Oeps! Ik wilde zeggen: ik ben helemaal gelukkig met de termijn echo! Alles zag er goed uit en ben uitgerekend op 4 januari! Mijn definitieve datum waar ik naartoe mag leven! Uiteraard zal ik er wel overheen gaan maar he zo fijn dat ik officieel een dag vooruit ben gezet. Miekoe! Wat is precies een nub (zal zo eerst even braaf Googlen). Eigenlijk wil ik het niet weten hihi, want zelf nog steeds besloten het geslacht niet te achterhalen. Wel de eerder gegeven tip ga ik doen. Lekker op een enveloppe en kijken of ik me bedwingen kan. Ondertussen heb ik het idee dat het een jongetje gaat worden. Nergens op gebaseerd. Nu m'n 12e week! Nog even en dan the big announcement. Ik voel me overigens super goed... Sinds een paar dagen. Vandaag gaan hardlopen. Slecht idee. Niet omdat het zo zwaar was (dat vind ik het altijd. Wie t überhaupt bedacht dat heeft.. Soms zing ik om de moed erin te houden, bij elke pas een woord van de zin: " het is niet wat ik wil, maar ook geen dikke bil".. Werkt! ) maar wel omdat ik buienradar niet gechecked had. Ik duik m'n bedje in! Fine avond
Wat fijn meiden!!! Weer 3 goede echo’s in de pocket!!! Lekker gaan genieten van de zwangerschap! @Verdikkie een Nub is eigenlijk het geslachtsorgaan van de baby tussen de 12 en de, ik meen, 14 weken. Soms staat deze op de echo en kan er aan de stand van het uitsteekseltje (de nub) gezien worden wat het geslacht is. Bij de één is het dus wat makkelijker te zien dan bij de ander. Er zit één member daar die er wel heel goed in is en ze twijfelde bij mijn echo niet. zou wel heel bizar zijn als ons beebje een jongen is.. ik heb 2 meiden.... (wel heel leuk hoor!!) Leuk dat je dat met die envelop gaat doen Ben benieuwd of je je kan bedwingen Knap hoor dat hardlopen!! Ik kan me er altijd zo slecht toe zetten! O, en als je een foutje maakt in je bericht, is er een korte tijd dat je hem nog aan kan passen. Onder het bericht zie je ‘Tools’ staan... als je hier op klikt komt ‘bewerk’ tevoorschijn
]♡ Uitgerekend 1 t/m 15 januari 2021 ♡ 26 December Ellen1989 - 30 jaar - 3e kindje ♡ 28 december TulpMama - 36 jaar - 3e kindje ♡ Sedese - 34 jaar - 3e kindje ♡ Miekoe - 36 jaar - 3e kindje ♡ 1 januari Lieverding - 38 jaar - 3e kindje (5e zw)♡ Daphne1002 - 34 jaar - 3e kindje 2 januari Dubbelfris - 31 jaar - 2e kindje Nogeenkeermama - 32 jaar - 2e kindje♡ 3 januari Rijtjes - 34 jaar - 4e kindje 4 januari Tinaatje - 28 jaar - 2e kindje ♡ 5 januari Ndj18210703 - 20 jaar - 2e kindje Monopoly - 30 jaar - 2e kindje Melanzane - 36 jaar - 2e kindje Verdikkie - 32 jaar - 4e kindje ♡ 6 januari 7 januari 8 januari MenP2010 - 37 jaar - 2e kindje (3e zw) ♡ 9 januari ButterflyNova - 34 jaar - 2e kindje (5e zw)♡ 10 januari 11 januari Zuster9203 - 26 jaar- 1ste kindje ♡ 12 januari Milou28 - 28 jaar - 1ste kindje Dreamer - 36 jaar - 5e kindje (1 bonus) 13 januari 14 januari Jurielle- 38 jaar- 2de kindje (3de zw) 15 januari 16 januari 17 januari S1991 - 29 jaar - 2e kindje ---------------------------------------------- Afspraken: Juni Milou28 - 18 juni - termijn echo Nogeenkeermama - 23 juni - Medische echo (12/13 weken echo) Dreamer- 26 juni - termijnecho Juli Sedese - 03 juli - echo Dreamer - 06 juli- afspraak Gyno Miekoe - 10 juli geslachtsbepaling Miekoe - 16 juli - controle VK Sedese - 17 juli geslachtsbepaling ButterflyNova - 28 juli - controle VK ---------------------------------------------- Sterretjes Tuttebelleke ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1)
Wat fijn die goede echos!! ik heb even NUb gegooid in de NUB topic en ze zeggen jongenwat overigens denk ik niet klopt want bij echo werd er andere foto beoordeeld waar ik echt NUB zag staan als een meisje horizontaler kan niet haha maar dus kans bestaat altijd dat arts het mis had maar aangezien ze ook bij 20wk in ziekenhuis altijd zeggen dat ze voor 90% denken geslacht (ze mogen nooit 100% zeggen) denk ik dat het toch echt een meisje is. We moeten dus nog even wachten tot het geslacht echt buiten te zien is met 15-16wk.... heel spannend! Uiteindelijk maakt het niet zoveel uit maar de kinderen van mij willen het echt zo weten dat maakt het niet makkelijk.. gisteren zeiden ze dat als het een jongetje is dan moeten we hem ruilen naar een meisje
Normaal zegt ze er ook altijd bij dat onder de 12 weken het eigenlijk te vroeg is en er in een paar dagen tijd nog heel wat kan veranderen. Dus vind het sowieso al heel bijzonder dat ze dat zo zegt. Moet wel zeggen dat ze het vaak wel goed heeft. Maar kan me voorstellen dat je meer vertrouwen heb in wat ze in het ziekenhuis zeggen dan in een nub-staarder op een forum
Na vanmorgen ben ik er echt zeker van dat ik de kleine voel... gisteren had ik het eerste gevoel. Anders dan mijn darmen.. hele zachte veerstrijkjes. Ik weet het 100% zeker nu
Ik denk het ook regelmatig te voelen. Niet alle dagen maar wel zo nu en dan. Alsof die kleine zich dan net even goed af zet tegen mijn baarmoederwand haha
Ik ben al 12wk, banner klopt niet helemaal. Uitgaande van wat ze heeft gemeten en week ervoor was ik gisteren 12.1. Maar we gaan gewoon voor meisje nu haha en dan afwachten of het zeker is!
Wij hebben van de week ook een kloppend hartje gezien! Alles zag er tot nu toe goed uit. De kleine is al lekker aan het bewegen, zo bijzonder. Hebben jullie het al aan jullie omgeving verteld? En hoe gaan jullie dit doen?
Ik had mijn eerste echo onverwacht al een paar weken geleden, had dat wel nog gedeeld hier. Maar mijn termijnecho was ook goed, ben voor uitgezet, uitgerekend op 3-1 nu. Maar ik denk dat ik hier afhaak, ik kom bijna niet aan bijlezen/schrijven toe hier. Misschien blijf ik wel af en toe lezen, maar niet regelmatig in ieder geval.
Ik ga hier ook afhaken. Echo was goed allemaal. Maar ik merk dat ik totaal geen tijd/zin heb om hier te zijn. Kijk amper op het forum. Ik haal mezelf van de lijst Allemaal heel veel succes dames!
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 januari 2021 ♡ 26 December Ellen1989 - 30 jaar - 3e kindje ♡ 28 december TulpMama - 36 jaar - 3e kindje ♡ Sedese - 34 jaar - 3e kindje ♡ Miekoe - 36 jaar - 3e kindje ♡ 1 januari Lieverding - 38 jaar - 3e kindje (5e zw)♡ Daphne1002 - 34 jaar - 3e kindje 2 januari Dubbelfris - 31 jaar - 2e kindje Nogeenkeermama - 32 jaar - 2e kindje♡ 3 januari Rijtjes - 34 jaar - 4e kindje 4 januari Tinaatje - 28 jaar - 2e kindje ♡ 5 januari Ndj18210703 - 20 jaar - 2e kindje Monopoly - 30 jaar - 2e kindje Melanzane - 36 jaar - 2e kindje Verdikkie - 32 jaar - 4e kindje ♡ 6 januari 7 januari 8 januari MenP2010 - 37 jaar - 2e kindje (3e zw) ♡ 9 januari ButterflyNova - 34 jaar - 2e kindje (5e zw)♡ 10 januari 11 januari 12 januari Milou28 - 28 jaar - 1ste kindje Dreamer - 36 jaar - 5e kindje (1 bonus) 13 januari 14 januari Jurielle- 38 jaar- 2de kindje (3de zw) 15 januari 16 januari 17 januari S1991 - 29 jaar - 2e kindje ---------------------------------------------- Afspraken: Juni Milou28 - 18 juni - termijn echo Nogeenkeermama - 23 juni - Medische echo (12/13 weken echo) Dreamer- 26 juni - termijnecho Juli Sedese - 03 juli - echo Dreamer - 06 juli- afspraak Gyno Miekoe - 10 juli geslachtsbepaling Miekoe - 16 juli - controle VK Sedese - 17 juli geslachtsbepaling ButterflyNova - 28 juli - controle VK ---------------------------------------------- Sterretjes Tuttebelleke ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1)
Super zeg! Fijn om te horen dat de kleine het goed doet! wij hebben onze omgeving al ingelicht. Eerst de meiden, waardoor we het de mensen om ons heen ook al ‘moesten’ vertellen, de dames schreeuwden het van de daken... vandaag op fb heb ik, met een echo, mijn lieve vriend een hele fijne ‘ik-word-vaderdag’ gewenst. Niet echt een bijzondere manier verder gehad om het te vertellen, behalve met de meiden dan, die kwamen er dmv een speurtocht achter
Wat een positieve berichten! ik ben hier al een tijd niet geweest ivbm extreme misselijkheid. Ik ga al om 20u naar bed omdat ik compleet op ben van het overgeven, en omdat stilliggen wel iets helpt. Maarrrr, met de kleine alles goed! En mijn uitgerekende datum is nu 2 januari ipv 5 januari. Zou iemand dat kunnen aanpassen? ik hoop tzt als dit is weggetrokken wel wat meer mee te schrijven en te reageren op anderen. Iedereen veel geluk, ook met vertellen als je dat nog niet had gedaan!
Hé wat vervelend dat je zo vreselijk misselijk bent! Hoop voor je dat dit heel gauw minder gaat worden! Super om te horen dat het met de kleine goed gaat.
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 januari 2021 ♡ 26 December Ellen1989 - 30 jaar - 3e kindje ♡ 28 december TulpMama - 36 jaar - 3e kindje ♡ Sedese - 34 jaar - 3e kindje ♡ Miekoe - 36 jaar - 3e kindje ♡ 1 januari Lieverding - 38 jaar - 3e kindje (5e zw)♡ Daphne1002 - 34 jaar - 3e kindje 2 januari Dubbelfris - 31 jaar - 2e kindje Nogeenkeermama - 32 jaar - 2e kindje♡ Monopoly - 30 jaar - 2e kindje 3 januari Rijtjes - 34 jaar - 4e kindje 4 januari Tinaatje - 28 jaar - 2e kindje ♡ 5 januari Ndj18210703 - 20 jaar - 2e kindje Melanzane - 36 jaar - 2e kindje Verdikkie - 32 jaar - 4e kindje ♡ 6 januari 7 januari 8 januari MenP2010 - 37 jaar - 2e kindje (3e zw) ♡ 9 januari ButterflyNova - 34 jaar - 2e kindje (5e zw)♡ 10 januari 11 januari 12 januari Milou28 - 28 jaar - 1ste kindje Dreamer - 36 jaar - 5e kindje (1 bonus) 13 januari 14 januari Jurielle- 38 jaar- 2de kindje (3de zw) 15 januari 16 januari 17 januari S1991 - 29 jaar - 2e kindje ---------------------------------------------- Afspraken: Juni Milou28 - 18 juni - termijn echo Nogeenkeermama - 23 juni - Medische echo (12/13 weken echo) Dreamer- 26 juni - termijnecho Juli Sedese - 03 juli - echo Dreamer - 06 juli- afspraak Gyno Miekoe - 10 juli geslachtsbepaling Miekoe - 16 juli - controle VK Sedese - 17 juli geslachtsbepaling ButterflyNova - 28 juli - controle VK ---------------------------------------------- Sterretjes Tuttebelleke ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1)
Hallo dames!! Goede berichten lees ik, wat fijn!! Ik heb inmiddels bloed laten prikken voor de nipt en de normale screening. Mijn misselijkheid wordt wel beter, dat is wel erg prettig. Verder geniet ik vooral van het stralende weer! Wij hebben mensen die dichtbij staan al wel geïnformeerd en iedereen reageerde blij en positief. Dat vind ik wel super fijn. Ik moet mijn broertje en zussen nog informeren maar die zie ik gewoon nooit. Dus die ga ik deze week bellen. Zitten nu op 13 weken en dus al in het tweede trimester. Hebben jullie ook last van hevigere emoties? Ik huil al om dode beesten in documentaires en zielige berichten op fb. Daarnaast word ik duidelijk sneller boos enzo. Best lastig. Voel me over all wel heel gelukkig hoor haha!
Fijn al die positieve berichten! Wij hebben na de termijnecho onze families verder ingelicht en wat vrienden maar verder houden we het nog een beetje stil. Ergens moet het vertrouwen nog zo groeien dat ik het nog niet van de daken kan schreeuwen.. Wat vervelend dat je jezelf zo misselijk voelt, hoop dat het snel iets beter gaat!
Hallo dames, Fijn dat het goed gaat, ondanks de misselijkheid bij sommigen. Hier gaat ook alles goed. Vanmorgen gebeld voor de uitslag van de combinatietest, deze was gelukkig goed. Wij hebben onze zwangerschap ondertussen aan iedereen bekend gemaakt.