Uitgerekend 1 t/m 15 januari 2021

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by TulpMama, Apr 22, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Gefeliciteerd

Friezin87 likes this.
  2. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

Jul 22, 2015
    1,592
    1,036
    113
    Female
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Ik lig me hier toch op een blauwe wolk !

3. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

Aug 9, 2012
    1,908
    502
    113
    Female
    Snap ik!
    Lekker genieten van je kersverse kereltje ❤️
    @Daphne1002 hoop dat wij ook heel gauw op die gekleurde wolk mogen zitten ❤️❤️

Friezin87 likes this.
  4. NonnieMa

NonnieMa Actief lid

Jun 23, 2015
    363
    296
    63
    Gefeliciteerd @Friezin87 ! Dat is lekker snel gegaan! Ik ben nu na de feestdagen ook wel toe aan mijn roze wolk... Maandag ga ik strippen proberen en ik denk donderdag beginnen met inleiden als dat allemaal lukt.

Friezin87 likes this.
  5. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

Aug 9, 2012
    1,908
    502
    113
    Female
    Ik had moeten zeggen Daphne en nonniema!! Sorry!! Natuurlijk hoop ik ook dat jij gauw op je wolk zit!!! Hopelijk mag je nog gewoon natuurlijk bevallen...

6. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

Mar 17, 2009
    848
    454
    63
    Jaaa ik heb ook wel echt zin in die roze wolk haha :D

Heb suikervrije koekjes gevonden.. Wat een uitkomst. Ik ben van nature een snoepkont, dus geen koekjes of chocolade is echt een straf. En met die stomme candida is dat wel de beste remedie. Dus dan zo maar. Bovendien is de muesli van zonnatura in de aanbieding en dat eet ik dan met biogarde kwark en blauwe bessen.

Had echt honger als een paard dus dat smaakt me toch een partij goed!

7. sedese

sedese Fanatiek lid

Sep 23, 2009
    1,674
    936
    113
    Female
    @NonnieMa ben natuurlijk ook op jouw baby aan het wachten!

8. sedese

sedese Fanatiek lid

Sep 23, 2009
    1,674
    936
    113
    Female
    oh wat heerlijk! Lijkt me lastig en die jeuk is zo ontzettend #^*#+ moet je geen antibiotica tijdens de bevalling als je een infectie hebt bijvoorbeeld? Misschien is dat alleen bij blaasontsteking :$

9. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

Mar 17, 2009
    848
    454
    63
    Nee candida is een schimmel of gist. Daar werkt de antibiotica niet tegen. Wat je wel vaak ziet is dat als je antibiotica gehad hebt, je een candida infectie oploopt. Candida zit altijd in je lijf, voornamelijk in je darmen. Maar bij verstoring kan er een wildgroei ontstaan.
    Als je zwanger bent is je weerstand vaak lager en dan krijgt die candida ook de kans om in overvloed te groeien.

Op zich is het iets onschuldigs, maar omdat de baby er wel doorheen moet (het zit natuurlijk in het geboortekanaal) loopt ze kans om spruw op te lopen. Ook onschuldig maar wel heel vervelend.

10. sedese

sedese Fanatiek lid

Sep 23, 2009
    1,674
    936
    113
    Female
    oh gelukkig! Ja dat is wel vervelend inderdaad :( lekker aan de koekjes nu, die heb je inmiddels wel verdient!

Daphne1002 likes this.
  11. NonnieMa

NonnieMa Actief lid

Jun 23, 2015
    363
    296
    63
    Auw, ja, dat wil je voorkomen, zeker als je borstvoeding gaat geven. Met mijn zoontje ben ik na 5 maanden gestopt toen hij voor de 2e keer spruw kreeg, dat doet zo'n pijn!

En geen probleem dat jullie niet automatisch aan mij dachten hoor, ik klets natuurlijk ook pas net mee...

Miekoe and Daphne1002 like this.
  12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Pff tis zo dubbel.. Ik kom weer even zeuren.. Ja ik ben er aan toe om te bevallen om alle normale redenen. Om te knuffelen om die wolk op te klimmen.. tot je weer eens beseft.. niet voor ons...

De tas is definitief ingepakt. De laatste dingen. Momenteel breekt t me mn God mn andere kinderen mn huus mn gezin wat ga ik ze missen.. voor de jongste. Ze beseft natuurlijk helemaal niet wat er aan de hand is..

Miekoe likes this.
  13. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

Aug 9, 2012
    1,908
    502
    113
    Female
    @fidel2010 wat moet het moeilijk voor jullie zijn! Het is zo verrekte oneerlijk!! Je staat met je rug tegen de muur en kunt niks...

Hier al dik 2 uur om de 10 minuten voorweeën. Ze worden niet pijnlijker, en komen ook niet sneller. Er zit elke keer gemiddeld 10 minuten tussen... ben benieuwd of het door gaat zetten ja of nee..

14. NonnieMa

NonnieMa Actief lid

Jun 23, 2015
    363
    296
    63
    @fidel2010 - ik vind het ontzettend sterk van je hoe goed je je houdt in deze tijd. Het is zo ontzettend klote voor jullie... Je gaat je weg hierin zeker vinden, maar leuk is anders.

Hier vanavond een paar keer iets gevoeld wat op een wee lijkt. Dat is voor het eerst... Maar zat meer dan een uur tussen o_O

fidel2010 and Miekoe like this.
  15. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

Aug 9, 2012
    1,908
    502
    113
    Female
    Hier is het ondertussen ook weer rustig... :(

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Ik zou zeggen krijg de buikgriep of vreselijk de slappe lach..dat was wat vorige keren de bevalling in werking heeft gezet bij mij.

Nachtelijk plasuurtje, en kan daarna niet meer meteen slapen..

Miekoe likes this.
  17. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

Dec 21, 2009
    636
    265
    63
    Female
    Militair
    Tilburg
    Goedemorgen (nouja nacht ;)) dames,

Hoe gaat het bij jullie nu? Ik lig nu te voeden, vannacht voor het eerst echt wat geslapen. Het vastzittende slim is ze nu gelukkig helemaal kwijt. Drinken het super goed. M'n borsten staan sinds gister avond vollebak op spanning.

@Daphne1002, @Miekoe en @NonnieMa ik ben aan het duimen voor jullie dat het maar snel op gang mag komen! Het wachten duurt dan zo lang hè!

@fidel2010 ik vind het ontzettend knap hoe je het doet! Het moet zo'n spannende tijd zijn voor jullie.

fidel2010, Miekoe and Daphne1002 like this.
  18. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

Mar 17, 2009
    848
    454
    63
    Goedemorgen,

Hier nog niks hoor..

@Miekoe zo apart, wat jij hebt, had ik dus ook gisteravond. Had zo'n timer geïnstalleerd op mijn telefoon.. Dan kan je goed zien wat er interval is. Bij mij ook om de 10 a 15 minuten een echt stevige harde buik en die hield dan een minuut tot anderhalve minuut aan.

Maar dat ebt dan weer weg en dan is het weer rustig. Denk dat het al bij al 2 uur duurde ofzo.

Nou en de rest vd nacht voel ik dan zo nu en dan weer zo'n harde buik maar verder niks.

@NonnieMa hoe is het bij jou? Waren het echt weeën? Spannend!

@fidel2010 het lijkt me echt bikkelen met dit vooruitzicht. Echt akelig.

Miekoe likes this.
  19. sedese

sedese Fanatiek lid

Sep 23, 2009
    1,674
    936
    113
    Female
    @Miekoe @Daphne1002 @NonnieMa

wat spannend die harde buiken! Ik hoop voor jullie dat het ook lekker helpt bij de ontsluiting al, dat zou wel fijn zijn! Staat er vanaf morgen een strippoging op de planning?

@fidel2010 nogmaals ontzettend knap hoe je het allemaal doet, het moet een achtbaan van emoties teweeg brengen bij jullie en bij jullie gezin. Hier heel hard aan het duimen!

vanavond komen mijn andere kids weer thuis, ze zijn een weekje bij hun vader geweest (ivm kerstvakantie, wij hadden ze de eerste week) en ik moet zeggen dat ik gespannen ben, we hebben een ritme met z’n 3 nu en ik heb ze ontzettend gemist, wil zo graag lekker coconnen met z’n vijven. Maar morgen begint ook school weer (online thuis) en ze moeten wel thuis geschoold worden want 2 belangrijke jaren (groep 7 en 8) beetje zenuwachtig hoe we het allemaal voor elkaar gaan krijgen, gek he?! En ook of ze door het gebrul heen slapen..hebben jullie dit ook? Dat je een beetje onzeker bent over wat komen gaat? Heb het ook als ik denk dat mijn man volgende week weer aan de bak moet, nog een weekje thuis en dan moet ik het toch gaan fixen met 3 :confused: zullen ook de hormonen wel zijn en de vermoeidheid. De oudste moet ook weer gaan voetballen bijvoorbeeld 3 keer in de week, en dan denk ik; hoe ga ik dat allemaal doen dan?

Miekoe likes this.
  20. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

Aug 9, 2012
    1,908
    502
    113
    Female
    Hier nog steeds geen baby!
    Heb zowaar de hele nacht geslapen! 1x wakker geweest van kramp in mijn bil...
    wat een verademing!
    @NonnieMa en @Daphne1002 hoe is het bij jullie?
    Daphne, wel heel toevallig! Hopelijk heeft het bij jou wel doorgezet

@sedese die angst kennis heel goed! Ben daar ook wel onzeker over.. hier zitten ze in groep 3 en 1.... maar moet ze beide ontzettend motiveren om aan het werk te blijven.. ben dus wel blij met die 5 dagen verlof voor mijn vriend.. dat hij dan even kan helpen

Share This Page