Uitgerekend 1 t/m 15 januari 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door TulpMama, 22 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Verdikkie

Verdikkie Lid

29 apr 2020
    77
    91
    18
    Vrouw
    Poeh, steeds moeier hier! Verder gaat 't nog goed!

Ik heb een deal met mezelf dat ik deze x echt niet zoveel nieuws mag kopen :D. Enneh, ik mocht vandaag laatste x testen van mezelf, gister heel de dag naar uitgekeken, ben ik het serieus vanochtend vergeten :|. Serieus? Begint de dementie nu al? :roflmao:. Test ik morgen wel, nu durf ik het niet haha(ik wil ochtendurine)

Tuttebelleke vindt dit leuk.
  2. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Ja ik voel me ook echt gesloopt!

Willen jullie ook weten wat het geslacht is?

3. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Dank voor het welkom dames!

4. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Hallo dames,

Hier gaat het ook goed. Ik mocht vandaag weer een dagje aan het werk, dan gaat de tijd toch een stuk sneller. Even wat afleiding.

Hier ook nog moe, de misselijkheid komt met vlagen.

sedese vindt dit leuk.
  5. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Hey dames!

Hier ook geen energie, echt super moe.
    Nog geen last van misselijkheid, soms met vlagen. Gisteren wat buikpijn gehad maar dat is vandaag weer een stuk minder.

Mijn buik verandert nog niet, ben ook aan de gezonde voeding dus ik val iets af haha

Verder slaap ik nog steeds niet zo best haha maar dit komt ook omdat ik het spannend vind.

Testen jullie nog weleens?

6. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Welkom en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!

7. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Ik heb nog niks gekocht, wacht de echo’s even af de komende tijd. Moet zeggen dat het een stuk makkelijk gaat omdat ik grotendeels thuis ben met de kinderen, zij nog van niks weten en ik me dan minder relaxed voel om te gaan shoppen haha :roflmao:

Nogeenkeermama vindt dit leuk.
  8. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Zeker!! :D:D

Daphne1002 vindt dit leuk.
  9. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Nou dat denk ik af en toe ook wel, ik werk nu thuis en dat is toch anders. De hele dag de tijd om na te denken ook en van alles te voelen. Ben zo blij dat het lekkere weer er weer aankomt! :D

Ellen1989 vindt dit leuk.
  10. Verdikkie

Verdikkie Lid

29 apr 2020
    77
    91
    18
    Vrouw
    Hallo tegen alle nieuwe melders hier! Gefeliciteerd met de zwangerschap!

Hier ga ik morgen nog testen en dan woensdag de verloskundige bellen. Nog niets gekocht en ik moet me ook inhouden deze x. We moeten wel nog even kiezen of we een hele nieuwe babykamer maken, of wij onze slaapkamer gaan wisselen en dat mijn jongste en de baby straks een kamer delen, waar dan later weer een muur tussen gezet kan worden, als ze groot genoeg zijn:rolleyes:

Ondertussen hoor ik manlief via de babyfoon met dochter overleggen wat ze mama geven voor moederdag. Ik ga even m'n oren spitsen en goed luisteren!

11. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Haha @Verdikkie en dan straks heel enthousiast reageren als het Moederdag is ;)

Onze dochter, van 4 jaar, kijkt ook zo uit naar Moederdag. Ze heeft nog niks verklapt maar laat alleen weten dat ze er veel zin in heeft. Zo leuk!

Ik heb trouwens vanochtend de verloskundige gebeld, ik heb 26 mei de eerste vroege echo.

12. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Wij weten nog niet of we het geslacht ook willen weten.. Bij de eerste 2 wist ik het wel maar het lijkt me gewoon ook heel speciaal om te wachten tot de geboorte...

Leuk al die echo's in het verschiet! Zondag idd moederdag, heb mijn vriend opdracht gegeven om het met de boys te bespreken want die willen vaak wel wat ondernemen en een beetje hulp is dan wel zo fijn ;)

sedese vindt dit leuk.
  13. Verdikkie

Verdikkie Lid

29 apr 2020
    77
    91
    18
    Vrouw
    Ik weet ook niet of ik het geslacht wil weten! Twijfel. Vorige x zei ik heel hard nee, maar toen de vraag kwam bij een 16 weken echo gelijk overstag gegaan:D. Nu roep ik weer hard nee.... Maar wie weet. Als ons namen dilemma te groot wordt zal dat ons wel een handje helpen. (ik bedenk nu al smoesjes)

14. Verdikkie

Verdikkie Lid

29 apr 2020
    77
    91
    18
    Vrouw
    Is er ergens uit te zoeken hoe ik ook een kalender krijg? :oops:. Ziet er gezellig uit (en handig) en 't lijkt me niet dat jullie die handmatig verzetten. Even over een paar minuten kijken of 't gelukt is:rolleyes:

15. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Als je op die van ons klikt kun je er een aanmaken :). Vervolgens kun je de code die je dan krijgt in je handtekening plakken :thumup:

Verdikkie vindt dit leuk.
  16. Verdikkie

Verdikkie Lid

29 apr 2020
    77
    91
    18
    Vrouw
    Haha was er net mee bezig, wist alleen niet wat ik met dat adres moest! Ik zie dat het gewoon gelukt is :o:

Daphne1002 en sedese vinden dit leuk.
  17. Lieverding

Lieverding Fanatiek lid

9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Ik hebben 2x bij 15wk een prechtecho laten maken en geen hartslag en twee keer niet en ging goed. In 2016 bij mijn jongste kreeg ik gewoon vervroegde GUO echo met 16wk ipv 20 en dus daar zei echoscopieste het geslacht. Deze keer dus zoiezo echo met 15wk wil ik dus ik zal jet gewoon aanvragen de echo ivm miskramen die termijn zodat ik niet na de pretecho hoef.

ik heb 4x meisjes gehad maar ik heb zo’n sterk gevoel dat het ook een meisje is. Had ik ervoor ook altijd “goed”.

sedese vindt dit leuk.
  18. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Yeah! Nice!

Verdikkie vindt dit leuk.
  19. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Ik heb echt geen enkel idee wat het is. Een jongen of een meisje. Ik weet wel dat mijn borsten steeds voller worden en dat ik me af vraag hoe groot ze deze keer zullen worden. Vorige keer zijn ze 2 cups gegroeid :p Maar na het geven van bv ook weer net zo hard geslonken. Gemiste kans ;)

Ellen1989 en sedese vinden dit leuk.
  20. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Ik had heel sterk een jongens gevoel maar nu weet ik het al niet meer haha. Liggen jullie ook op de bank/bed? Ik ben zooooo moe :rolleyes::D

Ellen1989 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina