Uitgerekend 1 t/m 15 januari 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door TulpMama, 22 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    @rijtjes ik heb gisteren de spullen gekregen voor moeders voor moeders, vanaf woensdag mag ik beginnen. Dit is de eerste keer dat ik er aan mee doe.

2. Monopoly

Monopoly Actief lid

27 apr 2020
    110
    71
    28
    Vrouw
    Ik doe helaas niet mee aan MvM, de MvM-dame in mijn buurt is net verhuisd en nu gaan ze in ons stadsdeel pas weer beginnen op 1 juni met een nieuwe. Ik kan het ook wegbrengen maar dat vind ik echt te ver.

Wat dapper dat je zo duidelijk weet wat je zelf wilt! Wat bedoel je met toucheren, is dat hetzelfde als strippen? Sorry, mijn Nederlandse termen zijn nog niet zo goed. Ik wil wel graag in het ziekenhuis of kraamkliniek bevallen, maar wie weet, als het zo snel gaat als de 1e keer, wordt t n thuisbevalling.

sedese vindt dit leuk.
  3. Melanzane

Melanzane Lid

8 sep 2019
    74
    48
    18
    Vrouw
    @Monopoly Toucheren is als de verloskundige tijdens de bevalling gaat voelen hoeveel ontsluiting je hebt.

@rijtjes Ik wil ook alleen die twee echo's. Te veel verhalen over onrust na groeiecho's en dat er dan een perfecte baby uitkwam die niks te groot of te klein was.

sedese en Monopoly vinden dit leuk.
  4. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Toucheren is voelen op hoeveel cm je zit. Ik wil het liefst thuis bevallen. Wordt alleen wel puzzelen wat we met de anderen doen.

Ik ben benieuwd wanneer ik iets hoor van mvm. Ik zou ook niet mee doen als ik de flessen moet weg brengen.

Monopoly vindt dit leuk.
  5. Verdikkie

Verdikkie Lid

29 apr 2020
    77
    91
    18
    Vrouw
    @TulpMama wat een mooie oploop in testen, jaloers! Ik test alleeen maandag nog een x, maar ik gooi mijn testen altijd gewoon weg :D, zal eens een foto maken. wel zonde want ziet er prachtig uit zo een oploop.

Vind het verdrietig te lezen dat veel vrouwen eerder een miskraam hebben gehad, even zelfs na een kloppend hartje. Trimester 1 is zo zenuwslopend en ik ben ondanks ik vandaag erg moe was blij met de drukte hier thuis.

Wat een leuke ideeën om het mooie nieuws te brenfen! Ga er eens over nadenken, kijken of ik de opa's en oma's en zus kan verassen (of laten schrikken :roflmao:) . Jongste 2 vertel ik het pas later:D

Vandaag iets meer moe dan normaal.
    Gelukkig niet misselijk maar ik fluister dit, in het geval karma nog een of ander onbekend appeltje te schillen heeft met me.

Daphne1002 en sedese vinden dit leuk.
  6. Melanzane

Melanzane Lid

8 sep 2019
    74
    48
    18
    Vrouw
    ♡ Uitgerekend 1 t/m 15 januari 2021 ♡

1 januari
    Sedese - 34 jaar - 3e kindje
    Lieverding - 38 jaar - 3e kindje (5e zw)
    Daphne1002 - 34 jaar - 3e kindje
    Ellen1989 - 30 jaar - 3e kindje

2 januari
    TulpMama - 36 jaar - 3e kindje

3 januari
    Rijtjes - 34 jaar - 4e kindje

4 januari

5 januari

Ndj18210703 - 20 jaar - 2e kindje
    Monopoly - 30 jaar - 2e kindje
    Melanzane - 36 jaar - 2e kindje

6 januari

7 januari

8 januari

9 januari
    Tuttebelleke - 33 jaar - 2e kindje

10 januari

11 januari

12 januari

13 januari

14 januari

15 januari

----------------------------------------------
    Afspraken:
    Sedese - 15 mei - eerste echo
    Sedese - 18 mei - intake
    Daphne1002 - 19 mei - eerste echo
    Tuttebelleke - 26 mei eerste echo - 28 mei intake

TulpMama - 5 juni telefonische intake
    Rijtjes - 8 juni - intake & eerste echo

Ellen1989 - 9 juni - intake + eerste echo
    Melanzane - 12 juni - intake + eerste echo
    TulpMama - 17 juni Termijn-echo

----------------------------------------------
    jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)

7. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Goedemorgen!!

Zo'n miskraam is afschuwelijk. Je kunt er ook niks tegen doen, dat is ook naar gewoon.

Hopen dat we het geen van allen nog eens mee hoeven te maken.

Hier nog steeds alles goed. Ik droom nog veel maar slaap wel wat beter. De misselijkheid is er nog niet maar de 6 weken grens staat voor de deur dus ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren na donderdag.

8. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Goedemorgen!!

Hier gaat alles goed, ik slaap iets beter, nog steeds wel eerder wakker maar ik slaap super vast tot een uur of 5-6.

Heb alleen wel steeds buikpijn, geen erge krampen maar vooral vervelend aanwezig, vooral onderin en aan de zijkanten, steekjes en een naar gevoel is dit herkenbaar? Maak me soms een beetje zorgen..

9. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Hier gaat dat ook zo hoor :) Steekjes en soms straalt het zelfs uit naar m'n vagina lijkt het wel. Als ik nies doet het soms zeer in m'n lies. Is echt allemaal omdat je baarmoeder zwaarder en groter wordt, no stress :D

sedese vindt dit leuk.
  10. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Ja dit dus, maar ik heb ook steeds wel lage rugpijn en kramp ofzo..zal inderdaad de groei zijn, thnx stelt me weer een beetje gerust :)

Daphne1002 vindt dit leuk.
  11. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Gelukkig!!

We moeten elkaar toch maar een beetje bijstaan hier en daar :D

Het lijkt dat de misselijkheid dichterbij is dan ik dacht... En m'n buik is ook druk. Het is hier trouwens heerlijk weer en best wel warm. Ik heb mijn lange broek met blouse verruild voor een mooie zomerjurk met open hakken ;) Even genieten!

12. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Ja dat is wel super fijn! Het is ook fijn om te horen dat je niet de enige bent met buikpijntjes ofzo..

Oh wat heerlijk! Hier is het vrij treurig weer haha helemaal bewolkt. Hoop volgende week ook weer op zon, genieten!

13. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Hallo dames,

Hier gaat ook alles goed. Ik kan gelukkig ook wat beter en langer slapen.
    Verder beginnen m'n tepels gevoeliger te worden en m'n borsten wat voller.
    Hier is het ook maar bewolkt, hopen dat het snel weer mooier wordt.
    Fijne dag vandaag allemaal.

14. Lieverding

Lieverding Fanatiek lid

9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Hi dames, inmiddels 5.1wk en sinds gisteren van die kater gevoel de hele dag. Had ik vorige zwangerschappen ook dus herken dat wel maar is wel vermoeiend.. alsof ik de hele nacht heb gefeest en gezopen en helemaal brak ben en dat herhaalt zich elke dag hahahah

Daphne1002 vindt dit leuk.
  15. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Goedemorgen dames, allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik heb ook maar weer eens ingelogd. Na 2 miskramen, een gezonde dochter geboren met 40 weken een een vroege miskraam afgelopen december heb ik nu weer een positieve zwangeschapstest in handen en proberen we ons weer te focussen op het positieve..

Daarom zou ik me graag aansluiten :)

16. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Welkom en gefeliciteerd !! Spannend altijd weer he!

Nou.. De misselijkheid komt hier wel op zetten. Donderdag 6 weken zwanger dus het klopt wel met mijn verwachting. Oh en ik ben zoooo moe nu ineens. Hoort er ook bij. Gisteren een relatief drukke dag gehad en dan voel ik het pas bij thuiskomst hoe moe ik ben. Vannacht onrustig geslapen en nu weer bekaf.

Hoe is het met de rest vd dames?

17. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

welkom en gefeliciteerd weer nieuwe dames!

Hier geen misselijkheid gelukkig. Wel heel erg weinig energie. Het liefst zou ik een dutje doen, maar dat kan helaas niet want onze 2 jarige gaat echt niet meer slapen overdag. Ik merk wel dat mijn geur enorm verandert. Die is altijd al sterk, maar nu weer enorm sterk zeg maar haha.

En die buik, man man man die denkt echt woepie we mogen weer hoor!

Missen jullie ook zo het kunnen knuffelen met mensen? Ik ben altijd een knuffelaar, maar nu mis ik het echt extra. Wij hebben het al vrij veel mensen verteld, ook omdat het echt niet lang te verbergen is.

sedese vindt dit leuk.
  18. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Mijn buik verandert ook, maar wel zo dat het alleen voor ons zichtbaar is. Mijn vriend zijn ogen beginnen te stralen als hij dat ziet!

Ik knuffel veel met m'n kindjes en m'n vriend. Vind het wel lastig om vriendinnen niet te kunnen knuffelen.. Voelt heel onaardig om van een afstandje hallo te zeggen.

sedese vindt dit leuk.
  19. Nogeenkeermama

18 apr 2020
    28
    35
    13
    Vrouw
    Hey allemaal,

Hier weinig symptomen. Wel droom ik wat heftiger, word ik vaker wakker (ook om te plassen terwijl ik normaal de blaas heb van een olifant). Ook ruik ik naar mijn idee wat beter. Niet alleen als mensen naar zweet ruiken, maar ook naar zeep haha. Heb ik normaal gesproken niet echt. Maar verder niets. Vandaag 5.3 dus het is ook nog vroeg. Zijn jullie al aan het shoppen geslagen? Ik heb gister een luiertas besteld, was er nog maar eentje te vinden en ik vond ‘m zó mooi...:oops: weet dat er nog van alles kan gebeuren maar kon het niet laten!

sedese, Verdikkie en Daphne1002 vinden dit leuk.
  20. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Ik wacht tot na de echo met het kopen van spullen. We zitten dan ook in ons nieuwe huis, dat voelt beter ofzo :)

Nogeenkeermama vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina