Goedemorgen dames! Hier ook druk met het afronden van de babykamer. Mijn vriend heeft alleen gewoon geen haast.. Dus dat is soms echt wel even lastig. Nu komen mijn schoonouders deze week langs om te helpen. Dat is wel super fijn!! Het enige wat hoeft is het ophangen van een rolgordijn, een lamp en 1 wand verven. Die wand gaat dan niet geheel in kleur, maar tot een bepaalde hoogte. Ik denk dat ik 2/3 in kleur doe en dan de bovenste rand dus wit. Hebben gisteren een mooie kleur uitgezocht. Baby is heel actief en ze heeft er tegenwoordig ook een handje van om poses aan te nemen die eigenlijk niet passen. Dat doet pijn haha! Zal nu weet aan het werk. Straks maar even bij m'n paard kijken en vanavond weer controle.
Goedemorgen dames! Hier is de nesteldrang wel begonnen denk ik, we zijn lekker aan het opruimen geslagen. Ga zo maar eens de ramen wassen, kan echt niet meer met die strepen er op. Het zonnetje schijnt lekker dus dan valt het nog eens extra op. Verder lekker aan het genieten van de bewegingen in mijn buik, blijft zo bijzonder.
Oh heerlijk @ButterflyNova!! Ik kan helaas geen ramen meer doen. Vanaf wanneer gaan jullie de kleertjes etc wassen?
I ik ben al beginnen te wassen, maar da's eerder praktisch.. Als ik wacht tot 35 weken hoe erg zit ik mezelf kwa buik dan in de weg. Maar ik heb er ook alle tijd voor als huismoeder
Oh ja hier ook tijd zat, want werk thuis dus kan ik gemakkelijk even een was je draaien en ophangen tussendoor. Zat er aan te denken het te doen zodra ik verlof heb. Dan maak ik ook de tas klaar enzo.
Hier ook de babykleertjes (neutrale ) die we van ons dochter nog hadden uitgewassen kon nog net optijd naar mijn man roepen dat hij het niet in de droger mocht gooien.. hoezo niet kwam er trug. Ik vind het zo schattig als het aan het rek hangt.. zucht was alles wat ik trug kreeg haha. Hij heeft toen alles opgehangen. Maar blijkbaar snappen kerels niet hoe je was op hangt. Want alles is nou super gekreukt. En nu mag ik nog gaan strijken ook.. nou ja. Heb ik morgen wat te doen.. voor de rest pijn in mijn rug is vandaag helaas weer killing. Heb tot gisteren vrijwel pijnvrij geleeft vanaf afgelopen woensdag. Fysio had me 1 a 2 dagen pijnvrij gegeven. Dus ik klaag niet.volgende week woensdag mag ik weer. Gelukkig slaap ik wel goed dus smorgens valt de pijn nog mee. Dus dan mijn ding doen. En smiddags lekker lui op het logeerbed ( wat nu beneden staat) bivakeren.
* je moet nooit zeggen dat je goed slaapt.. dat is dus echt de goden verzoeken, blijkt maar weer.. k*t nacht gehad.
Wassen: hier koop ik het en was ik het gelijk. Verstoft niet of zo... gisteren eindelijk 22wk prik gehad en volgende week is spannend 6 november echo niertjes.. 4 november belt kraamzorg. Heb geen zin in kraamzorg op een of andere manier haha, zit zo vaak in de weg en ik heb die enkel nodig voor de Flesvoeding advies.. maar we zullen zien. heb nijging steeds meer kleertjes te shoppen haha maar moet echt nu ophouden. Thanks voor de dip action verhoger ik ga het opzoeken dan.
En dan was je op zolder een doos kwijt met kleertjes en dingen.. dus al vervanging gekocht. En nu de doos gevonden
https://www.evajinek.nl/onderwerpen/artikel/5192815/queen-hearts-onderzoek-placenta-hart-en-vaatziekten-vrouwen
Wat leuk om alle klus- en nesteldrang te lezen! Ik moet zeggen dat ik nog te druk ben op werk en daarnaast met ziek zijn, hoewel de hg echt aanzienlijk is afgenomen godzijdank. Omdat we binnen 2 maanden na bevalling gaan verhuizen, is onze enige actie het huren van een cosleeper. Daarnaast hebben we alles nog wel van mijn oudste van 2 jaar. En zoniet, kopen we tzt wel weer bij. Wel ben ik nu gaan kijken naar hoe ik het geboortekaartje wil hebben. Zijn jullie daar al klaar mee of mee bezig? Ik wil graag heldere kleuren en geen pasteltinten omdat dit niet zo goed bij ons, zeker niet bij man, past.
ooooh zo herkenbaar! Ik heb ook het idee dat deze overgang naar wintertijd m'n peuter er voor t eerst echt veel last van had, heel ritme door de war.
Hier geboortekaartje wordt op maat wordt gemaakt door Liefsfemke grafisch ontwerp met heel persoonlijke illustratie die weergeven wie we zijn. Ben zo benieuwd! Ze gaat in november aan de slag. verder hier nergens last van behalve moe zijn vaak. Heel druk momenteen met leuke twee uitzendingen koffietijd achter de rug (ik was als gast) en morgen met de kinderen ook video opnemen voor hun. Heel leuk maar echt ontzettend druk. Veel geshopt laatste tijd voor mooiste kleertjes etc dus nu richt ik mijzelf meer inrichting Babyhoek en autostoel etc. leander co sleeper staat en dekens etc al klaar maar gisteren bestelde ik leander wandcommode en Werd gebeld dat het de nieuwe collectie betreft en loopt vertraging van leander en dus misschien met een beetje geluk pas 20 december leverbaar.. ik schrok wel even haha dus we moeten het zien overbruggen zonder aankleedkussen. Volgende week bellen ze weer en dan vraag ik of ik iets van showroom mag lenen of zo misschien.. baal echt enorm van! met autostoel ook niet erg opgeschoven want er passen gewoon gene drie stoelen in zoals wil wil. Over een weekje ga ik gewoon pebble bestellen en zien we het wel. Moet wel komen zoiezo.. verder wilde ii nog eens geboorte fotograaf Bij de keizersnede maar ik twijfel of het ivm corona mag.. dat is dan ook weer een “jammer” puntje.. Dat ga ik dan 6 nov vragen nog.. Verder geen nesteldrang hier ik heb daar gewoon gene tijd voor
Volgens mij mag het nu i.v.m. corona niet, veel ziekenhuizen staan maar 1 extra persoon toe en dat zal dan vaak je partner zijn. Heel soms mag er nog 1 iemand extra zijn, maar bij een keizersnede zijn er vaak al zo veel mensen? Zou het idd even navragen.. Kleertjes wassen nog geen idee, meeste is van onze oudste en is al gewassen. De nieuwe kleertjes komt nog wel!
@Lieverding kennis van mij is onlangs bevallen en daar mocht wel een fotograaf bij aanwezig zijn. Dit was ook een geplande keizersnede... Misschien is het per ziekenhuis verschillend, net zoals je bij Roxy leest dat ze in het ene ziekenhuis wel haar partner de hele dag bij zich mag hebben en in het andere niet... hier gisteren eindelijk de kinderwagen, luiertas en babyfoon op kunnen halen! Duurde me echt een potje lang hee! 6juli besteld en nu nog met 5 weken vertraging! Maar het is binnen.. kan de kinderwagen mooi nog ff luchten voor we hem gaan gebruiken. Hij ruikt naar chemisch karton ofzo...
Pff soms dan benauwd t me even, hoe snel t gaat.. nog iets meer dan 10 weken.. nog 8 weken is t kerst en in deze weken met Sint maarten sint kerst en oud en nieuw gaat de tijd toch altijd al zo snel... Soms maakt t me verdrietig, stukje afscheid nemen begint. Alle roze babykleding is het huis uit. Vriendin heeft t overgenomen. De peuteekamer is niet roze meer. De laatste babykamer is geschilderd.. stukjes die nooit meer terug komen. En hoewel ik het anders voelt als vorige keren.. toen was in er ook rouwig om om de vraag ga ik dit nog meemaken, dat is goed. In weet in mn hart en verstand, hierna is het klaar... ik heb hierna geen kinderwens meer.. Maar iedere dag die je nu leeft is een dag dat er minder in de buik getrappel word. Minder dagdromend over hoe zal deze bevalling en baby zijn..
Oh ik heb dat gevoel van heimwee altijd pas naderhand haha! Merk dat ze steeds groter wordt, je kunt steeds beter voelen hoe ze ligt zonder er echt moeite voor te doen.
@fidel2010 dat heimwee heb ik nu nog helemaal niet, maar voel me dan ook nog altijd misselijk. Van vorige keer weet ik dat ik het getrappel wel ga missen. Dit wordt jouw vierde kindje toch? Bijzonder hoor en ik vind het superknap! Ik heb zelf al getwijfeld om wel of geen tweede, man wilde wel graag een tweede. Niet omdat ik niet van kinderen houd, maar ik kan er maar zoveel tegelijk aan . Hoe wist jij dat de vierde de laatste is? @Daphne1002 dat voelen hoe ze liggen merk ik nu ook! Ik had een dwarsligger en dat zag je dus ook aan de vorm van mijn buik, behoorlijk bol-breed. Een aantal dagen heb ik veel pijn en harde buiken gehad en nu is mijn buik heel erg 'van voren' en ik oog slanker, duidelijk gedraaid dus! Nu nog hopen dat ze mooi met haar hoofdje naar beneden is gaan liggen ipv andersom. @Miekoe , fijn dat alle spullen binnen zijn! En tijd genoeg om het lekker te laten luchten. Wat jij omschrijft met die lucht had ik heel erg met het peuterbedje. Heeft echt weken geduurd.. @Lieverding , spannend van het geboortekaartje. Je hebt dus geen idee hoe die eruit komt te zien of maakt ze 2 ontwerpen?
@Monopoly ik weet natuurlijk wat haar style Is en de illustraties wat ze maakt werkelijk prachtig. Ik heb gezegd dat ik wou onze dochters op als diertjes eekhoorn en egeltje (hun bijnamen) En twee vogeltjes of sterretjes voor meisjes miskramen en hoe dat geheel uit komt zien binnenkant en buitenkant. En dat het in kerstsfeer kan/mag etc. Ze gaat in november ontwerper en met schetsen steeds het laten zien en dan kan natuurlijk nog iets bij of eruit. handig he! Het is dus erg erg persoonlijk En we hebben iets van 80 kaarten nodig dus wordt nog eens alles mooi gedrukt op metallic papier etc...
Hier heb ik toch wel af en toe van die dipjes met denk ik zelf bloeddruk (herinner nog van eerst zw). Ineens duizelig en misselijk en soms zwarte sterretjes maar misschien stel ik mij gewoon aan haha weet het ook niet want vorige controle netjes bd En omdat ik preeclampsie had bij de eerste nu dus kijken ze extra op.. ben benieuwd naar de echo vrijdag. De dagen lijken echt heel langzaam te gaan