Ja hè. Gelukkig zijn wij zelf wel een andere maand jarig. Maar rond haar uitgerekende datum zijn allebei mijn ouders jarig, 2 schoonzussen en 1 schoonbroer .
Haha ja wij hebben ook wel jarigen in de familie in deze tijd. Baby echt zo actief, ik vind dat eigenlijk wel heel leuk. Krijg ik straks alsnog heimwee naar dat gedartel in m'n buik.
Hopelijk vannacht een goede nacht. Al heb ik er een hard hoofd in. Op de namiddag ff heerlijk hier in de kamer op bed gelegen. Zei no tegen mn man. Maak me wakker als je ziet dat ik in slaap val anders ben ik bang dat ik vannacht niet meer slaap... Uiteindelijk... Heb ik 3 uren geslapen. Hij zei je had het echt nodig. Euhm... Ja kan zijn maar ben dus nu totaal niet moe. Kak zooi..
hier ook een heel actieve baby! Ik probeer er nog maar een beetje van te genieten. Morgen verloskundige en dan maar eens even vragen of ik na 40 weken een strippoging mag
dat heb ik ook, als ik s middags maar een uurtje ga liggen heb ik een slechte nacht. Het is nu een een soort ritme, 3 nachten helemaal klote, en dan 1 nacht goed (lees alleen plassen en niet zo’n ontzettende bekkenpijn)
Da's dan weer t voordeel als ik een paar dagen slecht slaap, dan neem ik een tabletje. En dan word ik wakker of ik de wereld aan kan. De nachten erop slaap.ik dan meteen ook beter. Ik zal vast niet de laatste zijn. Nog ongeveer 3,5 week ongeveer
even zeggen dat ik enorm veel respect voor je heb, het is allemaal niet niks en je komt zo sterk over!
Nu 5 nachten superslecht geslapen. Dit zal( aangezien ik nu totaal niet moe ben) de 6de slechte nacht waarsch. Worden. Ik teken op moment voor 1 goede nacht
Dank jullie wel dames. Maar t gaat vanzelf. Tuurlijk wil Ik.momenten wegkruipen en er zijn momenten dat ik alleen maar kan huilen. Waarom, waarom ons, oneerlijk. Het meeste verdriet geeft nog naar de andere kinderen toe, ze verheugen zich er zo op.. vooral de oudste verwacht min of meer thuis knuffelen, helpen, later oefenen met flesje.. maar straks staat haar/hun wereld ook op zn kop. Ik voel me er zo schuldig over. Wie weet dat hun broertje in t zh ligt, of hij überhaupt ooit thuis komt.. hoe lang ik weg ben.. of als t mogelijk is we in t ronals Mac Donald huis verblijven, hoe lang we verscheurd blijven tussen thuis en zh.. Het is mijn lichaam die de fout in is gegaan ( vermoeden is een genetische afwijking) Hoewel dit een kadootje is, is t mijn keuze om er voor te gaan, we hebben alle opties besproken. Als 3 genoeg was geweest en sterrilisatie was geweest. dan had niemand van deze weg hoeven af te leggen.. Maar het helpt niet om hier in te blijven wegkwijnen. Het helpt mij niet, de baby niet en zeker de andere kinderen niet.. ze hebben ons nu en straks meer nodig als anders.. dat houd je staande, niet voor je zelf maar voor je kinderen. Als dit de 1e was geweest, was de kans groter veel groter dat ik was wegggekwijnd. Wat ook veel troost geeft is dat iedere keer als ik er even doorheen zit, van binnen reactie krijg, mama ik ben hier, soort van alles komt goed. Of te minste zo interpreteer ik t dan.
Goed dat je er zo instaat. En knap dat je er zo over praat. Dat moet vast en zeker ook wel iets van troost geven. Het van je af kunnen praten/schrijven.
Daar zorgen ze vanuit t zh ook wel voor, ze schakelen natuurlijk niet voor niets meteen maatschappelijk werk in. Iemand die zonder oordeel luistert, zonder verbondenheid, zoals familie of vrienden hebben, zonder veroordeling maar alles wel.weet, ook medisch wat je niet verteld Alleen de spanning.. iedere keer ook nu als ik het er over heb, schrijf praat typ bel, ga ik zitten trillen als een rietje.. zoveel spanning in mn lichaam. En dat is nog een stukje wat ik niet kwijt kan en vermoeiend is. Thja en mn vriend, hij is praktisch hij staat aan de zijlijn en houd zich vast aan t positieve, soms iets te veel vind ik. Hij denkt als een man, niet te ver vooruit, Hij heeft voor nu de geruststelling van dat het niet acuut nood is, en dat ze het niet als hopeloos zien.. En verder we zien t wel.. hij beseft zich wel dat we daar nog lang niet er mee zijn, dat we nog 100 hindernissen te nemen hebben.. maar 1 stap tegelijk. Thja en als vrouw wij kunnen zoveel denken en voelen tegelijk.. ik denk al over na de bevalling. En dan.. gaan ze binnen een week , binnen 3 maanden , binnen 6 maanden opereren. En dan moeten we tot die tijd int zh blijven. Komt hij wel door de 1e operatie. Hoeveel operaties zal hij krijgen.. wat komt er nog meer uit ... Hij snapt me als ik t uitspreek, en hierin is t ook belangrijk met elkaar te blijven praten. Hij steunt me ja. Hij is geen knuffelpersoon, maar nu slaat hij toch zomaar zn armen om me heen..
Niet iedereen snapt t, maar morgen ook een gewone controle bij mn eigen vk. Ik heb er ook 3 gezonde kinderen bij gekregen. Ik ga er wel heen met ik ben niet zielig, ik hoef geen medelijden/medeleven.. dat helpt niet, dat brengt me alleen maar down. Ik moet door. Dus we gaan gewoon verder. Net of er niks aan de hand is, Dat t daarom okee is, dat zeg ik niet, ik mag boos zijn en verdrietig en ze iets kwalijk nemen.. maar niet nu.. Als ik ze over 3 maanden helemaal de pens wil volschelden is dat mn goed recht. Dat is ook hoe we er in staan, en ook dat gaan we ze en wie dan ook niet verder verdedigen.
En dat volschelden moet je dan ook zeker doen. Jij voeltt beste hoe jij je op het moment voelt en wat voor reactie daarop het beate past. Je mag boos zijn je mag verdrietig zijn. op wat voor manier dan ook. Hoe je het ook uit. Als het jou op dat moment oplucht is dat goed. Niet opkroppen er uit gooien. Ik vind je echt een super sterke vrouw!
Goedemorgen dames, Hoe was jullie nacht? Hier een prima nacht achter de rug, wel met veel dromen en loopjes naar de wc om te plassen haha! Maar tussendoor sliep ik prima. Vanavond is er een bijzonder tafereel te zien aan de hemel: de Bethlehem ster zou zichtbaar moeten zijn. Zou dat voor ons zwangeren ook een positief effect hebben?
haha ik teken er ook voor! Fijn dat je een goede nacht hebt gehad! @friezin balen Net terug van de verloskundige en de kleine zit nog lekker volgende week maandag (40 weken) een strippoging! Kleine wordt 4000 geschat inmiddels
@Friezin87 he bah wat vervelend al die nare nachten op rij. Misschien iets om met je vk te bespreken? @sedese wauw 4000 gram al! Dat is een beste baby Bij mij hebben ze dit keer geen uitspraak gedaan over de grootte. Dat deden ze bij nr 2 wel. Toen zeiden ze dat ie lichter zou zijn dan de 1e. Het scheelde een ruime kilo.. En hij was dus een ruime kilo groter dan zijn broer ipv kleiner! Ik heb het gevoel dat mijn baarmoedermond aan het verweken is. Het doet er ook zeer als ik loop, ergens diep van binnen. Heb verder geen weeën. Vannacht wel regelmatig weer harde buiken gehad. Maar even zien wat vandaag brengt
De nacht slecht te laat naar bed, kon niet in komen. 03.00 dochter wakker 04.45 de wekker van mn vriend en tussendoor niet lekker kunnen liggen.. Ben ook een beetje chagrijnig vandaag
Hebben het al een paar x aangeven bij de vk. Dat ik zo niet veel energie overhoud om nog een bevakking te doen. Van het weekend heb ik mezelf helemaal gesloopt met een fantastisch project. Had gedacht dat ik dan wel wat goede nachten zou draaien.. niet dus.. morgen weer naar de vk. Groeiecho (omdat kleine man 2 weken voorloopt) en een olan van aanpak bespreken staat er op programma. Dus ben benieuwd. Verwacht er niet veel van. Wil niet te veel hopen op eventueel strippen of inleiden. Want ik ken me zelf. Mocht beide niks worden ben ik extra teleurgesteld