Uitgerekend 1 t/m 15 januari 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door TulpMama, 22 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sedese

    sedese Fanatiek lid

    23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Welkom! Leuk dat je meeschrijft! Een tweeling in groep zou leuk zijn :D Was je test ook knalpositief? of heel vroeg positief? Ik heb al een afspraak gemaakt bij de verloskundige, de andere meiden ook allemaal geloof ik. Dit kan vanaf het moment dat je een positieve test hebt. Kan natuurlijk ook iets later. :)
     
    Monopoly vindt dit leuk.
  2. sedese

    sedese Fanatiek lid

    23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    haha ja dat wacht ik ook maar even af :D
     
  3. Daphne1002

    Daphne1002 Bekend lid

    17 mrt 2009
    848
    454
    63
    @Monopoly oeh een tweeling, denk je dat? Lijkt me heel bijzonder.. Twee van die aapjes in je buik. Welkom trouwens!!

    Ik heb me vorige week donderdag aange meld bij de vk. Toen was ik precies 4 weken zwanger. Op de website stond ook dat alle zwangeren van harte welkom zijn dus dat is wel heel fijn!
     
    Monopoly vindt dit leuk.
  4. Monopoly

    Monopoly Actief lid

    27 apr 2020
    110
    71
    28
    Vrouw
    Ha nou ik hoop dat t maar 1 is, bedoelde het bij wijze van spreken, omdat ik zo misselijk ben en dat ken ik helemaal niet van mijn vorige zwangerschap(pen)! Is helemaal nieuw. Ik heb meteen gegoogeld wat te doen maar t komt vooral neer op 'eten wat je aanstaat' en 'gember'. Hmmm.
     
  5. Monopoly

    Monopoly Actief lid

    27 apr 2020
    110
    71
    28
    Vrouw
    Dankje, ik heb meteen het aanmeldformulier ingevuld!
     
    sedese vindt dit leuk.
  6. rijtjes

    rijtjes Niet meer actief

    Een tweeling zou mij ook erg zwaar lijken. Mooi, maar zwaar. Vriendin van me is ook alleen bij 1 van haar kinderen misselijk geweest.

    Ik heb me ook heel snel aangemeld. Maar ik ben bij een caseload vroedvrouw en zij is binnen no time vol geboekt. Nou ken ik haar persoonlijk (ik ben ook doula) en volstond een appje gelukkig.
     
  7. Monopoly

    Monopoly Actief lid

    27 apr 2020
    110
    71
    28
    Vrouw
    Ah, jij weet dus hoe het werkt! Ga je dan nu door met je werk als doula zolang het kan of wordt dat snel te zwaar? Lijkt me emotioneel intensief naast dat je onregelmatig werkt denk ik?
     
  8. rijtjes

    rijtjes Niet meer actief

    hihi ja ik weet zeker hoe het werkt ja. Door de crisis zijn er sowieso weinig cliënten momenteel. En ik heb besloten dat het dan nu even niet de tijd is om te blijven werken. Sowieso vind ik het lichamelijk ook al snel te zwaar denk ik.
     
  9. Nogeenkeermama

    18 apr 2020
    28
    35
    13
    Vrouw
    Goedemorgen dames! Allereerst, allemaal gefeliciteerd!!! Wat bijzonder dat we allemaal zwanger mogen zijn he? Ik ben zelf zwanger van mijn tweede kindje. Totaal onverwacht omdat ik eigenlijk zat te wachten op mijn ongesteldheid zodat ik met hormonen voor IVF kon beginnen....Ik ben 32 en heb vorige maand te horen gekregen dat ik niet natuurlijk zwanger zou kunnen worden, vanwege vervroegde overgang. De medicatie die ik zou nemen, zouden bepalen of IVF een optie was, anders was het einde verhaal. Dit is dus echt een klein wondertje! Ik heb verder geen symptomen, buiten dat ik soms het gevoel heb alsof ik te lang in een bus heb gezeten... Mijn eerste afspraak is op 10 mei, Moederdag! (woon in het buitenland waar alle afspraken gelukkig gewoon door gaan). Hoop dat het allemaal goed met jullie gaat! Liefs
     
    sedese, Ellen1989 en Daphne1002 vinden dit leuk.
  10. Daphne1002

    Daphne1002 Bekend lid

    17 mrt 2009
    848
    454
    63
    @Nogeenkeermama welkom en gefeliciteerd!! Wat bijzonder!! En heel erg fijn natuurlijk.

    Gisteravond leek het alsof mijn buik al verandert. Dat zijn dan mijn darmen maar man man man.. Dat is wel heel snel. Zit morgen op 5 weken. En ik moet er nog 35! Mijn vriend vindt het wel hip geloof ik haha :roflmao:
     
    Nogeenkeermama en sedese vinden dit leuk.
  11. Ellen1989

    Ellen1989 Bekend lid

    21 dec 2009
    635
    264
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    @Nogeenkeermama gefeliciteerd! Wat mooi dat je je gewoon zwanger bent geworden! Geniet ervan.

    @Daphne1002 Ja erg hè, ik heb dat ook. Bij mij is het zo'n klein opgezet buikje :eek:


    Hoe voelen jullie je verder vandaag?
     
    Nogeenkeermama en sedese vinden dit leuk.
  12. ndj18210703

    29 apr 2020
    5
    8
    3
    Vrouw
    Goedemorgen,
    Gefeliciteerd allemaal!!

    Ik heb gister positief getest dus als het goed is 5 januari uitgerekend ik ga vandaag de verloskundige bellen.
    Ik ben 20 het is me tweede kindje heb een zoontje van 9 maanden,
     
    sedese, Daphne1002 en Ellen1989 vinden dit leuk.
  13. Ellen1989

    Ellen1989 Bekend lid

    21 dec 2009
    635
    264
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Welkom!
     
  14. Daphne1002

    Daphne1002 Bekend lid

    17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Welkom!! Is het een bewuste keuze geweest om binnen een jaar weer zwanger te raken?

    Bij de mijne zit er precies een jaar tussen de bevalling van de oudste en het zwanger raken van de tweede. Vond het best wel pittig.. Had je een gemakkelijke zwangerschap en bevalling?

    @Ellen1989 ja inderdaad. En als ik op de bank lig 's avonds dan zie je het zelfs op bollen. Moet er wel bij vertellen dat ik wel een vrij platte buik had ;) Kreeg daar veel complimenten over altijd. Twee kinderen en toch zo'n buik. Ik weet nu al dat een abonnement op de sportschool straks geen luxe is haha!
     
    Ellen1989 vindt dit leuk.
  15. Ellen1989

    Ellen1989 Bekend lid

    21 dec 2009
    635
    264
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    @Daphne1002 Ja dan denk ik dat het ook eerder zichtbaar is met een plattere buik. Heb het zelf ook. Sport nu ook nog 3 a 4x in de week, ik hoop dat ik dat zo lang mogelijk vol kan houden.
    En voor ons allebei maar hopen dat het na deze zwangerschap ook nog steeds zo is:roflmao:
     
  16. sedese

    sedese Fanatiek lid

    23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal!
    Welkom nieuwe dames, gezellig dat jullie mee kletsen!

    @Nogeenkeermama dat is echt een wondertjes dus, wat fijn!
     
    Nogeenkeermama vindt dit leuk.
  17. sedese

    sedese Fanatiek lid

    23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! ik heb een zoon van 11 en een dochter van bijna 10, zit net 15 maanden tussen :)
     
  18. sedese

    sedese Fanatiek lid

    23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Hoe voelen jullie je vandaag, komen en gaan bij jullie ook de kwaaltjes een beetje? mijn borsten doen de ene dag heel veel pijn en de andere dag gaat het wel. Ik ben na 9 uur 's avonds echt super moe op het moment, slapen jullie alweer iets beter?

    Oh jaaaa nieuwe meiden, mogen we jullie testen zien :D:D:D:D vind ik zo leuk om naar te kijken!

    Mocht het niet lukken met het aanvullen van de lijst, dan kan een van ons dat ook voor jullie doen trouwens.
     
  19. ndj18210703

    29 apr 2020
    5
    8
    3
    Vrouw

    Dankjewel,
    Ja het was een bewuste keuze wist wel gelijk dat ik een 2e zou willen ik en me zus schelen ook anderhalf jaar.
    De zwangerschap ging vorige keer wel goed niet heel veel kwaaltjes alleen heel erg maagzuur en ze zeiden dat mijn zoontje te groot was dus werd ik ingeleid en tijdens de bevalling bleek het een sterrenkijker dus was best pittig en heeft lang geduurd, hoop dat het deze keer sneller gaat .
     
  20. Ellen1989

    Ellen1989 Bekend lid

    21 dec 2009
    635
    264
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    @sedese Hier komt en gaat het ook. Sinds eergisteren (nu al:() last gekregen van m'n bekken. Ik hoop dat het niet de hele zwangerschap blijft aanhouden. Verder gaat het prima hoor.
    Ja die moeheid herken ik ook! En nog steeds vroeg wakker.
     

Deel Deze Pagina