@Miekoe dat had ik zaterdag.. Hele dag niks en maar wachten tot je kindje komt. Wat een ergenis! Binnen nu en 1,5 week zijn we bevallen. Het kan nooit lang meer duren! Had nog twee slaapzakjes besteld.. Zo cute
Van vanmorgen een krappe cm naar half uurtje geleden 3cm gegaan. Zit nu in de auto naar het ziekenhuis.
Kiespijn overdag nergens laat van.. voor de zekerheid even PCM voor t naar bed gaan innemen. Meestal is t na 2 dagen weer over snachts.. En hoe drukker je maakt hoe pijnlijker t word haha.. Ik ben juist vandaag voor mn gevoel enorm gejaagd. De hele week weinig zin.. En nu.. voor.me gevoel nog ffe dit nog ffe dat.. lijkt geen eind aan te komen.. Was.mamd is leeg. Strijkstapel in de kast.boodschappen gedaan. Kraampakket opgehaald. Heb er toch niks aan . Nupaarden op stal zetten tis zo nat en dan eten koken.. straks nog bedden verschonen van de kinderen pffffff
@Ellen1989 heel veel succes!! @fidel2010 klinkt als een druk huishouden.. Ik heb een schoonmoeder die me helpt bij het huishouden. Heb jij niet iemand in de buurt die bij kan springen voor klussen als bedden op maken?
Druk druk druk.. dat je daar energie voor had. Word al moe als ik er aan denk. Vanmorgen naar de fysio geweest. En vanmiddag mijn ouders hier geweest. Mn pa hele middag heerlijk met ons dochter spelletjes gedaan. Mijn moeder heeft de badkamer gesopt en ik... ik heb heerlijk geslapen. Op de namiidag heb ik gekookt en zij hebben bij de kraam hier in t winkelcentrum paar oliebollen gehaald voor bij de koffie/thee. En ik ben me nu toch een partij moe.. waarvan... alleen t koken. Vanavond lekker vroeg mn bed weer in. Nu de tv voor me zelf. Man heeft een vroegelate dienst. Is 9 uur klaar. Fijne avond nog dames
Ik heb niet veel gereageerd (wel meegelezen) maar ik wil jullie toch laten weten dat ik vanmorgen bevallen ben van onze dochter. Redelijk kort en heftig. Maar we maken het goed. Ik wil jullie allemaal veel sterkte wensen met alles wat komen gaat.
Bedankt allemaal dames! De bevalling is goed gegaan, heftig maar goed. Om 21.01 is onze gezonde dochter geboren.
Van harte gefeliciteerd @Ellen1989!! Regent het toch nog babies hier.. Maar hier gebeurt er nog niet zoveel.. Ik wil ook
Goedemorgen dames, Iedereen een beetje een fatsoenlijke nacht gehad? Ik heb standaard voorweeën ofzoiets, die komen iedere nacht weer terug. Mijn vriend was er echt heilig van overtuigd dat ze afgelopen nacht zou komen. Helaas.. Hij vindt het lange wachten zonder concrete datum echt killing inmiddels. Dit is voor mij ook echt wel een uitdaging. Heb van nature weinig geduld Als anderen dan wel bevallen zijn voelt het een beetje als in het begin als je dan zwanger wilt raken en het maar niet lukt, terwijl in je omgeving ineens iedereen zwanger is. Gek..
Was het maar zo. Ondanks slaappilletje toch nog 5x wakker geweest. Ik word inmiddels ook wel jaloers van al de bevallen dames. Ook al weet ik dat het voor mij ook echt niet meer lang duurt. Maar ja...
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 januari 2021 ♡ 28 december TulpMama - 36 jaar - 3e kindje ♡ Sedese - 34 jaar - 3e kindje ♡ Miekoe - 36 jaar - 3e kindje ♡ Daphne1002 - 34 jaar - 3e kindje 30 december 31 december Nogeenkeermama - 32 jaar - 2e kindje♡ 1 januari Lieverding - 38 jaar - 3e kindje (5e zw)♡ Daphne1002 - 34 jaar - 3e kindje 2 januari Dubbelfris - 31 jaar - 2e kindje Monopoly - 30 jaar - 2e kindje 3 januari Rijtjes - 34 jaar - 4e kindje 4 januari Tinaatje - 28 jaar - 2e kindje ♡ 5 januari Ndj18210703 - 20 jaar - 2e kindje Melanzane - 36 jaar - 2e kindje Verdikkie - 32 jaar - 4e kindje ♡ 6 januari 7 januari 8januari 9 januari ButterflyNova - 34 jaar - 2e kindje (5e zw)♡ Friezin87 - 33 jaar - 2de kindje 10 januari 11 januari 12 januari Milou28 - 28 jaar - 1ste kindje Dreamer - 36 jaar - 5e kindje (1 bonus) 13 januari Fidel2016 - 35 jaar- 4e kindje (6e zw) 14 januari Jurielle- 38 jaar- 2de kindje (3de zw) 15 januari 16 januari 17 januari S1991 - 29 jaar - 2e kindje ---------------------------------------------- Afspraken: ---------------------------------------------- Sterretjes Tuttebelleke ---------------------------------------------- Bevallen : 23-11-2020 dreamer84 - Dounya 22-12-2020 - Lieverding - Maen (Maantje) Amalia Anastasia 30-12-2020 MenP2010 - dochter 30-12-2020 Ellen1989 - dochter --------------------------------------------- Jongen (3) | meisje (5) | verrassing (1) Als ik nou dames vergeten ben die al bevallen zijn!? Vul de lijst gerust aan
Grappig om te zien dat er tot nu toe alleen meisjes geboren zijn! Wanneer komt het eerste jongetje? hier zijn de plannen gewijzigd. Zou morgen te horen krijgen hoe laat ik maandag in het zh moet zijn, maar het is zo druk daar dat ik er straks al moet zijn. Intake en ctg.... we gaan het zien!
Gefeliciteerd @Ellen1989 ! Dat is dan nog snel gegaan! Hier nu 40+6, maar ik hoop nu nog wel even door te lopen tot na 1 januari. Het lijkt me niet zo'n leuke dag om jarig te zijn... Zoonlief is in 2016 opgewekt met 42+0, dus het kan zeker nog even duren. Vannacht ook weer slecht geslapen, maar wel met nog steeds een rustige buik.