@sedese heel veel succes met de echo, laat je even weten wat ze konden zien? Hier gaat het nog steeds goed. Mijn borsten groeien onverminderd door. Ben alleen vandaag wel duidelijk minder misselijk dan de afgelopen dagen wat mij dan weer lichtelijk verontrust.. Had al even op Google gezocht maar schijnt vaker voor te komen en zegt in principe niks. Op zich is het ook wel lekker voor een dagje.
Hoi meiden, Ik kom net terug van het echobureau en heb me ontzettende zorgen gemaakt om...NIKS Het hartje klopte mooi en de baby was goed gegroeid. Helemaal in de wolken
Wat fijn @sedese en zorgen zijn nooit om niks natuurlijk, je gedachten kunnen je helemaal gek maken. Blij dat alles in orde was. Ik had dat gisteren, en vandaag is de misselijkheid weer volop aanwezig. Het is wat he..
Oow gelukkig ben ik niet de enige waar het bij wisselt. Ik ben er nog steeds wel van overtuigd dat het goed zit maar merk ook dat ik heel erg toe ben aan de bevestiging. Die krijgen we hopelijk dinsdag. Pfff weet niet wat ik ga doen als het niet goed blijkt te zijn. Denk dat ik daar wel goed ziek van zal zijn. @sedese ooooh wat heerlijk!!! Lekker genieten
Yessss!!! Ooohh ben zo blij voor je!! Die onzekerheid is zo kak!! Nu ik nog!! Nog een paar uurtjes geduld!! Heb gelukkig vanmorgen nog geen afscheiding gespot! Hopen dat het zo blijft
Ja, de termijn staat (uitwendig) op 6 weken en 5 dagen. Volgens mijn eigen berekening zou ik nu 7 weken moeten zijn maar dit is aan de hand van ovulatietesten. De echoscopiste zei; je weet nooit wanneer je ei daadwerkelijk is gesprongen. Ze vond die 2 dagen niet noemenswaardig. Had zo'n fijne vrouw ook, ze stelde me zo gerust.
Bij mij wisselt het ook, heb nu ineens mega borsten voor m'n gevoel, echt aanwezig en ik voel me soms minder moe, minder misselijk en dan weer alles in een keer. Ben ook zo ontzettend benieuwd naar jullie kleine beeb! nog een paar nachtjes .
Net van gyn terug. Ze heeft weer echo gedaan ik schrok wel eerst want de blaas was gevoeld en dus kon ze niet zo goed zien überhaupt iets haha maar geplast en toen kloppend haartje! Termijn hebben ze rond 6.5 maar ze zei dat het nog echt alle kanten op kan. verder een lijst aan bloedprikken en kweekjes genomen. en wat fijn dat ze zelf heeft voorgesteld elke 2 wk afspraak bij haar + echo. Ze vroeg of ik elke week wil maar dat leek mij overdreven. dus voor nu even genieten en elke twee weken controle + echo is heel fijn!
Wat fijn @Lieverding dat het in orde is en dat ze dat voorstelde. Tot wanneer gaan ze die elke 2 weken controle doen? Gehele zwangerschap of tot een bepaald termijn?
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 januari 2021 ♡ 1 januari Sedese - 34 jaar - 3e kindje Lieverding - 38 jaar - 3e kindje (5e zw) Daphne1002 - 34 jaar - 3e kindje Ellen1989 - 30 jaar - 3e kindje ♡ 2 januari TulpMama - 36 jaar - 3e kindje Dubbelfris - 31 jaar - 2e kindje Nogeenkeermama - 32 jaar - 2e kindje Miekoe - 36 jaar - 3e kindje 3 januari Rijtjes - 34 jaar - 4e kindje 4 januari 5 januari Ndj18210703 - 20 jaar - 2e kindje Monopoly - 30 jaar - 2e kindje Melanzane - 36 jaar - 2e kindje Verdikkie - 32 jaar - 4e kindje 6 januari Tinaatje - 28 jaar - 2e kindje 7 januari 8 januari ButterflyNova - 34 jaar - 2e kindje (5e zw) 9 januari 10 januari 11 januari Zuster9203 - 26 jaar- 1ste kindje 12 januari 13 januari 14 januari 15 januari 16 januari 17 januari S1991 - 29 jaar - 2e kindje ---------------------------------------------- Afspraken: Mei Dubbelfris - 8 mei - intake Zuster9203- 8 mei - belafspraak gyn Nogeenkeermama - 10 mei - echo <3 Dubbelfris - 11 mei - eerste echo Lieverding - 13 mei - eerste echo Ellen1989 - 13 mei - eerste echo Lieverding - 14 mei - intake gyn Sedese - 15 mei - eerste echo TulpMama - 17 mei pretecho Zuster9203 - 17 mei pretecho Sedese - 18 mei - intake Daphne1002 - 19 mei - eerste echo Miekoe - 25 mei - intake + echo ButterflyNova - 26 mei - eerste echo Tinaatje - 27 mei eerste echo - 10 juni intake Verdikkie - 27 mei afspraak 1 verloskundige S1991 - 28 mei intake Juni S1991 - 2 juni eerste echo TulpMama - 5 juni telefonische intake Rijtjes - 8 juni - intake & eerste echo Ellen1989 - 9 juni - intake + eerste echo Melanzane - 12 juni - intake + eerste echo TulpMama - 17 juni Termijn-echo ---------------------------------------------- Sterretjes Tuttebelleke ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
Volgens mij is dit de laatste lijst, nieuwe mama's; jullie kunnen jezelf op de lijst zetten en eventuele afspraken ook
Dat is denk ik een beetje bepalen door mij. Ik ga zoiezo tot 20wk dat doen en dan zie ik het wel.. Het is natuurlijk niet zo dat het moet of dat ze iets kunnen zien of voorkomen het is meer voor mij. Doen ze eigenlijk altijd als je loopt meg miskramen dat je mag zoveel echos maken zoals je wil
Wat een feest om te lezen whooppiieee! Allemaal hartjes, Miekoe, maak jij de dag straks helemaal compleet! Met ook een hartje! Ik wil ook eerder oppeens. Haha
Wat fijn dat veel een goed echo hebben gehad! ❤️ Zo spannend, Ik moet nog 4 weken wachten heb pas bij 10 weken de eerste echo. Heb daarnaast ook geen last van misselijkheid enz. Alleen af en toe moe en pijnlijke borsten. Hebben meer mensen weinig zwangerschap symptomen? Hoeft volgens mij ook niks te zeggen, maar maak me soms wel een beetje zorgen of het allemaal wel klopt.
Het hoeft idd niks te zeggen als je weinig kwaaltjes hebt. Eigenlijk en je dan gewoon een lucky bastard Mijn beste vriendin had ook helemaal geen kwalen. Ik ben moe, mijn borsten groeien zo allemachtig dat m'n huid glimt en strak staat en ik ben dus misselijk en sommige dingen smaken me gewoon ineens niet meer. Best een gekke gewaarwording.
Miekoe, ik duim voor je! Lieverding & Sedese , wat superfijn die hartjes! Ik heb er bewust voor gekozen even te wachten maar nu ben ik ook wel heel nieuwsgierig, net als Verdikkie! Ik heb zelf echt een baaldag, vanmorgen twee keer over moeten geven. Tegelijk heb ik honger en was m'n werk ook helemaal zat. Maar positief gezien probeer ik maar te denken dat die kwaaltjes 'goed' zijn, al had ik bij mijn dochter alleen moeheid. Daphne, die groeiende borsten klinkt ook pijnlijk! Zou me niet teveel zorgen maken over een dag meer of mindere kwalen. Moet zeggen dat t bij mij wel groter is, maar nog meevalt deze keer. 'k heb verder wel bijgelezen maar kan niet op iedereen reageren.