Wie had er ook al weer een beval/geboorteplan met picto's gemaakt? Die zag er heel helder uit! Met welke pictogrammenset is dat gedaan?
Ik! Ik heb ze hier gedownload: http://www.liesinbalans.com/geboorteplan-maken.html via cardemom ofzo. Een zip-file met allemaal losse pictogrammen erin.
Gefeliciteerd @Mandyx met de geboorte van jullie 2 zoons! Fijn dat t goed gaat Over mooie geboortedatums gesproken, mijn docjter is geboren op 11-1-11 met een geplande keizersnee (Niet eens heel bewust die datum gekozen)
@Colinn Je kan achter mijne ook (1e kind met huidige man) schrijven hoor als je wil. Mijn uitgerekende datum waarop mijn banner is ingesteld is trouwens 26 juni, maar ja, ben het er nog steeds niet mee eens
30 juni Moppiepoppie, 36 jaar, 3e kindje 1 juli Linda19841, 34 jaar, 2e kindje 3 juli MamaTom, 31 jaar, 3e kindje 4 juli Dufel, 31 jaar, 2e kindje 7 juli Colinn, 31 jaar, 2e kindje Superstardebs , 30 jaar, 3e kindje RosanneMarie, 26 jaar, 2e kindje Suthern, 30 jaar, 3e kindje 9 juli Zoef, 33 jaar, 4e kindje L0nneke, 31 jaar, 4e kindje 10 juli R1985,33 jaar, 3e kindje Weereennieuwemama, 34 jaar, 2e kindje 13 juli Kimmetjuh90, 28 jaar, 2e kindje (1e met huidige man) Samirsvrouwtje, 29 jaar, 2e kindje Mandyx, 32 jaar, Twin boys! 15 juli Vrouwtje Theelepel, 29 jaar, 1e kindje 22 Juli Oxelsnor, 27 jaar, 2e en 3e kindje Twin boys! ---‐----------------------------- Jongens (12) | Meisjes (5) | Verrassing (2) ---‐----------------------------- Afspraken: Juni: 11-06: Samirsvrouwtje: liggingsecho bij 35.3 weken 03-06: L0nneke - laatste afspraak VK 11-06: Oxelsnor - Echo+controle gyn 11-06: Kimmetjuh90 - inplannen keizersnee 14-06: Colinn - controle gyn + inplannen inleiden 12-06: Oxelsnor - Intake afdeling ziekenhuis 17-06: L0nneke - controle gyn + definitieve planning KS 17-06: Oxelsnor - Anesthesist 18-06: L0nneke - anesthesist Juli: 1 t/m 7 juli: Oxelsnor - Geplande kzs 2 juli: L0nneke - uiterlijke datum kzs ---‐----------------------------- Bevallen: 31 mei: Mandyx, 2 zoons met 33+6 ---‐----------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hier weet ook niemand, behalve jullie, het geslacht. 1e zwangerschap hebben wij d het wel te weten, maar geheim te houden. Pfff..wat een reacties en iedereen houdt werkelijk alles in d gaten wat je doet en/of zegt. Daarna telkens gezegd dat we het niet willen weten... lekker rustig, kraait geen haan naar.
@Kimmetjuh90 Ik schrik behoorlijk van je berichtjes over je man. Zou toch nog eens goed het gesprek met hem aan gaan. Zo te lezen speelt er een hoop. Je zit zelf ook niet lekker in je vel meende in laatst te lezen? Goede communcatie is echt enorm belangrijk in je relatie..blijf met elkaar in gesprek is mijn advies. Helemaal met de kleine meid op komst.
30 juni Moppiepoppie, 36 jaar, 3e kindje (1e met huidige man) 1 juli Linda19841, 34 jaar, 2e kindje 3 juli MamaTom, 31 jaar, 3e kindje 4 juli Dufel, 31 jaar, 2e kindje 7 juli Colinn, 31 jaar, 2e kindje Superstardebs , 30 jaar, 3e kindje RosanneMarie, 26 jaar, 2e kindje Suthern, 30 jaar, 3e kindje 9 juli Zoef, 33 jaar, 4e kindje L0nneke, 31 jaar, 4e kindje 10 juli R1985,33 jaar, 3e kindje Weereennieuwemama, 34 jaar, 2e kindje 13 juli Kimmetjuh90, 28 jaar, 2e kindje (1e met huidige man) Samirsvrouwtje, 29 jaar, 2e kindje Mandyx, 32 jaar, Twin boys! 15 juli Vrouwtje Theelepel, 29 jaar, 1e kindje 22 Juli Oxelsnor, 27 jaar, 2e en 3e kindje Twin boys! ---‐----------------------------- Jongens (12) | Meisjes (5) | Verrassing (2) ---‐----------------------------- Afspraken: Juni: 06-06: zoef: controle gyn 11-06: Samirsvrouwtje: liggingsecho bij 35+3 weken 11-06: Oxelsnor - Echo+controle gyn 12-06: Kimmetjuh90 - inplannen keizersnee+groeiecho+controle gyn 12-06: Oxelsnor - Intake afdeling ziekenhuis 13-06: zoef: controle gyn + inplannen inleiden 14-06: Colinn - controle gyn + inplannen inleiden 17-06: L0nneke - controle gyn + definitieve planning KS 17-06: Oxelsnor - Anesthesist 18-06: L0nneke - anesthesist Juli: 1 t/m 7 juli: Oxelsnor - Geplande kzs 02-07: L0nneke - uiterlijke datum kzs ---‐----------------------------- Bevallen: 31 mei: Mandyx, 2 zoons met 33+6 ---‐----------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Onze babykamer is nog niet af. Komend weekend het laatste laagje lak op het blad van de commode. Moet ook nog vanalles kopen, zoals een matrasje & beddegoed voor het ledikant (co-sleeper staat al wel klaar), aankleedkussen, luieremmer, verzorgingspullen voor de beeb... Ben vandaag wel bezig met het wassen van de bekleding van de kinderwagen. #bijnaverlof
Hier krijg ik regelmatig de vraag of wij het weten en dan zeg ik 'Ja, en voor de rest is het nog een verrassing'. Nooit echt mensen gehad die doorvragen. Ligt vast aan mijn resting bitch face ofzo haha. Dunno.