Jaaaa echt bizar. Bij m’n zoontje kreeg ik pas met 24 weken een buik, maar nu is m’n buikje al begonnen! Ziet er wel nog uit alsof ik teveel gegeten heb hoor, maar toch! Haha! Maar bij jou groeit ie dus ook goed?
@sedese spannend!!! @Daphne1002 ik heb echt, heel vervelend, een darmenbuik. Lijk al wel 5 maanden zwanger. Kan het nu ook echt niet meer verbergen..
Dank je! Laat het straks even weten! Hier ook en ben nu ook zover dat ik hem niet meer kan inhouden, het is echt een darmenbuik. Dus het is ook nog eens een soort van vetrolletje hahaha pfff
Ik heb echt duidelijke grote buik al, heb ik al de zwangerschappen ook zo gehad. Mensen weten nu echt dat ik zwanger ben haha op straat etc. Ik draag ook echt al zwangerschaps shirtjes etc.
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben haha.. Ook hier al duidelijk zichtbaar, maar omdat we het nog maar een select gezelschap hebben verteld draag ik nu vooral wijde shirts en jurken. Woensdag de termijnecho en dan willen we het dit weekend aan de familie gaan vertellen en dan zullen meer mensen het wel te weten komen. Hoe is het met jullie misselijkheid? Hier nog steeds aanwezig..
Hier begint m'n buik ook al echt wel zichtbaar te worden. De misselijkheid is bij mij gelukkig zo goed als weg Hopelijk duurt het bij jullie ook niet te lang meer.
Dit is mijn buik... moet ook gaan kijken naar positieshirts...mijn gewone shirts worden wat te kort nu
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 januari 2021 ♡ 26 December Ellen1989 - 30 jaar - 3e kindje ♡ 28 december TulpMama - 36 jaar - 3e kindje ♡ Sedese - 34 jaar - 3e kindje ♡ 1 januari Lieverding - 38 jaar - 3e kindje (5e zw)♡ Daphne1002 - 34 jaar - 3e kindje Miekoe - 36 jaar - 3e kindje ♡ 2 januari Dubbelfris - 31 jaar - 2e kindje Nogeenkeermama - 32 jaar - 2e kindje♡ 3 januari Rijtjes - 34 jaar - 4e kindje 4 januari Tinaatje - 28 jaar - 2e kindje ♡ 5 januari Ndj18210703 - 20 jaar - 2e kindje Monopoly - 30 jaar - 2e kindje Melanzane - 36 jaar - 2e kindje Verdikkie - 32 jaar - 4e kindje ♡ 6 januari 7 januari 8 januari ButterflyNova - 34 jaar - 2e kindje (5e zw)♡ MenP2010 - 37 jaar - 2e kindje (3e zw) ♡ 9 januari 10 januari 11 januari Zuster9203 - 26 jaar- 1ste kindje ♡ 12 januari Milou28 - 28 jaar - 1ste kindje Dreamer - 36 jaar - 5e kindje (1 bonus) 13 januari 14 januari Jurielle- 38 jaar- 2de kindje (3de zw) 15 januari 16 januari 17 januari S1991 - 29 jaar - 2e kindje ---------------------------------------------- Afspraken: Juni Melanzane - 12 juni - intake + eerste echo Sedese - 15 juni - termijnecho Miekoe - 16 juni - termijnecho Verdikkie - 16 juni - termijnecho Ellen1989 - 16 juni - echo combinatietest ButterflyNova - 17 juni - termijnecho Zuster9203 - 17 juni - termijnecho Milou28 - 17 juni - intake Tinaatje - 17 juni - termijnecho Milou28 - 18 juni - termijn echo Nogeenkeermama - 23 juni - Medische echo (12/13 weken echo) Dreamer- 26 juni - termijnecho Dreamer - 06 juli- afspraak Gyno ---------------------------------------------- Sterretjes Tuttebelleke ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1)
OMG hahaha we gaan exact gelijk op!! Zelfde datum uitgerekend Leuk al die foto's van buiken. Ik heb een vergelijkbare buik. De boys hebben het vorige week op school verteld en nu word ik op het schoolplein aangesproken en gefeliciteerd. Super leuk haha! Ben nog wel misselijk en nog steeds een vieze smaak in m'n mond. Hoop echt dat het gauw weg trekt.
Morgen een drukke dag! Echo’s van @Miekoe en @Verdikkie en combinatietest @Ellen1989 super spannend! Ik ga morgen bloed prikken, de standaard testjes voor de verloskundige en de NIPT.
Jaaaaaa! haha ben zo benieuwd! Ah leuk is dat, dan wordt het ook zo echt allemaal! Ik kan niet wachten tot ik beweging voel ook. Hoop ook dat je er snel vanaf bent, dat is echt vervelend!
Ja toch wel spannend. Afgelopen vrijdag bloed laten prikken, dus het duurt nog wel een week voordat we de uitslag hebben. @Miekoe en @Verdikkie succes morgen met de echo's!
Ik heb soms wel de indruk dat ik wat voel. Zo nu en dan ineens. En soms vergeet ik ook dat ik zwanger ben. Lekker handig Maar ik eet geen rare dingen enzo en drink ook niet, zo erg is dat vergeten nu ook weer niet. Mijn buik groeit zo snel dat mijn hoofd nog niet helemaal mee wil. Komt wel denk ik. Mijn nachtmerrie is namelijk om echt dik te worden. En nu voel ik me al een huiskamerolifant dus dat is soms wel een beetje lastig.