@Colinn ik heb dat alleen als ik niet rustig de tijd neem om goed uit te plassen, dan sta ik op en loop ik weg en is er blijkbaar wat achter gebleven in mn urineleider ofzo. Maar nooit zoveel als jij bneschrijf, maar kwam bij jou toch door een verzakking ofzo? Ik denkbernzelf overigens wel aan dat ik af en toe wat oefeningen doe voor mn bekkenbodem om verslapping na de bevalling sneller te laten herstellen.
Hier wakker geworden van intense oijn in mn kuiten, toen ik de deken van me af gooide en naar mn benen keek zag ik rode soort uitslag.. Natuurlijk is de huisarts gesloten vandaag.. Hopelijk trekt t gauw weer weg..
Ik heb idd een verzakking. Super goed dat je nu alvast oefeningen doet. Elke dag een paar keer. Niemand die daar iets van merkt Heeft alleen maar voordelen tijdens de bevalling en daarna uiteraard
Mij is nu verteld dat het na de 34 weken zwangerschap gevaarlijk kan zijn. Dit omdat het een lange tijd duurt voor kinkhoest weer genezen is. En dan zou je het dus kunnen overdragen aan je pasgeboren baby.
Oh wat vervelend van de nachten he meiden. Denk dat de meeste van ons daar wel last van hebben. Kunnen jullie overdag nog wat rust pakken? Raar van de uitslag @Kimmetjuh90 misschien van de warmte ofzo? Ik doe mn 35 weken (waggel) dansje haha. Ben benieuwd wie er als 1e van ons gaat bevallen!
Jup je hebt gelijk. Als je het nu zou krijgen kan je de baby aansteken. Maar niet als je gewoon ingeënt bent hoor. Ik ben trouwens niet gevaccineerd dus hoop dat mijn man mij 2 mnd geleden heeft aaamgestoken en zo actieve antistoffen aanmaak voor de baby.
Mn kleine spook is gedraaid! Dagje sauna en op mn handen staan en hoppa! Superblij mee en hopen nu maar dat ie Goed blijft liggen haha.
Helse kuitkrampen zijn dat. Je huid reageert daar ook op. Je zal nog wel wat spierpijn ervaren vandaag. Extra magnesium helpt daartegen.
Ik heb een koelzalf gekregen, ben bij de huisartsenpost geweest, die denkt aan netelroos.. Nahja hopelijk word t minder met die zalf.
Maar genoeg om niet ontzettend ziek ervan te worden. Want dan hadden we net zo goed niet die vaccinatie hoeven laten zetten