ik heb dit ook wel..ik zie mezelf echt veranderen/dikker worden en af en toe moet het nog even landen dat ik echt zwanger ben!
Ik wel. Echo zag er weer goed uit. Neklpooi is zo opgemeten (zat op 1,4), maar we moeten nog wachten op de bloeduitslagen.
Ik mag vanavond pas om 19.15... eest lekker de hele dag werken, dus de tijd gaat ook nog ff lekker langzaam haha
Leuk hoor! Dan gaat het ook wat meer leven lijkt me? Wij hebben onze dochter ook ingelicht, maar wat een geweldig kind is het. Ze houdt nog netjes haar mond, het is nog even ons geheimpje.. Hopelijk morgen een goede echo en dan mag ze het dit weekend gaan vertellen.
Wat knap zeg! Die van ons zijn 4 en bijna 7, maar die kunnen het echt niet voor zich houden hoor haha
Ja ik verbaas mij soms echt over hoe wijs ze al is, ook cadeautjes voor vader en moederdag houdt ze met gemak geheim. Ze praat er nu ook alleen thuis over, hoop zo dat de echo morgen goed is dan kan ze snel trots gaan vertellen dat ze grote zus wordt.
@ButterflyNova dat soort dingen kan de oudste ook wel goed voor zich houden... alleen de jongste verteld steeds per ongeluk wat ze gemaakt heeft... Het feit dat ze een brusje krijgen is te leuk voor vooral de oudste om als geheim te bewaren. Dat kan ze echt niet XD
Hier Heb ik hetzelfde hoor! Vandaag hadden we dropjes op het werk ik zat lekker mee te eten. Toen dacht ik ineens volgens mij mag ik er niet zoveel oeps!! Buik kan ik nog verstoppen onder wijdere kleding. Donderdag de echo en dan volgende week aan iedereen vertellen!!
Echo was goed!! Bloedverlies is ook duidelijk, mijn placenta ligt voor de uitgang... moet rustiger aan gaan doen. Ik kom de dames op 28 december vergezellen! Ben nu in totaal 5 dagen vooruit gezet.
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 januari 2021 ♡ 26 December Ellen1989 - 30 jaar - 3e kindje ♡ 28 december TulpMama - 36 jaar - 3e kindje ♡ Sedese - 34 jaar - 3e kindje ♡ Miekoe - 36 jaar - 3e kindje ♡ 1 januari Lieverding - 38 jaar - 3e kindje (5e zw)♡ Daphne1002 - 34 jaar - 3e kindje 2 januari Dubbelfris - 31 jaar - 2e kindje Nogeenkeermama - 32 jaar - 2e kindje♡ 3 januari Rijtjes - 34 jaar - 4e kindje 4 januari Tinaatje - 28 jaar - 2e kindje ♡ 5 januari Ndj18210703 - 20 jaar - 2e kindje Monopoly - 30 jaar - 2e kindje Melanzane - 36 jaar - 2e kindje Verdikkie - 32 jaar - 4e kindje ♡ 6 januari 7 januari 8 januari ButterflyNova - 34 jaar - 2e kindje (5e zw)♡ MenP2010 - 37 jaar - 2e kindje (3e zw) ♡ 9 januari 10 januari 11 januari Zuster9203 - 26 jaar- 1ste kindje ♡ 12 januari Milou28 - 28 jaar - 1ste kindje Dreamer - 36 jaar - 5e kindje (1 bonus) 13 januari 14 januari Jurielle- 38 jaar- 2de kindje (3de zw) 15 januari 16 januari 17 januari S1991 - 29 jaar - 2e kindje ---------------------------------------------- Afspraken: Juni Melanzane - 12 juni - intake + eerste echo Sedese - 15 juni - termijnecho Verdikkie - 16 juni - termijnecho Ellen1989 - 16 juni - echo combinatietest ButterflyNova - 17 juni - termijnecho Zuster9203 - 17 juni - termijnecho Milou28 - 17 juni - intake Tinaatje - 17 juni - termijnecho Milou28 - 18 juni - termijn echo Nogeenkeermama - 23 juni - Medische echo (12/13 weken echo) Dreamer- 26 juni - termijnecho Dreamer - 06 juli- afspraak Gyno Miekoe - 16 juli - controle VK ---------------------------------------------- Sterretjes Tuttebelleke ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1)
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 januari 2021 ♡ 26 December Ellen1989 - 30 jaar - 3e kindje ♡ 28 december TulpMama - 36 jaar - 3e kindje ♡ Sedese - 34 jaar - 3e kindje ♡ Miekoe - 36 jaar - 3e kindje ♡ 1 januari Lieverding - 38 jaar - 3e kindje (5e zw)♡ Daphne1002 - 34 jaar - 3e kindje 2 januari Dubbelfris - 31 jaar - 2e kindje Nogeenkeermama - 32 jaar - 2e kindje♡ 3 januari Rijtjes - 34 jaar - 4e kindje 4 januari Tinaatje - 28 jaar - 2e kindje ♡ 5 januari Ndj18210703 - 20 jaar - 2e kindje Monopoly - 30 jaar - 2e kindje Melanzane - 36 jaar - 2e kindje Verdikkie - 32 jaar - 4e kindje ♡ 6 januari 7 januari 8 januari ButterflyNova - 34 jaar - 2e kindje (5e zw)♡ MenP2010 - 37 jaar - 2e kindje (3e zw) ♡ 9 januari 10 januari 11 januari Zuster9203 - 26 jaar- 1ste kindje ♡ 12 januari Milou28 - 28 jaar - 1ste kindje Dreamer - 36 jaar - 5e kindje (1 bonus) 13 januari 14 januari Jurielle- 38 jaar- 2de kindje (3de zw) 15 januari 16 januari 17 januari S1991 - 29 jaar - 2e kindje ---------------------------------------------- Afspraken: Juni Melanzane - 12 juni - intake + eerste echo Sedese - 15 juni - termijnecho Verdikkie - 16 juni - termijnecho Ellen1989 - 16 juni - echo combinatietest ButterflyNova - 17 juni - termijnecho Zuster9203 - 17 juni - termijnecho Milou28 - 17 juni - intake Tinaatje - 17 juni - termijnecho Milou28 - 18 juni - termijn echo Nogeenkeermama - 23 juni - Medische echo (12/13 weken echo) Dreamer- 26 juni - termijnecho Dreamer - 06 juli- afspraak Gyno Miekoe - 16 juli - controle VK ---------------------------------------------- Sterretjes Tuttebelleke ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1)
@sedese sorry ik heb jouw blauwe hartje zwart gemaakt... kreeg het niet meer voor elkaar hem blauw te maken. iPhone heeft dat hartje niet en met kopiëren/plakken bleef ie zwart
@Miekoe goed nieuws, fijn!! En welkom bij de club van 28 dec Ik werd wakker met buikpijn, mijn darmen worden weer aan de kant gedrukt. Dat geeft zo'n stekende pijn.
Wat vervelend zeg! Het is allemaal voor het goede doel, maar soms is het echt wel ff naar, al die kwaaltjes!
Ik had trouwens een super goede NUB foto! Zo leuk! Heb hem dus even geshowd in het nubtopic, ben té nieuwsgierig natuurlijk Er zit één diehard member in dat topic die er wel een aardig goede kijk op heeft. Ze denkt dat ik zwanger ben van een jongetje... Nu kan ik al helemaal niet meer wachten tot we het geslacht weten!! Hoezo maak ik mezelf weer véél te nieuwsgierig! Foto van de nub erbij
@Miekoe ja idd haha ben blij als de misselijkheid voorbij is. Dat scheelt een boel en dan kan ik die buikpijn er ook gemakkelijker bij hebben. Mooie foto van de echo! Ik heb geen verstand van die theorie. Heb je zelf ook een bepaald gevoel bij wat het gaat worden, een jongen of een meisje? Mijn omgeving is er heel druk mee maar ik heb echt geen idee.