@Ellen1989 wat fijn! Bij ons weten alle mensen waarvan wij het belangrijk vinden het wel nu. Voor de kinderen hadden we een speurtocht gemaakt, was echt heel leuk! Ouders, schoonouders etc allemaal langs geweest met ingepakte rompers met tekst en stokjes Wij hebben net de uitslag van de NIPT gekregen, alles goed! Ook geen nevenbevindingen. Opgelucht!
Wat een opluchting dat die goed is!!! Jullie ook een speurtocht gedaan? Grappig, wij ook! ik kan morgen pas bloedprikken voor de nipt. De papieren waren niet goed in orde gemaakt, dus ze moesten die aanvraag weer annuleren en opnieuw aanmelden.. dus toen waren we weer een aantal dagen verder
Ja! Was een succes hier de speurtocht/het spel. Ik had allemaal aanwijzingen naar de baby verwerkt in het spel haha was zo grappig. Bij jullie ook een succes? De uitslag was er super snel bij mij, 7 dagen. Grrr wat vervelend is dat zeg het is toch een soort van spannend en als je dan langer moet wachten, dat is gewoon stom. Hopelijk voor jou/jullie dan ook zo snel de uitslag!
Mijn misseljjkheid en moeheid beginnen beide iets minder te worden bij jullie ook? Ik heb er bandenpijn voor in de plaats gekregen, hebben jullie hier ook al last van?
Volgens mij zijn we trouwens echt met een heel klein clubje meiden die hier nog kijken en/of kletsen haha
Mijn misselijkheid is nu echt wel weg, alleen 's morgens nog bij het tandenpoetsen. Ik ben rustig aan weer begonnen met sporten, daarna voel ik het altijd wel trekken onder bij m'n buik.
Fijn dat iedereen zich beter voelt! Hier gister de medische echo gehad; alles was goed! Ennnn...we krijgen een meisje! Nog even wachten op de uitslag van de NIPT voor de 100% zekerheid. Heel blij!
Trouwens ook qua datum verzet; ben nu 31 december uitgerekend en dus 12+6. Zal het straks even aanpassen in de lijst.
Wat leuk een meisje! En natuurlijk heel fijn dat alles goed was. Nog meer goed nieuws gelezen. Erg fijn voor iedereen. Mooi dat de uitslagen tot nu toe goed zijn! Ook wat minder nieuws door de misselijkheid. Ik hoef niet te spugen maar ik ben ook sneller misselijk. Verder gaat het prima. Vorige week de termijnecho gehad. Die was goed en baby was flink aan het zwemmen. Er was maar lastig een duidelijke foto te maken. Nog wel dezelfde uitgerekende datum berekend. Afgelopen maandag een afspraak gehad met de vk voor info over NIPT en bloeddrukmeting. Bloeddruk was prima. (Vorige week hadden ze een verhoogde bloeddruk gemeten, ik dacht toen al dat die niet klopte) Gisteren bloed laten prikken. (Standaard test en NIPT met nevenbevindingen) Nu 2 weken in spanning.....hopelijk ook in 1 week al de uitslag net als sedese. Bij ons weet iedereen het al. Leuke reacties. Van sommige wel de vraag hoe oud de oudste is. En dat ze het niet meer verwacht hadden. Ach....ieder zijn ding en ik zou het ook wel willen weten als anderen zo'n leeftijdsverschil zouden hebben. Ik ben nogal nieuwsgierig. Allemaal succes met de hitte!!!
Goedemorgen Ik voel me ook steeds een beetje beter. Minder misselijk en minder boeren haha! Ik zit ook op de uitslag van de Nipt te wachten. Had al wel bericht dat mijn vit D en B12 te laag zijn dus ik kan aan de supplementen. Mijn vriend vindt het prachtig dat ik een baby buik krijg, zelf moet ik er nog steeds aan wennen.. Hij wil graag mee om positiekleding te shoppen, hij is echt zo lief!
Bij ons nu ook wat vrienden en collega's ingelicht en veel daarvan hadden het ook niet verwacht en dan is onze dochter 'pas' 4 jaar Ik ga ergens de komende dagen bloed prikken voor o.a. NIPT. Niet mijn favo bezigheid dat prikken Voel mij ook wel een beetje fitter en de misselijkheid neemt af.
Wat fijn om al die goede berichten te lezen. Hier nog ff in spanning. Vrijdag mijn termijnecho.....ben er best zenuwachtig om. Als dan alles goed is mag iedereen het weten. Hier misselijkheid helaas nkg steeds aanwezig....en de vreselijke vermoeidheid ook. Kan ik me niet herinneren van de vorige zs trouwens. Zooo moe als dat ik nu ben.
whaha hier precies hetzelfde, ook vitamine D te laag. Wat lief van je vriend! Hier leeft vriend ook heel erg mee, zo lief!
Spannend! Hopelijk heb je de uitslag ook snel! Hier wordt die vraag ook wel gesteld haha (kids zijn 10 en 11 hier) Ik vind het ook niet vervelend, het is ook een groot verschil hihi
Fijn dat je je ook iets beter gaat voelen! Hier ook wel iets minder moe nu, dat extreme is er wel vanaf. Daar ben ik wel blij mee, voel me weer een beetje mens!
Ik probeer ook iets meer te gaan doen, de extreme moeheid is weg, ben nog steeds moe maar kan weer functioneren haha.
Goedemorgen!! Ik voel me ook echt iedere dag beter. @sedese ja die vitamines.. Had van de winter een serieus tekort, moest toen aan de Vit D op oliebasis. Dan werd het sneller opgenomen. Maar ik was toen bij tijd en wijlen zo belachelijk moe dat ik me gewoon ziek voelde. Dan was een avondje eten met vrienden al way too much en toen begon ik me wel serieus af te vragen wat er was Zal straks op pad om nieuwe pillen te halen. Kijken of het ook nog effect heeft