Uitgerekend 1 t/m 15 januari 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door TulpMama, 22 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Dat had ik gisteravond! Elke 10 minuten een pijnlijke harde buik. Helaas zakte het na een uur weer af...

Een vriend van ons kwam zomaar aanwaaien...
    was er echt verbaasd over. Zal vast iets van mij zijn, maar je gaat toch niet zomaar op de bonnefooi langs bij mensen die elk moment een baby verwachten? Ik was dus wel een beetje flabbergasted.
    Het was ook meteen over en uit met de voorweeën...

2. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    @Miekoe sowieso is aanwaaien op dit moment een beetje gek ivm Corona... En idd, ik zou dat ook nooit doen bij mensen die ieder moment een kindje kunnen verwachten.

Er zijn ook mensen die gewoon op de bonnefooi op kraambezoek komen.. En daar blijf ik me over verbazen!

Ik had trouwens gedoe met een dame uit de fam van mijn vriend. Binnen hun gezin zijn er 2 verkouden, maar ze weigeren zich te laten testen op Corona want ze weten zelf het verschil wel tussen een gewone verkoudheid en Corona (hoe dan?). Dus nu is er eentje jarig daar en dan nodigen ze gewoon de familie uit! Wij hebben samen met nog meer familieleden gezegd dat we dat dus niet doen ivm de vele risico's. Bovendien is iemand bij hun thuis extra kwetsbaar dus ik snap er sowieso niks van. Begin vh jaar zaten zij volledig in lock down en mocht er beslist niemand komen, nu nodigen ze gewoon mensen uit, laten ze zich niet testen en hebben ze dus klachten.

Bijzonder hoe verschillend mensen ermee om gaan..

3. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    @Daphne1002 knap dat ze dat kunnen... dan zouden ze zich kunnen inzetten om mensen te beoordelen of ze Corona hebben of niet! (Lees het sarcastisch alstublieft).
    Oude vriendin van mij was alleen haar reuk en smaak kwijt, verder niks, maar had wel Corona.
    Mij zou het ook makkelijk zijn, niet testen is niet op de verjaardag verschijnen.
    Zonder afspraak kraamvisite zou ik ook niet echt van gediend zijn nee! Of van die fijne mensen die je gaan feliciteren via fb terwijl je zelf nog niets naar buiten hebt gebracht.
    Mijn zus had toen alleen een foto van onze voortuin (vanuit de woonkamer gemaakt) op haar eigen fb geknald met een hartje erbij. Wist de wereld natuurlijk ook al genoeg. Zo dom!

Monopoly vindt dit leuk.
  4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Hmm nou ik zou er geen moeite mee hebben want dan moet je leven 5 weken op hold zetten..

Ik ben met het beginnende gerommel van de oudste nog bij de buurman op de koffie geweest, ben toen afgehaakt dat in echt even moest focussen midden in mn zin, maar hij heeft er nooit wat van meegekregen

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Vriend van ons is ook besmet, en zonder klachten. Ze zijn vorige week bij andere mensen op de koffie geweest smorgens en smiddags werden die mensen goed ziek. Getest positief, dus kameraden van ons ook testen hij is positief zij is negatief. ( gelukkig 28 weken zwanger) hier zijn de kinderen verkouden. 2/3 dus dan weet je eigenlijk dat t geen corona is ( 2,5 en 5 jaar) hoop dat t even overwaait bij ons, kan er t even niet bij gebruiken. Even extra vit C

6. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Iedereen kijkt er anders naar natuurlijk. Ons huis is mijn veilige haven. Van huis uit heb ik ook geleerd om altijd even te informeren of het past, voordat je zomaar aan komt waaien. Ik vind het meestal echt heel vervelend als mensen onaangekondigd langs komen.

Monopoly vindt dit leuk.
  7. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Corona is zo verraderlijk dat je nooit zeker weet of het een Rhino virus of corona is. Dat is ook de valkuil waar veel mensen nu in stappen. Jonge kinderen niet testen snap ik wel, dat is ook conform het beleid.

Hier zit een heel actief meisje in m'n buik. Gisteren rekte ze zich uit terwijl dat niet meer past. Zo voelde het in ieder geval en het deed vooral heel zeer onderin. Alsof ze met haar hoofd aan het draaien was in mijn bekken.. Hebben jullie dat ook wel eens?

8. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Haha meen je ! Ik werk vanuit hveen

9. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Oo maar zo bedoel ik het ook niet. Hij mag wel langskomen, maar had ff gebeld. Voor hetzelfde geldt komt hij aanwaaien terwijl je dik in de weeën zit... zit ik niet zo op te wachten. Ik ga zelf ook nog wel op de koffie, maar ik zou zelf nooit zomaar zonder vooraankondiging bij iemand langs gaan die hoog zwanger is.

Daphne1002 vindt dit leuk.
  10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Zowel, maar kan ook zijn dat je een uur van te voren afspreken en je vliezen breken.. of tijdens t bezoek je weeeen beginnen.

Miekoe vindt dit leuk.
  11. Lieverding

Lieverding Fanatiek lid

9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Even update: is dag drie na de tandarts en ik zit continu met vreselijke pijn... ab lijkt nog niet te helpen en ik neem elke 4-6 uur pcm. Pcm helpt voor even en neemt her scherpte uit..

Zat net flink te janken want ik wil die medicijnen niet nemen ook al zeggen ze “veilig” etc wil ik het niet want het komt zoiezo terecht bij mijn babymeisje.

ze is wel veel bewegelijk en omdat ik zoveel pijn in kaakbot heb de hele zwangerschaps gedoe op tweede plaatst gekomen qua maagzuur en dikke buik etc kan het mij niets meer schelen...

morgen heb ik controle bij gyn en als het morgen niet beter is met pijn ga ik overleggen of ze keizersnede eerder doen Misschien dan kan ik sterkere pijnstilling nemen..

12. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Kan allemaal idd... :)

@Lieverding wat onwijs k*t dat je zoveel pijn hebt! Hoop dat ze wat kunnen betekenen voor je..

Lieverding vindt dit leuk.
  13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Stel.je echt gerust PCM is echt onschuldig. Vriendin van mij had op t laatst een trombose been en mocht 8 PCM per dag slikken van de gyn.

Kan de tandarts niet nog wat extra's voor je doen ?

14. Lieverding

Lieverding Fanatiek lid

9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Het is niet helemaal onschuldig.. het is natuurlijk kiezen tussen of dat of dat. De kaakbot ontsteking of stress is ook niet onschuldig her is dus tussen twee kwaden kiezen.

tandarts kon helaas niets doen meer. Het is hopen dat ab morgen aanslaat en ik veel minder pijn zal hebben. En dan na nog week of twee redelijke pijn hopelijk is de pijn helemaal weg en de infectie gaat weg na 3-6maanden. In 4 van de 5 gevallen is het zo maar kans blijft dat het niet weg is en dan pas na 3-6 mnd kunnen ze foto maken om te beoordelen en dan volgende stap in kaakchirurg die het weghalt en hersteld met implantaat.

15. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    38 weken dansje!! Kommmmm maarrrrrr baby!!!!

16. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Ik ben er ook wel klaar voor. En klaar mee, m'n lichaam heeft het er steeds moeilijker mee. In de afgelopen week wel al veel gerommel gevoeld, maar het zet niet door. Nu 38+2, straks weer een afspraak bij de verloskundige.

Daphne1002, Friezin87 en Miekoe vinden dit leuk.
  17. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Woehoee hier ook 38 weken!

Vannacht geen gerommel. Lekker rustig dus. Vanmorgen wel wat een pijnlijk gevoel helemaal onderin, maar dat is nu weer goed.

Ben wel hele dagen alleen thuis en dat begint me een beetje op te breken.. Maar ja, wat moet je doen naast het huishouden? Zou wel willen lunchen met vriendinnen in de stad maar dat gaat niet. Beetje jammer.

Friezin87 vindt dit leuk.
  18. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Ik ben dan iets minder ver... maar goed.. lichamelijk er ook helemaal klaar mee... en nu op t nieuws al een aantal uitgelekte punten voor de aanscherping corona maatregelen... kan wel janken... ik vond het zo fijn van half 9 tot 2 het huis voor me zelf... alle rust die ik dan nog kon pakken... en nu... mieter niet aandenken om die kleine drukte maker zo lang om me heen zag al zo tegen de kerstvakantie op. Niet dat ze niet lief is.. maar ze vraagt zo extreem veel aandacht... help... laat die kleine nu maar snel komen. Dan heb ik dat maar gehad

Monopoly vindt dit leuk.
  19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Zeg dat fuck It.. piepmaatregels..kinderen over de zeik kerstdiner gaat natuurlijk niet door.. Een van hun favorite schoolactiviteiten. En echt heb hier zo geen zin in.. thuis onderwijs en ingeleid worden top :mad:

20. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Idd dat dus... oke als je nu weet dat het allemaal helpt. En je er daarna vanaf bent.. oke. Maar we zijn er nog laaaaang niet

Deel Deze Pagina