Staat in eerste instantie op de planning om me zondagavond te melden voor een ballonetje en dan hopelijk maandag inleiden. Maar.. m'n insuline behoefte gaat ineens zo snel naar beneden (dat kan betekenen dat de placenta niet goed meer werkt en aangezien die vrijdag al kalk liet zien op echo zitten ze er bovenop). Ik heb de ene hypo naar de andere hypo. De afspraak is vervroegd naar morgenochtend. Ze zal ook inwendig onderzoek doen en ik verwacht en hoop dat ik dan deze week nog word ingeleid. Weet jij al meer? Of word je niet ingeleid?
@d1nd1n van harte met jullie dochter ! Hoop op een vlot herstel voor jullie ♡ Hier vandaag gesprek met anesthesie gehad. Vind toch wel weer beetje spannender nu maargoed het hoort erbij. Het is te hopen dat me bloed goed blijft anders moet ik onder volledige narcose en dat wil ik echt niet . Wel een nieuwe datum gekregen aangezien de oude veel te ver weg was met de complicaties die er momenteel zijn. Dus dat is weer een plusje .
30 juni Moppiepoppie, 36 jaar, 3e kindje (1e met huidige man) 1 juli Linda19841, 34 jaar, 2e kindje 3 juli MamaTom, 31 jaar, 3e kindje 4 juli Dufel, 31 jaar, 2e kindje 7 juli Colinn, 31 jaar, 2e kindje Superstardebs , 30 jaar, 3e kindje RosanneMarie, 26 jaar, 2e kindje Suthern, 30 jaar, 3e kindje 9 juli Zoef, 33 jaar, 4e kindje L0nneke, 31 jaar, 4e kindje 10 juli R1985,33 jaar, 3e kindje Weereennieuwemama, 34 jaar, 2e kindje 13 juli Kimmetjuh90, 28 jaar, 2e kindje (1e met huidige man) Samirsvrouwtje, 29 jaar, 2e kindje Mandyx, 32 jaar, Twin boys! 15 juli Vrouwtje Theelepel, 29 jaar, 1e kindje 22 Juli Oxelsnor, 27 jaar, 2e en 3e kindje Twin boys! ---‐----------------------------- Jongens (12) | Meisjes (5) | Verrassing (2) ---‐----------------------------- Afspraken: Juni: 18-06: L0nneke - anesthesist 18-06: Samirsvrouwtje - controle VK 18-06: Colinn - controle gyn + inwendig onderzoek 18-06: Weereennieuwemama - groeiecho + doppler/flowmeting + bespreking met eigen gyn vervolgplan (inleiden wel/niet) 19-06: Superstardebs - controle VK 24-06/30-06: Oxelsnor - Geplande KZS 25-06: Kimmetjuh90- controle gyn+afspraak anesthesie 25-06: Superstardebs - controle VK 27-06: Samirsvrouwtje - controle VK 27-06: zoef: controle gyn, strip poging Juli: 01-07: zoef - geplande inleiding 02-07: L0nneke - uiterlijke datum kzs 03-07: Samirsvrouwtje - controle VK 03-07: Superstardebs - controle VK 04-07: Kimmetjuh90 - geplande keizersnee 09-07: Samirsvrouwtje - controle VK (hoop dat t dan mijn laatste afspraak is hihi) 10-07: Superstardebs - controle VK ---‐----------------------------- Bevallen: 31 mei: Mandyx, 2 zoons met 33+6 15 juni: d1nd1n, een dochter met 37+1 ---‐----------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Wauw deze week al! Laat morgen even weten hoe en wat. Ik hoop t voor je!! Nee ik word niet ingeleid, hoop het niet iig. Ik verwacht wel dat ik eerder beval dan 40 weken.
Ik wel, mijn voeten zijn net olifanten poten. Zo strak in het vel. Ik tel de dagen af tot onze kleine jongen ons gezin komt verrijken. Vind er zo niks meer aan.
Ik laat het weten na de afspraak Ook spannend als je erop moet wachten lijkt me. Ik ben heel benieuwd wanneer ze zich komt melden!
Ik ben niet de enige met olifantenpoten dus Wat erg hè? Het zit me ook in m'n benen, handen en gezicht. Alsof ik zo'n fat suit aan heb
@Kimmetjuh90 leuk is anders .. zit echt gevangen tussen 4 muren maargoed. Hier ook dikke voeten .. handen en me gezicht is ook opgezwollen. Michelin poppetje in de maak
Niet echt puf om overal op te reageren. Begin het echt zwaarder te vinden allemaal. Succes vandaag @Colinn ben benieuwd wat eruit komt. Wel spannend @Oxelsnor lijkt me heel pittig. Denk aan je @Moppiepoppie ben benieuwd of je al bezig bent! Sorry als ik iemand vergeet. Oja de warmte.. Vreselijk...