Hij word niet boos als ik erover begin, maar hij zegt niet veel meer dan; het is hoe dan ook mijn kind, verder wil die er ook nirt over praten.. dus ik vermoed dat ie t wel moeilijk ermee heeft, helemaal omdat we niet weten hoe de donor eruit ziet. Hij is onvruchtbaar
Ik zie dat ik het eerste babykamer heb getypt maar dag moest zijn het eerste babyjaar! Zo lastig als je gevoel zo is over je relatie, misschien een gekke vraag, maar jullie kindje komt van een donor toch? Heeft het voor je vriend misschien daarmee te maken? Dat hij het gevoel niet heeft?
30 juni Moppiepoppie, 36 jaar, 3e kindje 1 juli Linda19841, 34 jaar, 2e kindje 3 juli MamaTom, 31 jaar, 3e kindje 4 juli Dufel, 31 jaar, 2e kindje 7 juli Colinn, 31 jaar, 2e kindje Superstardebs , 30 jaar, 3e kindje RosanneMarie, 26 jaar, 2e kindje Suthern, 30 jaar, 3e kindje 9 juli Zoef, 33 jaar, 4e kindje L0nneke, 31 jaar, 4e kindje 10 juli R1985,33 jaar, 3e kindje Weereennieuwemama, 34 jaar, 2e kindje 13 juli Kimmetjuh90, 28 jaar, 2e kindje (1e met huidige man) Samirsvrouwtje, 29 jaar, 2e kindje Mandyx, 32 jaar, Twin boys! 15 juli Vrouwtje Theelepel, 29 jaar, 1e kindje 22 Juli Oxelsnor, 27 jaar, 2e en 3e kindje Twin boys! ---‐----------------------------- Jongens (12) | Meisjes (5) | Verrassing (2) ---‐----------------------------- Afspraken: Juni: 11-06: Samirsvrouwtje: liggingsecho bij 35.3 weken 03-06: L0nneke - laatste afspraak VK 11-06: Oxelsnor - Echo+controle gyn 11-06: Kimmetjuh90 - inplannen keizersnee 14-06: Colinn - controle gyn + inplannen inleiden 12-06: Oxelsnor - Intake afdeling ziekenhuis 17-06: L0nneke - controle gyn + definitieve planning KS 17-06: Oxelsnor - Anesthesist 18-06: L0nneke - anesthesist Juli: 1 t/m 7 juli: Oxelsnor - Geplande kzs ---‐----------------------------- Bevallen: 31 mei: Mandyx, 2 zoons met 33+6 ---‐----------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE] Zie ik nou dat mandy is bevallen? Wat leuk! Hebben jullie iets meer gehoord?
Ik las de rest vd reacties pas sorry dus Mn vraag mbt donor was al beantwoord. Dikke knuffel in ieder geval heel verdrietig dit allemaal.
@SamirsVrouwtje ze is bevallen idd van 2 zoontjes. Ze zal wellicht zelf haar verhaal nog komen doen? Het is in ieder geval ineens snel gegaan vanwege een normale controle die verslechtering van de conditie van de baby's liet zien. Daarna meteen bevallen middels spoed keizersnede.
Ow oeps. Ze was indd zwanger van een tweeling en die komen meestal wel wat eerder, maar wat vervelend dat t slecht ging met de conditie van de twee kleintjes. Ben iig heel benieuwd naar haar verhaal!
Weet er verder ook niks meer op te zeggen @Kimmetjuh90 In elk geval een dikke knuffel en ik hoop dat jullie er samen uitkomen op een manier dat het voor jullie beide goed voelt
@Dufel wat heeft jou oudste trouwens een leuke geboortedatum! Enne bijna 36 weken jij!! Het komt dichtbij
Heeey meiden! Toevallig keek ik vandaag naar het oude topic die al vol blijkt te zijn. Hoe gaat het met iedereen? Zoals jullie in het overzicht kunnen lezen ben ik idd bevallen van 2 heerlijke mannetjes Mag ik aan jullie voorstellen Evan en Maik! Vrijdag met 33.6 geboren. We gingen voor een groeiecho.. daarna dit.. Wat een dag! Na de ctg bleek dat het vruchtwater verschil zorgen gaf + de bloedstroming werd minder en verschil in hartslag.. dit alles heeft ertoe geleid dat ze er een spoedks van gemaakt hebben. Dit is erg goed gegaan en me alles meegevallen. Maik, 2125 gram. 41 cm Evan, 2370gram. 44 cm Inmiddels zijn we maandag overgeplaatst naar een zh hier in de buurt en verblijf ik bij ze op de kamer. Dit is geweldig!!❤️ Ze doen het heel erg goed, ze hangen met sensors alleen nog aan het apparaat voor de hartslag, saturatie, temp en ademhaling. Coffeïne is afgebouwd, dat ze iets geel kunnen worden zit net op de grens en is al aan het zakken dus is een blauwe lamp ook niet nodig. Evan heeft nog een paar dips in de hartslag, dat hoort helaas bij het termijn/prematuur. Voeding gaat goed, gister voor het eerst samen aan de borst. Kolven gaat nu ook hard dus denk dat er gauw een voorraad gelegd gaat worden.
@Mandyx wat is dat opeens snel gegaan! Spannend zeg! Nog wel gefeliciteerd met je kereltjes. @Degenediehetvroeg: wij weten het geslacht van onze baby wel, maar voor de buitenwereld is het een verrassing ja! Zelfs voor onze ouders. Hebben we elke zwangerschap eigenlijk zo gedaan.
30 juni Moppiepoppie, 36 jaar, 3e kindje 1 juli Linda19841, 34 jaar, 2e kindje 3 juli MamaTom, 31 jaar, 3e kindje 4 juli Dufel, 31 jaar, 2e kindje 7 juli Colinn, 31 jaar, 2e kindje Superstardebs , 30 jaar, 3e kindje RosanneMarie, 26 jaar, 2e kindje Suthern, 30 jaar, 3e kindje 9 juli Zoef, 33 jaar, 4e kindje L0nneke, 31 jaar, 4e kindje 10 juli R1985,33 jaar, 3e kindje Weereennieuwemama, 34 jaar, 2e kindje 13 juli Kimmetjuh90, 28 jaar, 2e kindje (1e met huidige man) Samirsvrouwtje, 29 jaar, 2e kindje Mandyx, 32 jaar, Twin boys! 15 juli Vrouwtje Theelepel, 29 jaar, 1e kindje 22 Juli Oxelsnor, 27 jaar, 2e en 3e kindje Twin boys! ---‐----------------------------- Jongens (12) | Meisjes (5) | Verrassing (2) ---‐----------------------------- Afspraken: Juni: 06-06: zoef: controle gyn 11-06: Samirsvrouwtje: liggingsecho bij 35.3 weken 11-06: Oxelsnor - Echo+controle gyn 12-06: Kimmetjuh90 - inplannen keizersnee+groeiecho+controle gyn 13-06: zoef: controle gyn + inplannen inleiden 14-06: Colinn - controle gyn + inplannen inleiden 12-06: Oxelsnor - Intake afdeling ziekenhuis 17-06: L0nneke - controle gyn + definitieve planning KS 17-06: Oxelsnor - Anesthesist 18-06: L0nneke - anesthesist Juli: 1 t/m 7 juli: Oxelsnor - Geplande kzs ---‐----------------------------- Bevallen: 31 mei: Mandyx, 2 zoons met 33+6 ---‐----------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]