@Oxelsnor Jeetje, 2 weken ziekenhuis! Das wel heel lang ja. Van de andere kant fijn dat ze je wel nu goed serieus nemen en in de gaten houden. Je zal je mannetje wel missen dan, awww. Maar je kunt het! Wat je al zegt! Kijk hoever we gekomen zijn! Power to the mommy’s
Bandenpijn zou ik aan denken! Fijn dat je hem toch voelt! Hier zo veel voorweeën dat ik benieuwd ben of ik de 38 weken überhaupt ga halen.
@Oxelsnor zet hem op hè. Wat betreft mezelf. Vandaag controle gehad bij de gyn, we hebben een datum! 1 juli word ik ingeleid mits de kleine niet eerder besluit te komen of ik zeg niet nog meer achteruit ga. Vandaag ook even suiker geprikt om even de waarde te checken want ik heb zo’n dorst. Al kon de gyn dat best verklaren wegens het vele vocht vasthouden. Ik plas het namelijk niet allemaal uit maar Mn lichaam houd het vast waardoor Mn lichaam denkt hè, ik ben nog niet voorzien van vocht.. heel logisch ahum. Bloeddruk was keurig dus verder geen zorgen met het vasthouden van vocht. @Colinn morgen mag ik een nachtje ziekenhuis gaan slapen met medicatie, ik zal even vragen hoe die spuit heet mocht je zelf dat ook nog willen? Harde buiken hier ook regelmatig, maar geen regelmaat erin helaas. @Moppiepoppie bellen hoor! Ik heb vorige twee weken ook minder leven gevoeld en een ctg stelde me gerust. Sinds deze week ik de kleine weer flink druk zoals hij voorheen ook was. Ik was ook 1,5 kg aangekomen wellicht had het te maken met en groeispurt dacht de gyn. Maar ik zou het zekere voor onzekere nemen en even bellen. Iemand ervaring met strippen voor de 41 ste zwangerschapsweek? Mijn gyn gaf aan dat 9vd10 strippogingen tot 41 weken zinloos blijken. Maar 27juni wil ze het toch proberen met de gedachte baat het niet schaad het niet. Ben nieuwsgierig hoe het bij jullie was.
Oh snap ik helemaal @Oxelsnor, sterkte! Ik heb vandaag weer een doppler gehad, 1 navelstrengbloed at presteerde minder, dat ander was helemaal goed. Dit is niet erg. Bloedvaten in het hoofd waren bv ook niet verwijd. Groei meten we volgende week weer, dan heb ik meteen een afspraak met mijn eigen gyn en gaan we als ik het goed begreep de knoop doorhakken al dan niet inleiden (mogelijk krijg ik dan dus een afspraak daarvoor bij 38nweken). Hmm ik herken et niet maar zou denken dat hij wat is ingedaald?
Zoef waarom willen ze het bij jou ook alweer inleiden? Met 39 weken inleiden klinkt als een heel mooie termijn! Wb strippen: geen ervaring mee. Had toevallig net mn vk aan de lijn uit de 1e lijn, ik loop daarb dus niet meer maar bij het zkh. We haddrn het oa over inleiden. Ze vertelde me dat ik het best kon vragen om de vliezen te breken, en dan hopen dat mn lichaam het zelf oppakt, omdat je anders (ik begreep daaruit strippen) in ren behoorlijke weeenstorm kan komen. Ik moet me echt even inlezen merk ik want ik snap geen jota van dat hele inleidengedoe.
Ze kunnen pas je vliezen breken als je inleidbaar bent. Dwz 3cm ontsluiting of meer. Om daar te komen brengen ze een ballonkatheter in voor maximaal 48 uur. Mocht dit niks doen dan proberen ze het met gel of tabletten. T voortraject voor je daadwerkelijk inleidbaar bent is een heel gedoe!
30 juni Moppiepoppie, 36 jaar, 3e kindje (1e met huidige man) 1 juli Linda19841, 34 jaar, 2e kindje 3 juli MamaTom, 31 jaar, 3e kindje 4 juli Dufel, 31 jaar, 2e kindje 7 juli Colinn, 31 jaar, 2e kindje Superstardebs , 30 jaar, 3e kindje RosanneMarie, 26 jaar, 2e kindje Suthern, 30 jaar, 3e kindje 9 juli Zoef, 33 jaar, 4e kindje L0nneke, 31 jaar, 4e kindje 10 juli R1985,33 jaar, 3e kindje Weereennieuwemama, 34 jaar, 2e kindje 13 juli Kimmetjuh90, 28 jaar, 2e kindje (1e met huidige man) Samirsvrouwtje, 29 jaar, 2e kindje Mandyx, 32 jaar, Twin boys! 15 juli Vrouwtje Theelepel, 29 jaar, 1e kindje 22 Juli Oxelsnor, 27 jaar, 2e en 3e kindje Twin boys! ---‐----------------------------- Jongens (12) | Meisjes (5) | Verrassing (2) ---‐----------------------------- Afspraken: Juni: 14-06: Colinn - controle gyn + inplannen inleiden 17-06: L0nneke - controle gyn + definitieve planning KS 17-06: Oxelsnor - Anesthesist 18-06: L0nneke - anesthesist 18-06: Samirsvrouwtje - controle VK 25-06: Kimmetjuh90- controle gyn+afspraak anesthesie 27-06: Samirsvrouwtje - controle VK Juli: 1 t/m 7 juli: Oxelsnor - Geplande kzs 02-07: L0nneke - uiterlijke datum kzs 02-07: zoef - uiterlijke datum inleiding 03-07: Samirsvrouwtje - controle VK 04-07: Kimmetjuh90 - geplande keizersnee 09-07: Samirsvrouwtje - controle VK (hoop dat t dan mijn laatste afspraak is hihi) ---‐----------------------------- Bevallen: 31 mei: Mandyx, 2 zoons met 33+6 ---‐----------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Pfff, alweer wakker sinds 3.30... zonder reden, gewoon wakker. Het is zo wisselend! De ene nacht slaap ik 6-7 u aan een stuk (zelfs zonder plaspauze), en de volgende nacht is het weer bal. Wat overigens wel fijn is, is dat bij de verloskundige de kweek op GBS negatief was. Dat scheelt weer tijdens de bevalling tzt.
Ik ben 2x pas ingeleid met 42 weken en daar hoefde idd vanwege de 3 cm ontsluiting die ik kennelijk al had beide keren alleen maar een oxytocine infuus aan te pas te komen die elk uur iets hoger werd gezet. Geen ballonnetje gezien, geen gedoe gehad. Gewoon hoppa, kunstmatige weeen produceren. 10 uur later had ik volledige ontsluiting.
Hier ook helnacht. Elke keer als ik op mn zij lig dan krijg ik pijn in het been dat onder ligt en moet ik naar mn andere zij. Zou dat nou door mn gewicht komen?
30 juni Moppiepoppie, 36 jaar, 3e kindje (1e met huidige man) 1 juli Linda19841, 34 jaar, 2e kindje 3 juli MamaTom, 31 jaar, 3e kindje 4 juli Dufel, 31 jaar, 2e kindje 7 juli Colinn, 31 jaar, 2e kindje Superstardebs , 30 jaar, 3e kindje RosanneMarie, 26 jaar, 2e kindje Suthern, 30 jaar, 3e kindje 9 juli Zoef, 33 jaar, 4e kindje L0nneke, 31 jaar, 4e kindje 10 juli R1985,33 jaar, 3e kindje Weereennieuwemama, 34 jaar, 2e kindje 13 juli Kimmetjuh90, 28 jaar, 2e kindje (1e met huidige man) Samirsvrouwtje, 29 jaar, 2e kindje Mandyx, 32 jaar, Twin boys! 15 juli Vrouwtje Theelepel, 29 jaar, 1e kindje 22 Juli Oxelsnor, 27 jaar, 2e en 3e kindje Twin boys! ---‐----------------------------- Jongens (12) | Meisjes (5) | Verrassing (2) ---‐----------------------------- Afspraken: Juni: 14-06: Colinn - controle gyn + inplannen inleiden 17-06: L0nneke - controle gyn + definitieve planning KS 17-06: Oxelsnor - Anesthesist 18-06: L0nneke - anesthesist 18-06: Samirsvrouwtje - controle VK 25-06: Kimmetjuh90- controle gyn+afspraak anesthesie 27-06: Samirsvrouwtje - controle VK 27-06: zoef: controle gyn, strip poging Juli: 1 t/m 7 juli: Oxelsnor - Geplande kzs 01-07: zoef - geplande inleiding 02-07: L0nneke - uiterlijke datum kzs 03-07: Samirsvrouwtje - controle VK 04-07: Kimmetjuh90 - geplande keizersnee 09-07: Samirsvrouwtje - controle VK (hoop dat t dan mijn laatste afspraak is hihi) ---‐----------------------------- Bevallen: 31 mei: Mandyx, 2 zoons met 33+6 ---‐----------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Gisternacht weer hé-Le-maal lijp door de restless legs. Heb gewoon echt een paar uur liggen bewegen. Dan weer opstaan, dan weer oefeningen doen (stretchen), dan wie kriebelen, dan weer draaien.... Merk echt dat er daardoor stress op m'n lijf komt. Niet wenselijk, want ik wil m'n lijf nu echt rust gunnen en dat is moeilijk zo icm het slaaptekort. Na 2.5 uur heb ik een paracetamol geprobeerd en vicks op m'n benen gesmeerd en warempel; ik ben in slaap gevallen! Nog 4 weken... Was niet van plan dagelijks een pcm te slikken, maar wil het wel vaker doen, want eindelijk vatte ik de slaap. Die rusteloze benen lijken ook echt bijna pijn te doen, zo erg is het gevoel.
Mazzel dan. Ik werd met m'n zoon met 38 weken ingeleid. 5 dagen later was ie er. Was zo niet prettig! Ik hoop dat ik nu beter inleidbaar ben. 2 weken terug had ik de eerste cm al te pakken. Vanmiddag weer controle en ik hoop dat er wat meer bij is gekomen! #fingerscrossed Wat ik aangegeven heb bij de gyn is dat als ik inleidbaar ben (dus minimaal 3 cm) ik graag wil dat ze m'n vliezen breken en dan eerst afwachten of m'n lichaam het op gaat pakken. Liefst zo natuurlijk mogelijk mits verantwoord uiteraard!
Wat vervelend zeg Als de paracetamol ervoor kan zorgen dat je beter slaapt is er niemand die je tegenhoudt hoor. Kan niet zoveel kwaad!
Het zou zeker een oplossing kunnen zijn! Alleen 4 weken fulltime.. Ik weet het niet hoor, voelt niet goed. Een weekje achter elkaar heb ik begrepen dat het oké is, maar langer...?? Ik heb een licht klein babeje he... Ik wil hem zo min mogelijk belasten met medicatie.
Wat een kutnacht weer achter de rug.. Keer op keer dezelfde nachtmerrie, begon telkens opnieuw, nu ben ik hartstikke moe.. Het slapen ging zo goed de afgelopen dagen.. blehh..