Vitaminen komen mijn oren al uit hahaha... gelukkig met aspirine Moest ik stoppen.. de d/folium/omega zitten in handige softgelS dus gaat ok ik heb nog halfjaar voorraad dus blijf slikken. De multivitamines zijn van natuurlijke aard dus enorm groot En stinkT verschrikkelijk... ik heb ook nog veel liggen maar ik denk dat ik die aan mijn man geef zodat hij die slikt haha
Whoop whoop! Ik mag straks (11uur) naar het ziekenhuis. Daar krijg ik een zelf test prik apparaatje (geen idee hoe zon ding heet) om te kijken wat mijn suikerwaarden zijn. Hopelijk krijg ik ze met het omdenken wat ik eet mijn waarden omlaag. Zo niet zou er insuline moeten worden gespoten. Nou zeiden ze al omdat ik ver in de zwangerschap ben dat waarsch. Niet te doen en te gaan kijkennnaar andere opties... inleiden bijv. Met 37 weken.
@Friezin87 spannend!!! Zou idd fijn zijn als je met voeding de boel tot rust kan brengen. ik heb zo controle.. hoop de laatste.. maar dat zal wel niet, aangezien de jongste met 41+4 pas kwam!
Niet heel veel geks. Eet savonds koolhydraat arm met mijn man mee. Aangezien ik op moment totaal geen aardappel kan luchten. Pasta gaat nog net. Drink veel water, thee en melk (zonder suiker) smorgens griekse yoghurt met honing (die honing zal er wel uit moeten) smiddags 2 broodjes met vleeswaren Tsja de afgelopen paar dagen richting sint zo nu en dan stukje van een chocolade letter gesnoept. En qua frisdrank.... als ik misselijk ben een glas cola zero zodat het nare gevoel wegtrekt. En anders spa rood
Nou, dat ziet er niet heel gek uit toch? Als je dat vergelijkt met wat ik allemaal naar binnen werk aan rommel!
Heb natuurlijk wel eens uitschieters dat ik een enorme vreetkick heb. Maar dit is wat ik beschreef is meestal wat ik eet. Heb het met mijn dochter ook gehad. En dat ging met beetje aanpassen verder prima.
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 januari 2021 ♡ 26 December Ellen1989 - 30 jaar - 3e kindje ♡ 28 december TulpMama - 36 jaar - 3e kindje ♡ Sedese - 34 jaar - 3e kindje ♡ Miekoe - 36 jaar - 3e kindje ♡ Daphne1002 - 34 jaar - 3e kindje 31 december Nogeenkeermama - 32 jaar - 2e kindje♡ 1 januari Lieverding - 38 jaar - 3e kindje (5e zw)♡ Daphne1002 - 34 jaar - 3e kindje 2 januari Dubbelfris - 31 jaar - 2e kindje Monopoly - 30 jaar - 2e kindje 3 januari Rijtjes - 34 jaar - 4e kindje 4 januari Tinaatje - 28 jaar - 2e kindje ♡ 5 januari Ndj18210703 - 20 jaar - 2e kindje Melanzane - 36 jaar - 2e kindje Verdikkie - 32 jaar - 4e kindje ♡ 6 januari 7 januari 8 januari MenP2010 - 37 jaar - 2e kindje (3e zw) ♡ 9 januari ButterflyNova - 34 jaar - 2e kindje (5e zw)♡ Friezin87 - 33 jaar - 2de kindje 10 januari 11 januari 12 januari Milou28 - 28 jaar - 1ste kindje Dreamer - 36 jaar - 5e kindje (1 bonus) 13 januari Fidel2016 - 35 jaar- 4e kindje (6e zw) 14 januari Jurielle- 38 jaar- 2de kindje (3de zw) 15 januari 16 januari 17 januari S1991 - 29 jaar - 2e kindje ---------------------------------------------- Afspraken: Friezin87 - 30 nov - 2de suikertest, Miekoe - 30 nov - groeiecho + doormeten placenta/navelstreng Gyn Friezin87 - 1 dec - groeiecho Fidel2016 - 1 dec - groeiecho / liggingsecho + controle niertjes Miekoe - 15 dec - groei echo Miekoe - 21 dec - controle VK ---------------------------------------------- Sterretjes Tuttebelleke ---------------------------------------------- Bevallen : 23-11-2020 dreamer84 - Dounya --------------------------------------------- Jongen (3) | meisje (5) | verrassing (1)
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 januari 2021 ♡ 26 December Ellen1989 - 30 jaar - 3e kindje ♡ 28 december TulpMama - 36 jaar - 3e kindje ♡ Sedese - 34 jaar - 3e kindje ♡ Miekoe - 36 jaar - 3e kindje ♡ Daphne1002 - 34 jaar - 3e kindje 31 december Nogeenkeermama - 32 jaar - 2e kindje♡ 1 januari Lieverding - 38 jaar - 3e kindje (5e zw)♡ Daphne1002 - 34 jaar - 3e kindje 2 januari Dubbelfris - 31 jaar - 2e kindje Monopoly - 30 jaar - 2e kindje 3 januari Rijtjes - 34 jaar - 4e kindje 4 januari Tinaatje - 28 jaar - 2e kindje ♡ 5 januari Ndj18210703 - 20 jaar - 2e kindje Melanzane - 36 jaar - 2e kindje Verdikkie - 32 jaar - 4e kindje ♡ 6 januari 7 januari 8 januari MenP2010 - 37 jaar - 2e kindje (3e zw) ♡ 9 januari ButterflyNova - 34 jaar - 2e kindje (5e zw)♡ Friezin87 - 33 jaar - 2de kindje 10 januari 11 januari 12 januari Milou28 - 28 jaar - 1ste kindje Dreamer - 36 jaar - 5e kindje (1 bonus) 13 januari Fidel2016 - 35 jaar- 4e kindje (6e zw) 14 januari Jurielle- 38 jaar- 2de kindje (3de zw) 15 januari 16 januari 17 januari S1991 - 29 jaar - 2e kindje ---------------------------------------------- Afspraken: Friezin87 - 9 dec - controle vk Miekoe - 15 dec - groei echo Miekoe - 21 dec - controle VK ---------------------------------------------- Sterretjes Tuttebelleke ---------------------------------------------- Bevallen : 23-11-2020 dreamer84 - Dounya --------------------------------------------- Jongen (3) | meisje (5) | verrassing (1)[/QUOTE]
Weer goedgekeurd door de vk! Niks aangekomen in de afgelopen 2 weken... heel blij mee. Zit nu op 14kg totaal. Meer dan zat haha!
Als ik jullie zo lees vind ik mijn verloskundigenpraktijk wel erg afwachtend, toch? Althans, gekke ligging + P99 zou ik toch meer actie verwachten of andere antwoorden op mijn vragen over inleiden of geplande keizersnede.. Maar wie weet deze week, verwacht ik wel met de versie etc, en anders ga ik toch echt zelf voor een afspraak bij huisarts en gyn. @Friezin87 klinkt als n prima eetpatroon als zwangere! Ik heb weliswaar geen zwangerschapsdiabetes maar mijn zus, ook zwanger, wel en doe n beetje met haar mee. Hoewel ik ook op moet letten wat ik binnenhoud, geen zuivel of zoete dingen voor mij, anders hang ik weer boven een emmer of de wc.. En gek genoeg gaat 'puur fast food' dus wel goed, frietjes en hamburgers dus . @Miekoe fijn hoor, niks aangekomen! En ook de goedkeuring is altijd mooi meegenomen. Ze hebben bij mij t/m week 40 de afspraken doorgepland.. maar hoop net als jij dat deze week de laatste reguliere afspraak wordt en daarna pas de vk of gyn in de verloskamer of ok tref. @fidel2010 goed dat je die slaappillen neemt, ik vind het echt zo heavy voor jullie, maar daar heb je even niks aan. Kan me zeker voorstellen dat zo'n barbiepopje ook zo confronteert.
Hier ook 37 weken vandaag Vriendin van me had ik net aan de lijn en die vond het nu wel spannend worden. Van die spanning heb ik zelf echt nog geen last haha! Dit meisje blijft nog wel even zitten denk ik.. @Friezin87 wij wonen in de regio Ljouwert Spannend met die test! Hopelijk valt het mee. @Miekoe 14 kg is op deze termijn heel keurig toch? Wij hebben vanavond weer controle en dan gaan we dus ook bespreken wat te doen als de bevalling begint. Verder weinig nieuws
Dat fastfood herken ik van de zwangerschap van ons dochter. 4 x in de week mac. en het dan vreemd vinden dat mijn bloeddruk hoog werd
Dan is t de melk en yogert, daar kan t ook van oplopen, zeker met de honing. En ik denk in verhouding een aardappel is kwa verhouding minder dan een bord pasta kwa koolydraten.. Misschien in de dag ook iets van koolydraatvrij lunch als een roerei met tomaat ofzo ipv brood
Heb vanmiddag geprikt en was 0.2 onder de max toegestane waarde. Aardappelen komen er net zo snel weer uit. Pasta word ik misselijk van maar blijft wel binnen. Ik dus dat eet ik niet. Ja 1x in de week hooguit. Honing in de yoghurt afgelopen 2 dagen laten staan. Morgen voor t eerst echt meten. Vandaag wel gedaan. Maar vanaf morgen moet ik het bijhouden. Als ik t met brood kan blijven doen. Dan neem ik dat. Anders indd wat anders gedenken
En als je het brood door roggebrood vervangt? Wat voor brood eet je trouwens? Want ook tarwebrood schijnt toch wel veel suikers te bevatten in de vorm van zetmeel. Je zou ook over kunnen op salades. Maar weet niet of je daar van houdt?