@Friezin87 wat fijn dat je slaapmedicatie hebt gekregen die aan slaat! Ben benieuwd hoe jouw traject verder zal verlopen.. Bij onze vk lopen ze trouwens ook standaard uit Soms tref ik dan een andere aanstaande moeder in de wachtkamer en dat is best gezellig Heb een hele onrustige nacht gehad. Harde buiken bleven maar komen.. Zo vervelend. Ze gingen niet over in echte weeën maar ik had er wel last van. Veel draaien en doen want kon m'n plek niet vinden. Nu zo eerst voor controle.
Ik heb vreselijke spierklachten in mn linker schouderblad. Van n acht eerst maar PCM genomen en toen wat fatsoenlijk kunnen slapen.
Fijn dat je toch nog hebt kunnen slapen. Ik ben zo slecht in wachten. Vk zou voor tijd indicatie bellen tussen 9 en 10. Nog niks gehoord. Het kan nog natuurlijk.. maar op telefoontjes wachten, of op mn beurt wachten in de wachtkamer.. oeh. Daar heb ik altijd zon moeite mee. Tijd kruipt voorbij.
Spanned dames, hopelijk voor jullie niet Te lang Nog te wachten! bedankt voor de felicitaties! Ik ga zomereen naar huis: het gaat prima met Maen en mij, ik heb alle medicatie eraf, al gelopen gedoucht en geplast. Nog een tromboseprik en dan lekker naar huis.
@Daphne1002 die harde buiken heb ik sinds deze ochtend ook, het lijkt maar niet weg te gaan, voelt echt naar. Opstaan voelt ook echt raar, het lijkt wel of alles naar beneden zakt. Voel me ook wat misselijk. Succes bij de controle! @fidel2010 ooh en als je dan al van die einde zwangerschap klachtjes hebt dan is dat zo vervelend! Fijn dat je nog even hebt kunnen slapen.
Ik voel me e een bejaarde.. de keuken gestofzogen en dan eerst weer even zitten grrrrr Zometeen vlees voor de gourmet in de marinade zetten voor kerstavond..
@sedese heel herkenbaar!! Er komt echt druk op de onderkant en dat kan best zeer doen. Ben heel benieuwd wat die harde buiken ons gaat brengen. @Lieverding oh heerlijk lekker naar huis!!
Potverdikke ze hebben can t Umcg nog steeds het blanco geboorteplan niet in mijn umcg gezet. Vandaag 37 weken. Dus maar weer gebelt 3 x verschillend nummer niemand wist wie er jou over ging. Nou uiteindelijk ik krijg iig een papieren versie per post. Ook even gebelt met telefonisch spreekuur, om na te vragen wat nu precies mag. Ik mag de weeeen wel opvangen in bad/ douche. Maar moet echt persen op bed of baarkruk. Ze heeft nu iig in mn dossier gezet dat ik graag gebruik wil.maken van bad Dan kunnen ze indien vrij daar rekening mee houden. Een geboortefotograaf mag niet maar een vriendin die foto's maakt mag wel. Laat dat nou onze geboortefotograaf zijn, ( amateur-/hobby fotograaf) Vandaag teveel gedaan.. nu pijnlijke buik. Echt op een bepaalde plek voelt t beurs, niet door de hele buik heen. Maar niet dat baby boy daar bewust tegen aan zit te schoppen of te duwen
@fidel2010 he bah dat is vervelend! Hopelijk is dit dan zo een goede oplossing. Naar van de pijn in je buik. Kan heel vermoeiend zijn is mijn ervaring.
Het rommelt bij mij weer. Wil heel graag dat hij eerder komt dus het zou zo kunnen.. maar hopelijk kunnen ww het over de kerstdagen tillen
haha wij ‘vieren’ morgenavond kerstavond dus ik hoop dat hij nu ook even blijft zitten tot in ieder geval vrijdag
Whoop whoop! Ik heb een datum! Yes yes yes.. we gaan niet over de 40 weken.. ik ben zo blij.. de eindstreep is in zicht