Uitgerekend 1 t/m 15 januari 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door TulpMama, 22 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Nee, leek me niks zo lang.. Heb leuke dames ontmoet via de zwangerschapsgym die ik deed. Dat vond ik wel fijn en tegelijk was je lekker bezig met bewegen.

2. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Dat centering pregnancy programma Ken ik helemaal niet. Ik ga nu de gewone controles in.

Heb vanmorgen een telefonische intake gehad met de vk. Weer een leuk gesprek!

3. Verdikkie

Verdikkie Lid

29 apr 2020
    77
    91
    18
    Vrouw
    Klein nieuwtje :D
    Wij hebben een kloppend hartje! Ben net geweest, had eigenlijk later een afspraak maar weer bloedverlies :o:. Was oud en bruin maar toch maar gebeld! Woopie.

sedese, Miekoe, Monopoly en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Super!!! Klopte de termijn ook?

Omdat ik afgelopen week 2 dagen vooruit gezet ben, zit ik dinsdag al op 9 weken. Gaat ineens wel snel! Oh en ik word steeds een beetje trotser op mijn beginnende buikje :roflmao:

Monopoly vindt dit leuk.
  5. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wat fijn @Verdikkie :thumup:
    Wanneer had je eigenlijk de afspraak staan?

Mijn buik vind ik ook al goed zichtbaar, zullen die rommelende darmen wel zijn. :rolleyes:

6. Monopoly

Monopoly Actief lid

27 apr 2020
    110
    71
    28
    Vrouw
    #646 Monopoly, 22 mei 2020
    Laatst bewerkt: 22 mei 2020
    Milou, ik heb bij mijn oudste centering pregnancy juist omdat k fulltime werkte. De afspraken waren altijd in de avond en dat was anders nauwelijks mogelijk en vond k handig! Vantevoren dacht k dat het te zweverig was voor mij maar dit viel mee. je moet t wel treffen met je groep en je verloskundigen (als er iemand inzit die de sfeer bepaalt dat die ingrijpt ij t begin), maar ik heb er n paar goede contacten aan over gehouden om samen mee te sporten en inmiddels soms een speelafspraakje. Ook is t zo dat er genoeg ruimte is om privécontrole en gesprek te doen met vk of vk-in-opleiding bij iedere bijeenkomst. er zijn ook twee mensen overgestapt op individuele controles, dat kan ieder moment. ik zou t nu niet weer doen maar kijk positief terug.

Verdikkie, van harte met het goede hartje! wat n geruststelling!

Daphne1002 vindt dit leuk.
  7. Monopoly

Monopoly Actief lid

27 apr 2020
    110
    71
    28
    Vrouw
    -zooo, excuses voor t gebrek aan interpunctie en hoofdletters!-

ik voel me ontzettend misselijk, daarom nu even niet veel bericht vanaf hier.

8. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ja ik had alles voor de commode al een poos in huis haha. Is namelijk gewoon een ladekast van Ikea en hij zou dan bij de andere kinderen op de kamer komen. Nu wordt het gewoon weer de commode. Ik weet nog niet wat we doen met de rest van de kamer. Is nu nog het kamertje van de oudste. Als het een meisje wordt kan het behang blijven zitten, roze bloemetjes. Bij de jongetje zou ik daar wel wat anders mee willen. Maar de baby zal het eerste jaar sowieso bij ons slapen dus dat kamertje heeft niet zoveel haast.

centering pregnant zou ik zelf niet willen. Maar ik ken iemand die het super fijn heeft gevonden. Bij mijn vroedvrouw duurt een afspraak sowieso al een uur.

Naar hoor die misselijkheid! Ik heb nu vooral best wel hoofdpijn, gek word ik ervan. Hoe is het met de rest hier? Die moeheid is wel echt killing ook he. Hopelijk is het snel het tweede trimester.

9. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ooh ja die moeheid, ik had gisteren zo'n slechte dag. Heel moe en misselijk. Vandaag gaat het iets beter maar nog steeds misselijk en moe. Ook snel duizelig bij het opstaan, even in de gaten houden.

10. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    @Verdikkie wat fijn dat alles goed is!!!

lastig hè die misselijkheid en moeheid! Hier begint het wel wat beter te worden nu. misselijkheid heeft maar een week geduurd en de moeheid is iets minder killing, maar nog wel aanwezig.

Heb vanmorgen iets te gek gedaan geloof ik. Moest de winkel bijvullen en aardig in de zware zakken (15-20kg) lopen trekken. Mijn buik geeft nu echt wel heel duidelijk aan dat dat niet de bedoeling is. Heb echt een flink ongesteldheidsgevoel... dus maar niet meer doen

11. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Hier ook stevige bandenpijn na een te drukke dag. Of beter gezegd: na teveel fysieke inspanning. En als ik nies doet het soms ook zeer.

@rijtjes leuk om al na te denken over de inrichting hé :D

Wij weten nog niet of we wel of niet willen weten of het een dame of een heer is. Mijn vriend denkt een meisje. Zou ik wel leuk vinden na twee jongens ;)

12. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    @Milou28 ik heb centrering gedaan vorige keer. Dus niet alle bijeenkomsten gedaan. Ik vond het opzich wel leuk, maar ik was de enige in de groep die een eerste kindje kreeg en iedereen was echt minimaal 10 jaar ouder dan ikzelf dus dat zorgde er wel voor dat ik het minder leuk vond. Je moet mazzel hebben met de juiste groep mensen, dan kan t heel leuk zijn. Maar doen ze dat gewoon bij jullie? Hier geen CP vanwege de corona

Ik ben ook een beetje stil. Idd ook erg misselijk en pijn in m'n buik.

@Verdikkie superfijn van het hartje!

13. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    Hoi!

Toffe kleur die comode! Ik heb bij beide kids ook die ladekast als comode. Ideaal he!

Vervelend misselijk. Hier nog weinig last van, enkel moe moe moe.

Vandaag 1e afspraak bij gynaecoloog gehad. Kloppend hartje te zien. Hij zei dat ik 6.3 weken ben maar dat lijkt me niet juist. Ik denk zelf 7. Maar we gaan t zien over 4 weken. Dan termijn echo en nipt. Wil ik ook meteen weten wat t wordt! Ben te nieuwsgierig om t niet te weten haha.

Daphne1002 vindt dit leuk.
  14. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Wat fijn, een kloppend hartje!!

Ik wacht ook de termijnecho af tot ik precies weet hoe ver ik ben. Ik denk dat de 8 weken waar ik vorige week dinsdag op gezet ben iets aan de optimistische kant is. Blijft toch lastig meten op die vroege termijnen.

Heb vandaag rust genomen, maar dan ben ik veel misselijker dan wanneer ik de hele dag bezig ben. Bah :p

15. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Wat fijn, weer kloppende hartjes!!

@Daphne1002
    Ik herken dat wel, dat wanneer je meer rust neemt je misselijker bent. Vandaag weinig gedaan, dus minder structuur en daardoor nog moeier en voelde me ook 'flauw'.

Ik weet nog van 8 jaar geleden dat het mij juist hielp om regelmatig te eten.

16. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Goedemorgen dames,

Ik ga vandaag weer een dagje naar kantoor. Hoop dat ik het vol kan houden. Wanneer lichten jullie je werkgever in?

17. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Goedemorgen,

Hier vandaag ook weer een dagje op het werk. Gelukkig valt het nu nog mee met de misselijkheid hier, hoop dat het zo blijft. Ik wil het na de termijnecho vertellen, die heb ik de 9e. 22e ben ik jarig en wilde dan een fototaart neerzetten met de echo. Als ik het tot dan geheim kan houden.
    Werkse vandaag!

ButterflyNova vindt dit leuk.
  18. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Goedemorgen!

Ik denk dat ik het rond de 12e week vertel. Ik mag niet naar kantoor, waar ik overigens wel echt van baal, dus ik hoef niks te verbloemen. Op zich wel handig.

Zal aan de slag. Na een werk vrij te zijn geweest verwacht ik chaos in mijn mailbox.

19. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Hier vanmorgen een kloppend hartje gespot en gehoord!!
    Heel erg blij!! Mijn vriend mocht mee, dat was ook wel heel erg fijn! Hij had echt die bevestiging nodig...

mij heb mijn werkgever al ingelicht. Ivm bloedverlies moest ik onder werktijd naar de vk. Kon niet echt een pakkende smoes bedenken..

ButterflyNova en Milou28 vinden dit leuk.
  20. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Uitgerekend 1 t/m 15 januari 2021

1 januari
    Sedese - 34 jaar - 3e kindje
    Lieverding - 38 jaar - 3e kindje (5e zw)
    Daphne1002 - 34 jaar - 3e kindje
    Ellen1989 - 30 jaar - 3e kindje
    Miekoe - 36 jaar - 3e kindje

2 januari

TulpMama - 36 jaar - 3e kindje
    Dubbelfris - 31 jaar - 2e kindje
    Nogeenkeermama
    - 32 jaar - 2e kindje
    Miekoe - 36 jaar - 3e kindje

3 januari

Rijtjes - 34 jaar - 4e kindje

4 januari

5 januari

Ndj18210703 - 20 jaar - 2e kindje
    Monopoly - 30 jaar - 2e kindje
    Melanzane - 36 jaar - 2e kindje
    Verdikkie - 32 jaar - 4e kindje

6 januari
    Tinaatje - 28 jaar - 2e kindje

7 januari

8 januari

ButterflyNova - 34 jaar - 2e kindje (5e zw)

9 januari

10 januari

11 januari

Zuster9203 - 26 jaar- 1ste kindje

12 januari

13 januari

14 januari

Jurielle- 38 jaar- 2de kindje (3de zw)

15 januari

16 januari

17 januari

S1991 - 29 jaar - 2e kindje

----------------------------------------------
    Afspraken:

Mei

Daphne1002 - 19 mei - eerste echo
    Sedese - 25 mei - echo
    ButterflyNova - 26 mei - eerste echo
    MenP2010 - 26 mei - eerste echo
    Zuster9203 - 26 mei - echo + gyn
    Tinaatje - 27 mei eerste echo - 10 juni intake
    Verdikkie - 27 mei afspraak 1 verloskundige
    S1991 - 28 mei intake

Juni
    S1991 - 2 juni eerste echo
    TulpMama - 5 juni telefonische intake
    Rijtjes - 8 juni - intake & eerste echo
    Ellen1989 - 9 juni - intake + eerste echo
    TulpMama - 10 juni Termijn-echo
    Melanzane - 12 juni - intake + eerste echo
    Sedese - 15 juni - termijnecho
    Miekoe - 16 juni - termijnecho

Sterretjes

Tuttebelleke
    jongen (1) | meisje (0) | verrassing (1)

Deel Deze Pagina