♡ Uitgerekend 1 t/m 15 januari 2021 ♡ 1 januari Sedese - 34 jaar - 3e kindje Lieverding - 38 jaar - 3e kindje (5e zw) Daphne1002 - 34 jaar - 3e kindje Ellen1989 - 30 jaar - 3e kindje 2 januari TulpMama - 36 jaar - 3e kindje Dubbelfris - 31 jaar - 2e kindje 3 januari Rijtjes - 34 jaar - 4e kindje 4 januari 5 januari Ndj18210703 - 20 jaar - 2e kindje Monopoly - 30 jaar - 2e kindje Melanzane - 36 jaar - 2e kindje Verdikkie - 32 jaar - 4e kindje 6 januari Tinaatje - 28 jaar - 2e kindje 7 januari 8 januari ButterflyNova - 34 jaar - 2e kindje (5e zw) 9 januari 10 januari 11 januari 12 januari 13 januari 14 januari 15 januari S1991 29 jaar. 2e kindje ---------------------------------------------- Afspraken: Dubbelfris - 8 mei - intake Dubbelfris - 11 mei - eerste echo Lieverding - 13 mei - eerste echo Lieverding - 14 mei - intake gyn Sedese - 15 mei - eerste echo Sedese - 18 mei - intake Daphne1002 - 19 mei - eerste echo ButterflyNova - 26 mei - eerste echo Tinaatje - 27 mei eerste echo - 10 juni intake Verdikkie - 27 mei afspraak 1 verloskundige S1991 - 28 mei intake S1991 - 2 juni eerste echo TulpMama - 5 juni telefonische intake Rijtjes - 8 juni - intake & eerste echo Ellen1989 - 9 juni - intake + eerste echo Melanzane - 12 juni - intake + eerste echo TulpMama - 17 juni Termijn-echo ---------------------------------------------- Sterretjes Tuttebelleke ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) Hallo dames ik kom me ook voorzichtig hier melden 5 mei had ik mijn eerste positieve test. Ik denk dat ik rond 17 januari ben uitgeteld volgens mijn eigen berekeningen.
Gefeliciteerd @S1991 Wij hebben bericht gehad dat vanaf 11 mei de partner weer bij alle echo's mag zijn. Controles nog wel veelal alleen. Ben er blij mee! Hier vandaag ook licht misselijk en vooral heel moe. Laten we hopen dat de symptomen een teken zijn van een zwangerschap die zich goed ontwikkelt. Weet even niet wie vandaag zo plots al een echo had. Hoop dat je bij de volgende afspraak een mooi frummeltje met kloppend hartje mag zien.
Ooohw al de eerste echo! Volgens mij kunnen ze nooit echt wat zien zo vroeg toch? Alleen of het op de goede plek zit en heeeel soms een knipperlicht. Bne je er zenuwachtig van geworden? Hier krentebaart bij de jongste. ML kwam net bij de hap vandaan. Had het niet herkent en was. Oppeens zo groot! Schrok er van. Nu crème en ab en hoop houden dat de rest gespaard blijft Gefeliciteerd S1991! Welkom! Fij. De lijst wordt al groter! Al mis ik @sedese 's mooie kleurtjes hier wel!
Heb net bedacht dat bouwjaar 2020 ook wel mooi klinkt. Bevallen na kerst en voor oud en nieuw vind ik ook prima. Maarjaaaa bij mij blijven ze altijd vrolijk lang zitten (behalve de eerste die kwam voor de uitgerekende datum, de rest erna)
Ik ga voor 2 weken overtijd haha. Hier al een zoon van begin januari en naast alles regelen voor Sint en voor kerst en oud en nieuw ook nog een verjaardagkado verzinnen traktaties bso 3n school en straks ook voor deze hummel.. pfff word extra concerta slikken hahahaha. Ik heb de echo een dag vervroegd. Er was een praktijk hier vlakbij die op zondag echo doet dus nu zondag 17 mei.. heb er zin in
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 januari 2021 ♡ 1 januari Sedese - 34 jaar - 3e kindje Lieverding - 38 jaar - 3e kindje (5e zw) Daphne1002 - 34 jaar - 3e kindje Ellen1989 - 30 jaar - 3e kindje 2 januari TulpMama - 36 jaar - 3e kindje Dubbelfris - 31 jaar - 2e kindje 3 januari Rijtjes - 34 jaar - 4e kindje 4 januari 5 januari Ndj18210703 - 20 jaar - 2e kindje Monopoly - 30 jaar - 2e kindje Melanzane - 36 jaar - 2e kindje Verdikkie - 32 jaar - 4e kindje 6 januari Tinaatje - 28 jaar - 2e kindje 7 januari 8 januari ButterflyNova - 34 jaar - 2e kindje (5e zw) 9 januari 10 januari 11 januari 12 januari 13 januari 14 januari 15 januari 16 januari 17 januari S1991 - 29 jaar - 2e kindje ---------------------------------------------- Afspraken: Dubbelfris - 8 mei - intake Dubbelfris - 11 mei - eerste echo Lieverding - 13 mei - eerste echo Lieverding - 14 mei - intake gyn Sedese - 15 mei - eerste echo TulpMama - 17 mei pretecho Sedese - 18 mei - intake Daphne1002 - 19 mei - eerste echo ButterflyNova - 26 mei - eerste echo Tinaatje - 27 mei eerste echo - 10 juni intake Verdikkie - 27 mei afspraak 1 verloskundige S1991 - 28 mei intake S1991 - 2 juni eerste echo TulpMama - 5 juni telefonische intake Rijtjes - 8 juni - intake & eerste echo Ellen1989 - 9 juni - intake + eerste echo Melanzane - 12 juni - intake + eerste echo TulpMama - 17 juni Termijn-echo ---------------------------------------------- Sterretjes Tuttebelleke ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
mwa, niet echt zenuwachtig.. meer ongeduldig haha. Anderhalve week duurd zo lang als je ergens naar uitkijkt. Ach wat vervelend voor je kindje! Hopelijk gaat het snel over!
Ooeeh krentenbaard, dat heb ik ook wel eens gehad. Was heel vervelend, maar gelukkig ook snel weer weg met medicijnen. @TulpMama fijn dat je over een week al terecht kunt!! @Verdikkie hier eentje die eerder kwam en eentje die een week na de uitgerekende datum kwam. Geen pijl op te trekken.. Vond later wel minder fijn dan eerder. Het duurde mij veel te lang allemaal.
Ow dat lijkt me wel balen ja dat je nog niet echt iets ziet bij de echo. Hier 3 kinderen die alledrie met 41.1 zijn geboren. Ik denk echt dat ik in shock ben als deze dat niet doet haha. Hmm hagelslag. Vanmorgen begon ik dus met chocolade pasta. Was niet zo lekker als pindakaas met hagelslag hoor! Ik ben helemaal niet zo bezig met de eerste echo geloof ik. Al dacht ik gisteren wel ineens ow ja dat is al over een maand. Ml vindt het wel jammer dat hij niet mee kan hoor, maar we zorgen in ieder geval dat we wel samen naar de 20 weken echo kunnen.
Ik moet echt stoppen met eten ik werp te veel naar binnen ... heb continu van die droge mond en soort van honger maar niet echt dus.. ik herken het ook van vorige zwangerschappen, rond week 10 werd het weter geloof ik.. even doorzetten dus! heb wel angst voor de echo as woensdag.. ben bang dat hartje niet zou kloppen.. blijft spannend alles.. Hoe is verder met jullie?
heerlijke vreetbuiten! Hahaha ik wou dat ik dat had. ben al 2 dagen kotsmisselijk... heb vanavond zelf surinaamse bami gemaakt en daar zowaar 2 borden van kunnen eten zonder nu misselijk te zijn haha! Verder ben ik echt hondsmoe! Spannend je eerste echo! Probeer toch te ontspannen want het is vast helemaal in orde hoor.
Haha heerlijk! Ik was dus naar poolse winkel gegaan gisteren ze verkopen daar van die lekkere Russische ogurken uit vat dus zonder azijn etc echt lekker zout en dus iets wat ik eens wil vaak tijdens zwangerschap. Had haast dus pakte was bleek achteraf gewoon de soort want je in winkels gewoon ook koopt dus met azijn ik moest bijna huilen ervan ik opende het nog in de auto zelfs.