Ik heb zojuist (eindelijk haha) mn bevalplan gemaakt Welke dingen willen jullie echt wel/niet? Ben benieuwd of ik nog iets over het hoofd zie
Ja dat bedoel ik inderdaad. En dankje ga er mee naar de fysio tzt. Gelukkig herken ik geen klachten als tennisbal gevoel. Wel vervelend zeg, heb je er als je niet zwanger bent ook veel Hinder van?
Ik wil graag ons kindje aanpakken en wil graag dat ze niet zoveel info geven over slechte dingen maar zelf handelen en achteraf dingen zeggen. Vorige keer best wel in paniek geraakt van wat woorden. Gyn vind het juist goed dat zulke dingen wel gebeuren voor mijn adrenaline en alertheid tijdens de bevalling. Zou graag de nacht voor de inleiding in het Z-H slapen met medicatie zodat ik “uitgerust” kan starten aan de bevalling. Ben zo energieloos, bang dat ik het qua energie level niet echt aankan. Uhm verders niets bijzonders. Zie wel hoe het loopt
Leuk, ben benieuwd hoe ze je vind geworden. Mij lijkt een lifestyle shoot met het gezin leuk na de geboorte. Vorige zwangerschap model mogen staan voor een fotografe tijdens een zwangerschap fotoshoot. Na de geboorte mocht ik haar bellen om ons dochtertje te laten fotograferen voor een newborn shoot. Zo leuk geworden! Vind her alleen zo super duur...
Nou ik lig weer eens wakker terwijl ik zooo moe ben grrr. Al een uur inmiddels. Heb al twee paracetamol genomen maar tot nu toe nog geen effect. Ik ben het echt zo beu!!! Nog 5 weken halleloeja!
Sjee wat een verhaal zeg Heb je het over cm's of mm's in dit verhaal? Rustig aan en ik hoop dat alles stabiel blijft vanaf nu
Dat tennisbalgevoel heb ik tijdens deze zwangerschap niet hoor. Dat heb ik gekregen na de bevalling van m'n zoon. Tijdens die zwangerschap al veel urineverlies gehad en na de bevalling hield dat helaas niet op. Nu had ik een totaal ruptuur inclusief de bekkenbodemspier dus kon niet direct naar een fysio toe. Dat is de boosdoener helaas geweest bij mij. Ik heb de spier te lang niet kunnen trainen waardoor die is gaan uitzakken. Veel meiden doen er luchtig over maar ik raad echt iedereen aan na de bevalling op zoek te gaan naar een goede fysio. Ik heb er wel iets aan gehad maar lang niet zoals het zou moeten. Ik krijg nu ook tijdens deze bevalling een katheter in bij de uitdrijving anders zijn ze bang dat ik m'n blaas eruit pers ipv de baby. Je snapt dat ik in het ziekenhuis beval (moet nu sowieso ivm de suikers haha) Er is absoluut mee te leven hoor. Met de nodige trucjes maar als je het kan voorkomen zou ik dat zeker doen!
Ja dit was ook meer een lifestyle familie shoot icm mn dikke buik haha. Het hoefde van mij niet alleen om mn buik te draaien Ja je betaald er wel aardig wat voor, wij betalen 200 euro per shoot. Maar ben na 4 jaar nog zoooo blij met de foto's die we toen hebben laten maken van de oudste. Dus vonden wij het wel waard
Mag ik even klagen? Het is goed dat mensen niet te pas en te onpas aan vrouwen vragen of ze dik of zwanger zijn. En ja, ik ben stevig. Maar er zijn nu, met al weken lang een heel duidelijk zwangere buik, nog steeds mensen die me regelmatig (wekelijks) zien en blijkbaar twijfelen tussen dik en zwanger. En als je dan een praatje maakt verbaasd reageren op m'n zwangerschap. Dat is niet meer voorzichtig doen, dat is gewoon pijnlijk.
Het gaat om cm je bmm moet eerst verstrijken naar 0cm voordat je zeg maar ontsluiting gaat krijgen. Het gaat opzich wel redelijk ben voornamelijk geschrokken omdat ik zelf me dus niet eens bewust ben van de harde buiken. Dus het is nu ook heel lastig inschatten van .. wanneer bel ik wel of wanneer bel ik niet. @SamirsVrouwtje dat is echt vervelend inderdaad .. vind dat vooral in begin periode zo naar. Nu heb ik wel echt een buik waar je niet omheen kunt maargoed. Ik begrijp je gevoel !
@Oxelsnor jee meis, wat een schrik! Lijkt me heel lastig om in te schatten wanneer je nou moet gaan bellen inderdaad. Ik zou het serieus nemen en echt liever te vaak dan net een keer te weinig bellen.
Oh dat is echt niet leuk! Herken het wel hoor, ik ben ook stevig en laatst zei een buurvrouw tegen me van ja ik durfde het niet te vragen. Toen dacht ik ook wel, ja ik weet wel dat ik wat dikker ben maar je kunt nu toch echt wel zien dat ik zwanger ben hoor.