Hebben jullie dat trouwens ook dat als je op probeert te staan vanuit lig of zit, je het gevoel hebt dat je romp helemaal niet zover kan buigen? Heb echt het gevoel dat ik mn kind dubbel vouw, vind het gewoon zielig! Ook als ik mn zoon op schoot een boekje voorlees voor het slapen gaan, hij zit dan met zijn rug tegen mijn buik en borst aan, heb dan echt het gevoel dat ie zn broer verdrukt. Meestal laat ik hem daarom maar een beetje half naast me zitten 'in mn holletje' (onder mn oksel, arm om hem heen). Je schijnt nog op je buik te mogen slapen tot het eind, maar het kind heeft toch steeds minder vruchtwater? Dan heeft hij toch al j3 gewicht op zich? Heel gek, vorige zwangerschap kon ik dit wel doen tot het eind, op een gegeven moment dan wel mn knie een beetje opgetrokken om de druk er wat af te halen. De vk zegt ook dat het gewoon kan. Maar ja, ik vind het maar zielig nu haha.
Nou, tja ... nee kan geen kwaad voor mij, maar het zou zoals ik het begreep kunnen betekenen dat hij niet genoeg voedingsstoffen krijgt. Hij komt echter wel goed aan en de doorbloeding van de navelstreng is ook gewoon goed.
Ik kan écht niet meer op m'n buik liggen hoor Al maanden niet meer. Net zoals dubbel vouwen wat jij benoemd. Opzich logisch want er zit een kind tussen haha. Op m'n rug liggen vind ik trouwens ook niet prettig. Ik kan daar heel duizelig van worden
@Moppiepoppie Ik vind ze niet mini maar ook niet reuze ofzo. Net een mooi formaat. Edit ik heb ze indd besteld bij geboortekoekjes.nl
Ja dat idee heb ik ook! Ergens ook logisch want er zit een complete baby in onze buiken. Op mn buik slapen kan ik al maanden niet meer. Ik slaap op mn zij, net wat @Colinn zegt kan ik ook niet lang op mn rug liggen.
Hier indd ook 3 miskramen gehad voor deze zwangerschap. Lijkt nog maar zo kort geleden.... En nu gaan we onze laatste loodjes alweer in!
Hier ook! Whoop whoop. Deze voelt voor mij een beetje als een mijlpaal! Nu gaan echt de laatste loodjes beginnen! Nog 2 dagen werken de week en daarna lekker wasjes draaien en coconnen. Ik zie er ook zo naar uit weer op mijn buik te kunnen slapen haha. Nu jullie het erover hebben. Nog een paar weken en dat kan ook weer! Vooral als ik zit, verdrukt mijn buik alles soms behoorlijk ja. Ik heb alleen niet het idee dat het zielig is voor de baby, meer voor mij haha.
We zijn goed op weg allemaal ! (ook al loop ik het verst achter ) Ik moet zeggen dat ik er ook wel echt goed klaar mee ben, ben echt 1 brok chaggerijn. Niets lukt meer (ik mag ook niets meer wat nog veel frustrerender is eigenlijk). Die geboorte koekjes zijn inderdaad heel klein had ze op de 9 maanden beurs gezien/geproefd. Hier doe ik gewoon beschuit met muisjes maar zal weinig visite thuis krijgen.. meeste zal in het ziekenhuis langs komen dus dat is fijn ! Ik ga op de psz van me zoontje niet trakteren ze komen waarschijnlijk precies de week voor of na de zomervakantie dus vind het wel prima .
Ik vond het ook best pittig vandaag. Krijg ineens ook allemaal opmerkingen van vreemde mensen over mn buik en hoelang ik nog moet etc
Ik vond het verbazingwekkend goed te doen! Ik ben wel ietsje opgezwollen, maar ben ook gewoon het peuterbadje ingestapt met de kinderen, heb genoeg gedronken en flink wat in de hangmat gelegen (voetjes iets omhoog). Maar 2 jaar terug woonden we nog in een flat. Dat was ellendig. Nu met een tuin, kan ik veel meer van dagen als dit genieten. Ook wetende dat het morgen weer koeler is!
Prima te doen, eigenlijk. Lekker in de schaduw gezeten en in huis was het ook nog best koel. Boekje, onbeperkt ijsklonten in m'n water en de beentjes omhoog. Maar ik hou gelukkig ook geen vocht vast, dat scheelt vast.