Een kloppend hartje!!!!!! Alles was goed! Termijn klopt, 6+5, geen bloed te zien verder. Waarschijnlijk innestelingsbloeding of een vaatje geknapt! Zooo blij!!!!
Oooohw wat goed!! Heb je ook ovulatietesten gebruikt? Of de eerste dag van je laatste menstruatie genomen?
Nee ik doe niet aan ovulatietesten. Daar ben ik niet stipt genoeg in. Ik was uitgegaan van mijn laatste menstruatiedag... dacht zelf dat ik misschien 1 of 2 dagen eerder kon zijn, omdat mijn vruchtbaar slijm zich op dag 13 liet zien... en dat kwam bij de vorige zwangerschappen (temperaturen) eigenlijk heel handig (not) na mij eisprong
Oooh wat fijn zeg al die kloppende hartjes!!! En wat vervelend om te zien dat iedereen zo misselijk is! Ik heb daar nog geen last van, gelukkig ! Verder niet zo veel kwalen! Ben alleen iedere avond zo kapot dat ik al om half 9 in slaap val tot de volgende dag . Heeft iemand dit ook? En rond me schaamstreek staat alles ineens heel strak... kan niet echt uitleggen, iemand hier ook nog last van? Ik moet nog wachten tot 27 mei
Ik ben ook om half 9 helemaal op haha soms begint het al om 8 uur. Ik kan alleen nog niet helemaal doorslapen, ben rond 5 uur ‘s nachts wakker. De kinderen gaan tegenwoordig later dan ik haha
Superfijn al die mooie echo's! Hele geruststelling. @Tinaatje ik heb dat ook, supervroeg in de avond al moe, maar ook echt extreem vroeg wakker. Meestal inderdaad rond 5/half 6. Maar bij m'n vorige zwangerschap werd dit wel beter rond de 7/8 weken en sliep ik weer "normaal".
Hoi! Gefeliciteerd iedereen met jullie zwangerschap! Fijn al die kloppende hartjes! Ik had afgelopen zondag op moederdag een positieve test. Ik weet niet wanneer ik uitgerekend ben doordat mijn cyclus steeds zo anders is. Heb pcos en de ene keer is t 30 dagen en de andere keer meer dan 40. Cyclus begonnen op 1 april. Ik voel weinig nog dus nog niet zeker van mijn zaak. Dit is mijn 3e zwangerschap en hopelijk mijn 3e kindje.
@Meisjeje wat leuk op moederdag!! Gefeliciteerd! Ik reken ook vanaf de eerste dag vd laatste menstruatie. Dat was op 26 maart. Hebben jullie ook dat je smaak zo enorm verandert? Ik vind veel dingen een zure smaak hebben. Echt niet lekker.
@Daphne1002 ja dat merk ik ook, dat m'n smaak erg veranderd. Sommige dingen die ik normaal heel lekker vind hoef ik nu echt niet. Ben normaal een water en thee drinker, maar het liefst pak ik nu alleen maar zoet.
@sedese klopt, de mijne begon ook op 28 maart hahaha! Super grappig zeg! ooo ik ben ook zo vreselijk moe! Heb net ook al een uur liggen slapen! Echt heel vervelend. Loop op mijn werk soms ook echt als een zombie rond
Hoi, welkom hier!! Wat een leuk cadeau op Moederdag!! Lastig dat je geen idee hebt hoever je dan nu bent. Weinig voelen, wat kun je daar onzeker van worden hè?!! Dat had ik bij de vorige 2 zwangerschappen ook.. hoop dat je je gauw zwanger mag gaan voelen
Wat is er weer veel gepost, gezellig hoor! Hoera voor de goede echo's Wat een geruststelling @Miekoe Welkom aan de nieuwe dame(s). Ik ben aan het einde van de middag erg moe. Heb vandaag ook even geslapen. Hoop dat al die kwaaltjes een teken zijn dat het goed zit.. Ik probeer vertrouwen te hebben en hoop 26 mei aan te mogen sluiten met een goede echo.
@Meisjeje Welkom hier! Wat een mooi Moederdagcadeau, zo'n positieve test! Wat fijn van de goede echo's @sedese en @Miekoe! Mijn laatste menstruatie begon ook op 28 maart, maar mijn cyclus duurt wat langer dan gemiddeld, vandaar dat mijn uitgerekende datum wat later staat. Ik ben echt hondsmoe! Meestal doe ik 's middags een dutje, maar gisteren was ik echt te druk. Gisteravond werd het laat en nu wil ik weer terug naar bed. Maar dat gaat niet met een peuter om me heen. Hopelijk kan ik hem vanmiddag bewegen tot een middagdut.
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 januari 2021 ♡ 1 januari Sedese - 34 jaar - 3e kindje Lieverding - 38 jaar - 3e kindje (5e zw) Daphne1002 - 34 jaar - 3e kindje Ellen1989 - 30 jaar - 3e kindje ♡ 2 januari TulpMama - 36 jaar - 3e kindje Dubbelfris - 31 jaar - 2e kindje Nogeenkeermama - 32 jaar - 2e kindje Miekoe - 36 jaar - 3e kindje 3 januari Rijtjes - 34 jaar - 4e kindje 4 januari 5 januari Ndj18210703 - 20 jaar - 2e kindje Monopoly - 30 jaar - 2e kindje Melanzane - 36 jaar - 2e kindje Verdikkie - 32 jaar - 4e kindje 6 januari Tinaatje - 28 jaar - 2e kindje 7 januari 8 januari ButterflyNova - 34 jaar - 2e kindje (5e zw) 9 januari 10 januari 11 januari Zuster9203 - 26 jaar- 1ste kindje 12 januari 13 januari 14 januari 15 januari 16 januari 17 januari S1991 - 29 jaar - 2e kindje ---------------------------------------------- Afspraken: Mei Dubbelfris - 8 mei - intake Zuster9203- 8 mei - belafspraak gyn Nogeenkeermama - 10 mei - echo <3 Dubbelfris - 11 mei - eerste echo Lieverding - 13 mei - eerste echo Ellen1989 - 13 mei - eerste echo Lieverding - 14 mei - intake gyn Sedese - 15 mei - eerste echo TulpMama - 17 mei pretecho Zuster9203 - 17 mei pretecho Sedese - 18 mei - intake Daphne1002 - 19 mei - eerste echo Miekoe - 25 mei - intake + echo Sedese - 25 mei - echo ButterflyNova - 26 mei - eerste echo Tinaatje - 27 mei eerste echo - 10 juni intake Verdikkie - 27 mei afspraak 1 verloskundige S1991 - 28 mei intake Juni S1991 - 2 juni eerste echo TulpMama - 5 juni telefonische intake Rijtjes - 8 juni - intake & eerste echo Ellen1989 - 9 juni - intake + eerste echo Melanzane - 12 juni - intake + eerste echo TulpMama - 17 juni Termijn-echo ---------------------------------------------- Sterretjes Tuttebelleke ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)