Ik trek het me niet teveel aan. Toevallig vind ik mn buik wel heel mooi en ben ik er trots op dat mijn lichaam ons kindje draagt
Goed van je maar lijkt me niet fijn dat je telkens jezelf op een bepaalde manier moet verantwoorden. Je bent terecht trots, lekker genieten van dat wonder.
Jep, hoor continu dat ik dik ben en edn plofkop heb.. en ik heb al een slecht zelfbeeld, ben al klaar met zwanger zijn en aankomen.. dus ik jank hier regelmatig in de avond.. (Ik sluit me t liefst ook thuis op om geen kut reacties te krijgen)
Jeetje welke achterlijke is zo bezig met hpe jij eruit ziet? Trek het je niet aan diegene is niet wijs.
T zijn er meerdere.. heb besloten ook maar even niet meer naar ze toe te gaan.. En dat noemen zich vrienden....
Nee, ik vind mensen over t algemeen ook echt niet leuk.. hebben altijd wat te zeggen, terwijl ze echt geen vrijbrief hebben om maar van alles te roepen... Ben blij als de kleine eruit is, en ik weer aan mn lijf kan werken...
Vind ik moeilijk, ik zie mezelf niet als zwanger maar als dikzak.. en ik weet dat het erbij hoort, maar toch..
Wat lastig dat je je zo voelt Het is zoiets moois! Ik las laatst volgens mij in je handtekening dat je naar de poppoli zou gaan. Ben je daar al geweest?
Ja, kan alleen financieel gezien naast de controles niet ook nog eens wekelijks daarheen, dus hebbeb ze in mn eigen woonplaats spoed hulp geregelt.
Maar zoiets wordt toch vergoed neem ik aan? Als je iig maar de hulp krijgt die je op dit moment nodig hebt. Dat is het allerbelangrijkste!
Ik zou dan wekelijks ook nog eens op de pop poli moeten komen, naast de gyneacologische afspraken, treinreizen worden niet vergoed, dus ben blij dat ze hulp hebben kunnen vinden in eigen stad
Dank je, voel me wel beter dan aantal weken geleden, komt ook door day ik beter slaap op de medicatie Ja daar heb ik t ook niet over, heb t over t openbaar vervoer, ik ben dan dubbel met oprnbaar vervoer aan t reizen, dat kan ik niet opbrengrn financieel, en lichamelijk ook eigelijk niet meer, maar er is in mijn eigen stad hulp geregelt, die komt bij me thuis. Tot ik opgeroepen word door psychiather hier in de stad