Ik ben voor vitamines! Het eten en drinken van tegenwoordig hebben niet meer de vitamines en mineralen die we nodig hebben (denk aan rijpen in kassen en vliegtuigen ipv op het land in de zon). Bovendien geven ze het niet dmv een injectie maar via een een klein spuittuutje in de mond. En... bij mijn zoon hebben ze absoluut toestemming gevraagd
Jaa! Die ook bijvoorbeeld. Omdat mijn zoontje 3 weken te vroeg kwam hebben ze ongeveer 5 keer geprikt. Zo zieliggg
Zou ik wel willen maar dan moet ik voor m'n controles nu een stuk verder rijden (half uur) en ik beval snel, dus als de weeën komen vind ik het tricky om nog ver te moeten rijden. Bovendien zijn ze nu met die weg bezig, waardoor je vaak moet omrijden.
Ah ja dat is lastig dan idd. En je mag niet meer thuis bevallen toch? Ivm laag gewicht? Hoe snel ging je bevalling van je 1e dan? Dan ben je iig zo weer thuis
Nou, grote kans dat als de meting volgende week weer goed is, ik wel thuis mag bevallen, maar als dat niet kan omdat ie tussen de p5 en 10 zit inderdaad. Van start van de weeën tot eind was nog geen 7 uur en de uitdrijving 5 minuten. Mocht ik in het ziekenhuis bevallen dan is de kans groot dat we moeten blijven tot er 3 goede suikerwaardes zijn. Dat wordt daardoor waarschijnlijk wel een nachtje blijven dan.
Dat ze toestemming hebben gevraagd is al heel anders dan hoe t bij mij is gegaan. T blijft een puntje om over na te denken.
Maar omdat ze het de vorige keer niet in overleg hebben gedaan wil je het nu uit principe niet dan ofzo?
Nee niet alleen daarom, ook omdat ik geloof dat wij als mens al perfect zijn geschapen. Vooral als t net uit de baarmoeder komt.
Ah ja oké dat kan dat je daarin gelooft. Ik vraag me af wat er mis kan gaan met een paar extra vitamines? Als je écht niet wil dat je baby een paar vitamine K druppeltjes krijgt dan zou ik dit gewoon duidelijk aangeven. Dit kunnen ze ook vast wel in je dossier zetten toch?
Maar ook bij zwaardere kindjes dan ze hadden verwacht. Mijn oudste dochter is geboren met 38 wk en woog 4040gr wat veel te veel was voor dat termijn. Dus ook zij is geprikt op suikerwaardes.
Ik zie er persoonlijk geen kwaad in dat ze extra vitamines geven (kan het me alleen totaal niet herinneren bij de oudste) Ook t checken van de suikerwaardes lijkt me alleen maar goed. Als je het echt niet wilt zou ik dit aangeven en in je dossier laten zetten.
Ohja joh? Nooit geweten.. weer wat geleerd hihi. Wist wel dat ze dat bij zware kindjes doen idd. Hebben ze dat bij je 1e ook gedaan?