@Colinn Nogmaals gefeliciteerd! @Moppiepoppie Ik ga ook voor de wolkjes! Nu wachten op de volgende baby.... Ik wil ooook!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Super dat haar suikers mooi stabiel zijn. Geniet ervan
Ik zie groen van jaloezie ook hier idd Ik had de eerste moeten zijn maar nu word ik ineens aan alle kanten ingehaald
Ik heb een rommelende buik vandaag. Menstruatie achtige krampen met wat pijnlijke harde buiken tussendoor. Niet regelmatig, zit te lang tussen maar rommelen doet het wel. Ik merk dat de drukte thuis niet fijn is nu. Kan nergens echt rustig liggen/zitten. Manlief loopt rond te stieren word er kriebelig van.
Ja is ergens toch "rot" als je al verder zwanger bent he. Al ben ik ook wel dankbaar dat ik mn kindje nog even bij me kan dragen hoor. Maargoed, laatste loodjes zijn sowieso zwaar en we tellen allemaal af.
Hier ook babykriebels, en een rommelende buik, maar te veel gedaan... dus is te verklaren Oh en de laatste dingetjes besteld voor in mn vluchtkoffer Dus de kleine moet hier nog wel even wachten tot mama dr tas compleet kan maken Moet de camera nog leeghalen en opladen.. oops En anders word t telefoon mee nemen als dat mag
Spannend hoor! Hopelijk doet het wat bij je, of gaat het echt doorzetten. Ik heb vandaag ook echt mn eerste pijnlijke harde buiken gehad, echt een soort wee achtig gevoel. Maar ook indd niks regelmatigs Kun je vanavond wel even je rust pakken?