Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2019 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Colinn, 6 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Achter de verzakking bedoel je? Ik heb af en toe een tennisbalgevoel in m'n vagina. Fysio heeft geconstateerd dat m'n blaas dan zakt in m'n bekkenbodemspier. Tijdens de zwangerschap is het heel normaal hoor. Komt door het gewicht van de baby. Wel aan te raden na de bevalling naar een goede bekkembodemfysio te gaan om erger te voorkomen.

2. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Jaa ik hoor het ook weleens! Zo gek!

Colinn vindt dit leuk.
  3. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik heb vandaag weer een groeiecho gehad. Onze bollie is iets stabieler qua groei, dus dat is wel positief
    Gemiddeld is hij p85

Maar liefst 2779 gram schatten ze hem vandaag.

Over 2 weken weer een echo

Colinn vindt dit leuk.
  4. Weereennieuwemama

Weereennieuwemama Fanatiek lid

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Zo die doet het goed! Die van ons verwacht ik dinsdag met de groeiecho een kilo daaronder (ben dan 33+6). Die zit tussen p5 en p10. Hij doet het wel beter dan z'n broer, die was bij alle metingen kleiner.

5. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Doet een 33 weken dansje!!! Nog even en heb mijn persoonlijke grens bereikt van 35 weken!:o:

Colinn en Weereennieuwemama vinden dit leuk.
  6. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik ben benieuwd naar je echo!

Weereennieuwemama vindt dit leuk.
  7. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Jeej!! Zo fijn die (persoonlijke) mijlpalen

SamirsVrouwtje vindt dit leuk.
  8. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Wij hebben straks onze zwangerschaps fotoshoot.

Nog meer die dit gaan doen?

En als de baby geboren is komt dezelfde fotograaf bij ons thuis voor new born foto's.

Colinn vindt dit leuk.
  9. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Ja haha!

10. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Gaaf! Heel veel plezier. Heb je zelf leuke styling geregeld en locatie of werd dat allemaal voor je geregeld?

11. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ja wat gek hè? Eerste keer dat ik dat hoorde zat ik te wachten op een golf vruchtwater :roflmao:

12. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Die heeft al een lekker spekkig laagje dus. Alleen maar fijn als ie besluit wat eerder te komen! :thumup:

Dufel vindt dit leuk.
  13. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Wat leuk!!! Doen jullie dat op een speciale locatie?

14. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    We hebben onze kleding qua kleur op elkaar afgestemd en zijn naar een mooie buitenlocatie gegaan.
    Over zo'n 2 weken zijn ze klaar :)

Colinn vindt dit leuk.
  15. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Leuk zeg! Was het een beetje mooi weer?

16. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Mwah het viel mee uiteindelijk
    Dat we er net waren begon het te regenen maar later brak de zon af en toe door.
    Fotograaf zei wel dat dit juist het perfecte weer was voor mooie foto's :)

Colinn vindt dit leuk.
  17. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Klopt, anders ben je helemaal uitgebleekt met harde schaduwen, is niet mooi. In photoshop kan ze het weer mooi rechttrekken en het zonnig laten lijken!

Dufel vindt dit leuk.
  18. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dans met je mee :)

Zoef en SamirsVrouwtje vinden dit leuk.
  19. Oxelsnor

Oxelsnor Actief lid

29 okt 2015
    140
    57
    28
    x
    x
    Plaats hier me verhaal toch ook maar even :oops:

Afgelopen woensdag gebeld omdat ik last had van vocht vasthouden en sterretjes zien (symptomen van zwangerschapsvergiftiging die ik tijdens me vorige zwangerschap had).
    Mocht langskomen .. alles uitgelegd en ook neergelegd dat ik toch best vaak krampen en harde buiken heb. Uiteindelijk waren woensdag alle testen goed en mocht ik gaan maar ze wilde wel dat ik vrijdag nog voor een extra controle kwam.

Gister om 10.00 weer standaard controles en aan de ctg gelegen. Tot zover zag alles er prima uit maar omdat ik toch nog steeds harde buiken had etc wilde ze toch voor de zekerheid even me baarmoedermond meten.
    Volgende kamertje in en ze startte met meten. Duurde best lang vond ik zelf. Uiteindelijk gaf ze aan 2.7 te zien (FUCK) en wilde de gyno erbij halen voor een extra meting .. die kwam zelfs uit op 2.5 (FUCKFUCK). Nou gelijk toeters en bellen .. kreeg een uitstrijkje voor vroeggeboorte meting. Mocht even op de gang wachten tot de uitslag kwam. Direct lichte paniek want ik moest me zoontje uit school halen en ik was alleen.:(

Na een minuut of 20 kwam de gyno langs lopen .. test was negatief maar hou er toch rekening mee dat je blijft (FUCKFUCKFUCK).
    Uiteindelijk kwam de arts me halen om het hele verhaal even te verduidelijken en me inderdaad te vertellen dat ik toch een nachtje moest blijven (of eventueel meer als nodig).
    De test was negatief dat scheelde me een spoedritje naar het VUmc inclusief weeenremmers en longrijping.

Uiteindelijk al me vragen kunnen stellen en werd overgeplaatst naar een bevalkamer.
    Daar moest ik uurtje liggen en dan zouden we even verder kijken. In overleg met de dokter waarin in aangaf 3 harde buiken per uur toch maar wel even aan de ctg gegaan een uurtje.
    Aangezien de dokter de computer niet opgestart kreeg maar wel me al vastgelegd had stond ze er zelf z'n 10 minuten bij (ctg werd op papier geprint). Bleek ik 3 harde buiken per 10 minuten te hebben :o:.
    Uurtje aan de ctg .. nieuwe gyno erbij die uiteindelijk toch besloot om me bmm nog maar een keer te meten. Deze meting kwam uit op 2.8 - 3.1 :eek:.

Vervolgens toch besproken tot de avond te blijven en dan verder te kijken hoe of wat.
    Me harde buiken namen af en ik had zelf weinig zin om te blijven dus na een beetje pushen toch besloten met de arts dat ik kon gaan. Wel met de mededeling dat als er wat gebeurde ik DIRECT moet bellen.

Nu hopen dat ik voorlopig zo stabiel kan blijven anders word het alsnog weeenremmers en longrijpers.:(

20. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Jeetje wat een spanning en stress zeg voor je/jullie!
    Ik ga duimen dat het stabiel mag blijven

Oxelsnor vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina