeurt er nog niet heel veel. @fidel2010 jeetje spannend dat je nu een datum hebt! Balen (beetje understatement) dat die bezoekersregeling nu ineens wordt aangepast! @Friezin87 weet je al of je terecht kunt?
De gene die t zegt, zegt ook wel.je zit ook wel in elkaars nek te hijgen. Hun dochter prematuur met darminfectie , ze ligt nu nog warmwaterbed, en heeft oorklepjes op, omdat ze de omgevinggeluidjes niet kan verdragen. Ander ouders praten piepende geluidjes
Dat is ook niet erg prettig...’als je met zn allen op zo’n afdeling moet zitten.. maar goed, snap ook maar al te goed dat je te allen tijde bij je kindje wil kunnen zijn
Goeiemorgen dames, of eigenlijk nog nacht. Ik mocht me gister om 19.15 melden in zh. Na ctg kwam de ballon. Toen die geplaatst werd had ik al 2cm ontsluiting. Deze zat er ron 20.30 in. Mijn man om 21.30 naar huis gestuurd. Kat moest nog eten ect. Maar om 22.15 kon ik m al weer bellen om terug te komen. Ik had 5 cm ontsluiting en stond op de kop van de pijn. De weeen volgenden zich heel snel op. Wat door liep in een weeenstorm. Na 20 minuten persen is ons prachtige zoon Mathijs op 2 jan. Om 00.20 geboren.
@Friezin87 jaaa gefeliciteerd!!! Zo te lezen had je lichaam gelukkig maar een klein zetje nodig. Wat heerlijk dat hij nu geboren is!! @Miekoe hoe is het bij jou?
@Miekoe @Daphne1002 ik wacht met smart op jullie baby! Hoe gaat het met jullie? Houden jullie het nog een beetje vol? Jullie zijn wel de feestdagen gepasseerd ik besef volgend jaar waarschijnlijk pas dat onze kleine altijd op 1e kerstdag jarig zal zijn hahaha
@sedese aah joh, zo'n ramp is het niet om op 1e kerstdag jarig te zijn toch? Als je kan kiezen dan zou ik ook kiezen voor een meer neutrale dag maar hee.. Komt goed Hier is het rustig. Dus ik ga maar gewoon m'n ding doen vandaag. Kinderen gaan spelen met vriendjes. Manlief gaat met z'n hobby aan de slag.. Ik ga boodschappen doen. Enige waar ik me een beetje zorgen over maak is dat de candida infectie die ik had, weer de kop op steekt. Echt om gek van te worden! En dat anti candida dieet is gewoon zo vervelend dat ik het nauwelijks te doen vind. Ik eet keurig biogarde kwark enzo, minder suikers, maar ook suiker van fruit is verkeerd. Drink dagelijks 2 glazen karnemelk want dat schijnt ook goed te zijn. En verder water en thee. Geen frisdranken of ranja. Denk dat ik maar gewoon even bel met de vk of ik canesten gyno op mag halen. De jeuk is echt vreselijk maar ook de afscheiding is heel erg vervelend. Bah.
@Friezin87 van harte gefeliciteerd met jullie zoon! @Daphne1002 nog steeds alles rustig Wat ontzettend naar die infectie! Hoop dat je canesten mag gebruiken! Die jeuk is afgrijselijk