Kan het niet door maagzuur komen? Ik heb ook veel last gehad van hyperventilatie en hoge hartslag, na omeprazol maagzuurremmers was het over.
Ah dan begrijp ik ook gelijk waarom ze een 'hartslag' meting bij me deden in de navelstreng vorige week.
Nu snap ik ook waarom een flowmetingen ook weleens een doppler meting wordt genoemd haha, dacht dat ze alleen maar naar de blood flow KEKEN
Pfff ik slaap ook heel slecht! Mijn buik voelt zo gespannen aan! Mijn huid voelt heek strak aan, alsof het elke moment kam ontploffen
38 weken alweer hier! En ik raak continu in de stress want die kleine beweegt een stuk minder de laatste twee dagen. Maar twee weken terug ook al eens wegens minder leven aan de ctg gelegen en de week ervoor omdat ik van mn fiets viel. Dus voel me een beetje een aansteller als ik wéér ga bellen. Bovendien als ik hem de hele tijd por dan voel ik wel een klein beetje reactie.. Stel me denk ik gewoon aan omdat ik bang ben dat er op het laatste nippertje toch nog wat gebeurt denken jullie niet?
Nee vind je zeker geen aansteller. Ik zou bellen als ik jou was. Beter 1 keer te vaak bellen dan 1 keer te weinig.
Ik zou niet bellen, maar als het jou gemoedsrust geeft... Ik heb vandaag toch weer iets teveel gedaan, want kids waren op het kdv. Maar ben nu dus behoorlijk gaar met buikpijn en rugpijn en mijn schoonmoeder logeert hier ook nog eens een dagje. Net voor het avondeten had ik ook flink steken onderin, heb maar heel onopvallend even op de kast geleund haha.
Hier al de hele dag harde buiken, maar de kleine is ook extreem druk, kan niet voorover zitten of bukken, dan krijg ik echt pijn net onder mn ribben en heb ik een knoeiharde gespannen buik.. Vabdaag ook rustig aan gedaan mede daardoor (ik.wilde nog wat in huis doen, maar helaas) Hopelikk gauw weer rustig..
Sorry ! Update on the way. Ik heb vanmorgen dus te horen gekregen dat de 24 uurs urine heeft besloten om mij toch lekker te pesten. 0.4 gram dus te hoog. PE . Dat betekend dat ik nu moet blijven tot de baby's komen max 2-2.5 week. Maar als ik me slechter ga voelen of de baby's gaan minder presenteren dan word het eerder. Stiekem hoop ik daar natuurlijk op want ik heb geen zin om hier nog 2.5 week te vertoefen . Maar tegelijkertijd weet ik dat het beter is als ze nog even lekker blijven zitten. Heel vervelend en frustrerend vooral. Vandaag ook 2e longrijping gehad dus dat is nu ook klaar. Nu vriendlief op pad gestuurd voor alle spulletjes die ik hier nodig heb en dingen die thuis nog moeten gebeuren. Arme ziel zit nu ook ineens thuis zonder mij met mijn kind . Ben dus heel benieuwd nu wie de eerste gaat worden van ons alle. Lees veel klachten en kwaaltjes dus zal voor ons allemaal niet heel lang meer duren ! Kop op dames laatste loodjes we zijn er bijna en kijk hoever we al zijn gekomen !
Poeh wat een spannende tijd zo voor jullie Goed dat ze je daar houden en in de gaten houden. Sterkte!!
Dank voor de back up ladies! Heb even een ‘momentje voor mezelf’ genomen - daar reageert ie meestal wel op door de harde buik - en toen ging ie best aardig aan de trappel. Dus iets geruster nu. Heb alleen sindsdien giga zeurgevoel laag onderin mn buik en bovenbenen. Buik is dan niet echt hard, maar ook niet geheel ontspannen. Herkennen jullie dit en wat kan het zijn?