Uitgerekend 1 t/m 15 januari 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door TulpMama, 22 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    #1901 Friezin87, 27 dec 2020
    Laatst bewerkt: 27 dec 2020
    Hier een k nacht gehad.. alweer...maar nu omdat ik hele regelmatige harde buiken had en krampen onderin. Om de 4a5 minuten. Dus na 2 uur de vk maar gebeld. Die kwam een uurtje later. maar door dat ze kwam kreeg ik nogal last van adrenaline in mijn lichaam en je raad het al. Het regelmatige van 4a 5 minuten daalde helemaal. Had ook niks niet gedaan geen ontsluiting niks niet. Van 2 tot 5 wakker geweest. Man moest 9 uur weer beginnen met werk. Baalde zo. Toch maar proberen te slapen. Wat niet wou/wil. Steeds als ik bijna indommel komt er een harde buik opzetten,waardoor ik weer wakker word. Maar het is zo verschrikkelijk onregelmatig. Bah bah bah. Heb zo de balen en ben zo moe. Stelde de vk vannacht voor om in het zh te gaan slapen met zon shotje slaapmiddel. Zo raadde de dienstdoende het nu af. Aangezien ik het van de week op een slaappil het goed deed gaan we dat eerst proberen. Ik word ook gek van dat geheen en weer. De 1 zegt (in het zh) hij ligt goed vast en het word beneden al goed week kan met 1 vinger hoofdje voelen. de anders zegt ( vk van vannacht) nou nog niet volledig vast hoor. En is ook niet week ofzo dus kan nog wel ff duren..ja wat is het nou... snap er niks meer van. Sorry voort geklaag.. maar weet t gewoon ff helemaal niet meer

Miekoe vindt dit leuk.
  2. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Hier gaat het goed! Vannacht wel een helse nacht gehad haha. De kleine was erg misselijk na de bevalling en had daarom
    op dag 1 nauwelijks gegeten. Dat resulteerde in een half uur slaap vannacht :rolleyes: maar zo gelukkig, we leven even in een soort van cocon met ons gezin. Zo bijzonder is dat gevoel.

Daphne1002 en Miekoe vinden dit leuk.
  3. sedese

sedese Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    oh ja ik heb trouwens 4 dagen voor de bevalling 3x daags frambozenbladthee gedronken. Daar ben ik niet van een meestal geloof ik er niet zo in maar mn buik begon tijdens die dagen al met rommelen en toch 3 daagje eerder bevallen..

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @Friezin87 kijk de volgende keer even wat je lichaam doet als je gaat douchen. Bij vals alarm nemen de harde buiken weer af, bij t echte werk versterkt t alleen maar, op t moment dat je onder de douche vandaan komt dus niet tijdens t douchen.

@sedese bijzonderheid je op zo weinig slaap ineens kunt functioneren he.

En de thee die ga ik opslaan. Hoop dat mn lichaam t dan zo natuurlijk mogelijk oppikt..

De nacht redelijk. Wel weer om 03.00.klaarwakker.. irritatiepuntje

Vandaag de kerstboom en versiering er al weer uit gedaan. Zometeen de taalzuivering van t raam afwassen. En dan komende dagen iets in de winterspelen erop als een ijsbeer of iglo ofzo..

Vanmorgen ook de kinderen ingelicht. De oudste was zichtbaar geschrokken. Ze snapt heel best dat t hart de batterij is van t lichaam, zo hebben we het ook verteld dat we de hond lieten in slapen en dat je die niet even kan vervangen voor een nieuwe. De middelste was vooral bezig met wat we al dachten maar als mama niet thuis is en papa bij mama waar.moet ik dan slapen.. met lichte paniek in zn ogen.. het is even heel lastig maar zolang de situatie enig sinds stabiel lijkt, blijft mn vriend gewoon snachts thuis. En mocht t kritisch worden dan vragen we iemand. Om gewoon in ons huis te slapen zodat ze wel in hun eigen bed kunnen liggen.

sedese en Miekoe vinden dit leuk.
  5. Lieverding

Lieverding Fanatiek lid

9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Even bijgelezen. Ben benieuwd naar nieuwe bevallingen!
    Hier bijna een week thuis. Gaat super. maantje krijgt veel aandacht en liefde van grote zussen en ze geven ook lekker flesje en verschonen helpen mee! Kraamzorg was kort en zaterdag afgesloten zo is het prima ook!
    Maantje drinkt lekker flesjes op en slaapt de hele nacht en dag haha. Overdag in woonkamer en snachts in wiegje. Snachts twee keer voeden 03.30 en 06.30 om de buurt met mijn man. We worden allemaal pas 9-9.30 wakker, heerlijk!
    Maantje heeft wat darmkraampjes soms maar we knuffelen om de buurt En starten morgen met probiotica.

mijn herstel na ks gaat ook super ik kan zo wat van alles weer wat ik kan zonder pijn etc dus gaat prima. TiL niet en lange stukken buiten lopen ook niet en Stofzuigen etc dat soort dingen ook niet. Verder wond geneest goed en enkeL nog wel gevoelig oppervlakkig. Ik heb net as vorige keren super herstel van gelukkig

6. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    @fidel2010 wat moet dat moeilijk zijn geweest voor je... mooi dat je het op die manier duidelijk hebt kunnen uitleggen.

hier vandaag 40 weken!! zo naar de vk en hopen dat ze me kan strippen! Wish me luck!!

Daphne1002 en Ellen1989 vinden dit leuk.
  7. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    @Miekoe Succes! Hoop ook voor je dat ze je willen strippen.
    Ik mag vanmiddag naar de vk, ik hoop ook dat ze wilt strippen:rolleyes:

Friezin87 en Miekoe vinden dit leuk.
  8. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Ben gestript! Dus nu afwachten. Heb al 1,5 tot 2 cm ontsluiting, dus die hebben we iig gehad zonder pijn! We gaan het zien!
    Mocht het niets doen word ik woensdag weer gestript!

sedese, Friezin87 en Ellen1989 vinden dit leuk.
  9. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Fijn! Ik hoop voor je dat het z'n werk gaat doen!

Miekoe vindt dit leuk.
  10. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Ik ook :D
    En ik duim met je mee dat ze jou vanmiddag ook kunnen strippen!! Succes vast :)

Ellen1989 vindt dit leuk.
  11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ohhh spannend, hou ons op.de hoogte

Miekoe vindt dit leuk.
  12. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    @fidel2010 zal ik doen! Het rommelt ondertussen wel een beetje, maar ja dat zegt natuurlijk helemaal niets. ben vanmorgen ook even flink aan de poets geweest dus dat kan het ook wel zijn. Straks even lekker slapen en dan zien we wel. Hoop dat áls er wat gebeurt, dat het na half 5 is, dan heeft de fijnste vk dienst :D

sedese, Friezin87 en Daphne1002 vinden dit leuk.
  13. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Ik hoop met je mee

Miekoe vindt dit leuk.
  14. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    @Miekoe hoe is het nu? Zet het gerommel al wat door?

Miekoe vindt dit leuk.
  15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Je was me net een slag voor om te vragen

Miekoe en Daphne1002 vinden dit leuk.
  16. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    @Miekoe Hoe gaat het met het gerommel?

Hier heeft de vk gekeken, maar het was helaas nog niet mogelijk om te strippen. Volgende afspraak is nu met 41+3 in het ziekenhuis voor ctg en echo etc en eventueel bespreken van inleiding.

sedese, Friezin87 en Miekoe vinden dit leuk.
  17. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Nou, op een beetje zere buik na, niks nakkes nada hoor...
    we mogen het nog tot morgenochtend een uur of 5 de kans geven, daarna zal het niet meer door het strippen komen... maar heb er nu al een hard hoofd in haha! Hoezo ongeduldig?

@Ellen1989 he bah, dat meen je niet! Balen! Had het zo voor je gehoopt!

Ellen1989 vindt dit leuk.
  18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Toch ook aan de thee waar @sedese t over had ?!

19. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Balen dat het nog niet echt doorzet! Maar het kan nog ;)

Ja best wel balen hoor, ik had eigenlijk wel gedacht dat het mogelijk zou zijn. Gezien m'n termijn en 3e zwangerschap, maar helaas. Gewoon maar afwachten en naast me neer leggen:)

Miekoe vindt dit leuk.
  20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Het is een wereldwonder de postbode heeft een leeg geboorteplan bezorgt.. was dat t...zucht...

Heb vooral benadrukt dat ik rust wil.met mn bevalling. En niet ieder uur ofzo iemand die komt kijken hoe ver ik ben.. En zeker geen 2 z omdat t een opleiding zh is.. dat doen ze maar bij een ander. Laat mij in me bubbel zitten.. En ook geef me lichaam de tijd. Niet gaan overhaasten door onnodig in te grijpen.
    Sommige willen juist klaat t doorzetten en opschieten. Maar ben eerder bang als ze extra gaan stimuleren dat ik echt in 1 uur van 2 naar 10 cm ga.. t gaat al vlot. Me lichaam weet hoe t werk en daar heb ik vertrouwen in

Miekoe vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina