Ja ik snap dat als je ook niet meer kunt bewegen het misschien beter is dat je kindje wat eerder komt. Met 37 weken zijn ze voldoende volgroeid, dan kan jij ook werken aan je herstel. Duim dat het niet te lang meer duurt! Ik voel me alsof ik ongesteld moet worden. Beetje half half. En m'n buik wordt gewoon steeds hard, baarmoeder is echt heel gevoelig.
Nou ik heb de kraamzorg even gebeld en gezegd dat ik echt enkel 1 uur per dag wil of helemaal niet. Was geen enkele probleem want bij lockdown maken ze uitzondering van verplichte 24 uur afname zorg. Dus die komt dag 3 na de keizersnede en dan bekijken we het per dag Hoe lang en betalen ook enkel voor afname uren. Chill we zaten persoonLijk al tegenop kraamzorg: is hier gewoon schoon altijd en opgeruimd thuis, man thuis en kids. we wonen gelijkvloers dus Als er kraamzorg is dan is het gelijk “druk”.. flesvoeding en opzich met 3e kind weet je het.. en na keizersnede alle twee keren was ik gelijk op de been dus hoefde niet echt hulp of zo. Lag niet in bed.
* nesteldrang.. tis heel zuur en eigenlijk is eigenlijk kompleet weg. T zal me allemaal een rotzorg zijn.. * voorweeen nee eigenlijk niet, af en toe een behoorlijke steek in mn schaambot, dat he echt even niet kan bewegen. Zeg 1 x in de 2-3 dagen. * thuisbevalling laten we dat maar, lijkt me niet zo goed idee Nou dit bezoek aan umcg was echt zo nutteloos.. echt t idee je bent maar een nummertje, en hebben jullie überhaupt mn dossier gelezen.. de gym die de controle deed had t i ver nou als t thuis dreigde geboren te worden , wel bellen maar geen paniek. Dan vingen ze t in de ambulance wel op.. beter als onderweg.. ehhh hallo.. als ik dreig te bevallen moest in sowieso 112 bellen stomme muts.. De verpleegster maakte t helemaal.mooindat ik eerst maar contact moest hebben met 1e lijn vk ( dus mn eigen zodat zei de bepaling maakte of ik naar t zh moest komen.. ) doel was een geboorteplan.. uitvoering u krijgt een bestand via mijn umcg die ik thuis kunt invullen... waarom moest inhemels naam mn vriend mee dan... De datum krijgen we pas 31 dec. Voor een week later. Ook mooi dat we thuis ook alles kunnen plannen zo last minute. En ze w.inwensig onderzoek doen. Dat gaan we dus even weigeren op oudjaarsdag he.. zal je net zien dat ze wat triggert
Poeh @fidel2010 het klinkt alsof je er goed klaar mee bent.. Kan je wel wat steun vinden bij je man? Hier een rustige buik, maar een actieve baby. Soms doet m'n rechterbeen ineens heel zeer. Of beter gezegd m'n bil. Volgens de vk is dat mij SI gewricht. Mijn buik hangt laag.. Ben heel benieuwd hoe lang dit nog duurt. De twee oudsten zijn hyper, ze kunnen haast niet wachten en zeggen iedere dag dat ze hopen dat hun zusje die dag komt. Maar eeh ja..
Ik heb nog een foto van babyhoekje.. eindelijk zo goed als klaar behalve poster nog bovenop die is vertraagd en de wally leander wall commode is dus nog lang niet helaas...Winkel heeft wel gelukkig mij leander matty geleend.
Tis dubbel. Het zwanger zijn absoluut niet ik ben gemaakt om zwanger te zijn Maar.wachtrn op.het onbekende is heel frustrerend. Als ze nu konden zeggen dit is de diagnose en met 3 maanden word t geopereerd dan gaf dat ook een stukje rust..
@Lieverding ziet er schattig uit zeg!! @fidel2010 oke! Gemaakt om zwanger te zijn ook, wou dat ik dat zo kon voelen mijn lichaam zorgt heel goed voor de kleine, maar daarbij vergeet het zichzelf een beetje hier en daar. Snap dat de onzekerheid killing is. Zeker nu geen enkele arts er iets zinnigs over kan zeggen.
Lekker dan.. denk je op de goeie plek te zijn slaan ze zo vreemd met je om.. kun je toch ook totaal niks mee.. heb je hopelijk wel ff tegen ze gezegt
Ka--pot... eigen schult dikke bult... hele dag in de weer geweest. Kersysyukjes maken voor de eenzame oudere. En wat waten de oudjes blij! Sommigen tot tranen geroerd. Daar doe je het voor om even een klein lichtpuntje te brengen in deze eenzame periode. Nu heel erg moe.. maar voldaan mn bed opzoeken. Op de foto een klein aantal vande de stukjes. Totaal zijn er 100 ouderen blij gemaakt
@Friezin87 wauw wat een nobele daad! Snap wel dat je nu helemaal stuk bent. Heb je een beetje lekker geslapen vannacht? Ik had gisteren een rotnacht met veel gepieker. Vannacht was ik zo moe dat ik echt diep geslapen heb. Alleen dat vele plassen maakt me steeds wakker Vandaag maar even kijken wat we gaan doen. Ik overweeg om toch een wandeling door het bos te doen.. Gewoon om er even uit te zijn en de jongens kunnen dan hun energie mooi kwijt. Hondjes even mee. Blijven bewegen is sowieso een goede zaak, maar denk wel dat ik in slow motion door dat bos heen moet.
Nee niet lekker geslapen. Gedroomd over t overlijdrn van Jan Dulles dochtettje, nog druk van gister in mnbhoofd. En nijn neus zatin wat dicht. Dus syeeds wel wakker
Heb t voor vandaag aan de andere dames overgelaten. We moeaten nog3 verdiepingen uitdelen. Maar kwam al kreupel uut mn bed. Had bou toch echt ziets van meid....luister nou eens ff naar je lichaam en doe vooral vandaag helemaal niks. Heb alleen de kerstukjes met de auto naar het verzorgingstehuis gebracht aangezien ze het niet konden houden. Dus eerst alles wat bij nij in de auto stond uitgeladen en ze toen heel veel succes gewenst
Verstandig denk ik. Zwanger zijn is topsport, zeker op het einde. Wij zijn het bos in geweest. Ging eigenlijk best goed! Kinderen hebben lekker gerend en nu zitten we voor de ZappBios met een chippie
Dat is ook heerlijk genieten. Heb nog even aan mn daimond painting gezeten. Letterlijk even. Kwartiertje hooguit. Maar giga hardebuik. Dus kon niet echt lekker zitten. Net lekker warme douche gedaan en nu weer lekker plat op bed.
Ben zo benieuwd wie de eerste is hier! Ben er zo klaar voor! Ga ook helemaal uit van Max 40 weken haha misschien niet zo handig
Ik ben er ook echt wel klaar voor. Hoop elke dag dat het begint haha. En dat ik voor de 40 weken beval. Ik heb het maar op de 22e gezet mijn man, oudste zoon en ik zijn allemaal op de 22e jarig. De 19e is niet gelukt (dan is de jongste jarig)
Ik ben ook wel heel benieuwd wie er als eerste mag! Morgen is het neefje van mijn man jarig, dus liever een dagje later of vandaag nog voor 12 uur haha!
Kinderen worden vaak wel geboren in tijden dat er al aardig wat familieleden jarig zijn. Grappig is dat he