Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2019 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Colinn, 6 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VrouwtjeTheelepel

VrouwtjeTheelepel Actief lid

14 nov 2018
    305
    161
    43
    Vrouw
    Spannend! Hopelijk gaat 'ie bij jou ook lekker aan het discodansen zodra dat ding er op zit. Onze prummel is gelukkig weer zichzelf, die heeft in het eerste halfuur dat ik wakker was meer bewogen dan gisteren de hele dag. Had het gisteren vast ook warm ofzo :roflmao:

Ik vond de ctg ook wel leerzaam, was de eerste keer voor mij. Doordat ik de beweging zag aan de hartslag etc, herkende ik het meer als beweging. Ik heb best vaak dat alleen m'n buik even gespannen voelt zonder dat daar verder een voelbare beweging bij zit, maar dat komt dus ook door de beeb die aan het schuiven is (maar gewoon wat subtieler dan dat ie ook kan doen. :roflmao:)

2. Suthern

Suthern Actief lid

21 dec 2018
    368
    221
    43
    Vrouw
    Ik woon minstens een half uur van het ziekenhuis vandaan nu (met vertraging + parkeren langer) dat maakt de drempel om 'even' te gaan wel hoger voor mij ja. Dan moet ok wel doodsongerust zijn, wil ik bellen en een extra controle aanvragen.

Afgelopen donderdagmiddag moest ik in hetzelfde ziekenhuis zijn voor een controle van mijn ouders en ben ik gewoon een heel dagdeel zoet geweest voor 2 korte afspraken van 5 minuten. En dat liep niet eens uit. Gebeurt ook nog eens regelmatig.

Mijne voel ik nu wel een stuk minder dan eerst (was best een hyperbaby), maar nog wel voldoende vind ik.

Sterkte met alle rustige baby's en laatste controles!

3. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hier is t met de auto 45 min rijden, en met openbaar vervoer een uur..
    Komt ook omdat ons zhk failliet is gegaan.. (vind t nogsteeds onvoorstelbaar dat dat kan)

Een zkh dichterbij had acjteraf ook gekund, maar we waren al in zwolle voor ivf.. achja, we hebben vervoer kunnen regelen zowel heen als teeug, dus dat is erg fijn :)

Ik weet even niet meer wie vandaag aan de beurt was, maar succes!!

Hier: ik voel de kleine nogsteeds erg goed, wel minder als normaal, maar ik ga om die laatste paar.dagen me daar geen zorgen over maken :)
    Zolang ik dr wel gevoelt heb is t goed:)
    We gaan nu maar weer een dagje overleven:roflmao:

4. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Nou ik lig nog steeds in t ziekenhuis.
    Ctg was oke, kleine bleef wel rustig.
    Maar mn bloeddruk is ineens veel te hoog.
    Dus hang nu aan de bloeddruk meter en is het lab net geweest om urine en bloed mee te nemen om te checken op zwangerschaps vergiftiging

Dus ineens een spannend dagje zo.

5. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Jeetje Dufel, dat is schrikken! Misschien willen ze je gaan inleiden?

6. VrouwtjeTheelepel

VrouwtjeTheelepel Actief lid

14 nov 2018
    305
    161
    43
    Vrouw
    Dat is zeker spannend! Fijn dat de ctg in elk geval goed was, hopelijk stellen de overige onderzoeken ook gerust!

7. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik ben weer thuis.
    Uitslagen waren goed gelukkig

Moet morgenochtend wel weer melden voor een nieuwe ctg en een extra echo.

Oxelsnor vindt dit leuk.
  8. Suthern

Suthern Actief lid

21 dec 2018
    368
    221
    43
    Vrouw
    Wat voor bloeddruk had je dan? Fijn dat de ctg goed was, maar wat een gedoe zo zeg! Schrikken!

9. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Wat fijn dat je weer thuis bent :)

Dufel vindt dit leuk.
  10. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    157/92 was ie.

11. Zoef

Zoef Bekend lid

24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Dat is best aan de hoge kant hoor.
    Rustig aan en succes morgen op controle

12. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Dankje, jij veel succes met je inleiding morgen als ik je niet meer spreek!
    Duim op een voorspoedige bevalling!

13. Oxelsnor

Oxelsnor Actief lid

29 okt 2015
    140
    57
    28
    x
    x
    Pijn is vooral eerste 2 dagen naar maar gelukkig krijg je gewoon medicijnen en kun je vragen om morfine (heb ik 3x gedaan de eerste dag). Je krijgt een infuus die naweeën produceert dus dat was vooral de pijn.
    Daarna is het vooral wennen dat je een wond hebt en ermee leren omgaan. Zolang je genoeg rust neemt en medicatie neemt kun je gewoon stap voor stap opbouwen.
    Ik ben nu 7 dagen verder en kan gewoon lopen, zitten en liggen. Maar wel opletten dat ik niet over me grens ga want dan heb ik savonds last.

Moppiepoppie vindt dit leuk.
  14. Oxelsnor

Oxelsnor Actief lid

29 okt 2015
    140
    57
    28
    x
    x
    Succes @Zoef nog een paar uur dan is hij er hopelijk !

@Dufel dat is inderdaad echt zn PE bloeddruk. Gelukkig vandaag nog een x checken. Ga er wel vanuit dat als die weer hoog is dat ze misschien maatregelen gaan nemen. Zeker als je nog andere klachten hebt. Succes !

Wij gaan zeer waarschijnlijk vandaag naar huis met zn 5e klinkt zo gek maar vind het heerlijk om naar huis te gaan na 21 dagen ziekenhuis !

Moppiepoppie en L0nneke vinden dit leuk.
  15. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    @Oxelsnor Hoop dat jullie lekker samen naar huis mogen!

@Zoef Bijnaaaaaaa

@Dufel Succes vandaag bij de controle, dikke kans dat ze je niet verder gaan laten lopen met deze klachten en bloeddruk.

@Moppiepoppie Keizersnede is vooral dag 1 en 2 wat vervelend. Eerste keer opstaan is gek. Als je goed je rust neemt en stap voor stap weer wat doet de 1e week, dan komt dat wel goed.

Hier echt aan het aftellen. Heb het zo gehad. Mijn lijf is op..ben er klaar mee. Mijn laatste zwangerschap.

16. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik lig weer in t ziekenhuis
    Echo was op zich goed, de baby is alleen grooooot. Ze schatten hem nu 4500 gram!
    Ook heb ik nog maar weinig vruchtwater.
    Ze denken misschien zelfs een vliesscheur.

Nu weer aan de ctg en bloeddruk meter.
    Bloeddruk is weer veel te hoog. 155/96

Dus we zijn erg benieuwd wat de dag gaat brengen

17. Suthern

Suthern Actief lid

21 dec 2018
    368
    221
    43
    Vrouw
    @Dufel Hoezo is je kindje nu opeens zo groot? Schattingen in die laatste weken zeggen mij eerlijk gezegd niet meer zo veel. Maar met zo'n hoge bloeddruk klinkt het wel alsof ze he niet meer lang zullen laten doorlopen. Hoe ben je er zelf onder?

@Oxelsnor wat fijn dat jullie naar huis mogen! Lekker weer je eigen spulletjes om je heen!

@L0nneke herkenbaar.. Hier ook de laatste keer en ik heb alles af, dus nu maar afwachten. Ik probeer wel elke dag een afspraak oid te hebben, zodat de dagen wat sneller gaan.

Ik heb straks ook weer een controle in het ziekenhuis, ga even navragen wat hun beleid is met overtijd lopen en nogmaals vragen hoe ze tegenover een bevallingsbad staan na een keizersnede. Vorige week gehoord dat dat niet kan, maar wie weet wat de persoon van vandaag zegt haha. Ben eigenwijs.

18. Zoef

Zoef Bekend lid

24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Spannend gaan we samen bevallen vandaag :D
    Ik lig aan her infuus, vliezen 8.00uur gebroken alleen schiet de ontsluiting nog niet op tot nu toe.

Succes en zet hem op:thumup:

19. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik word vanmiddag opgenomen, en krijg dan een ballon.
    Morgen inleiden.

Baby is niet ineens groot, dat is ie aldoor al geweest. En zeker nu blijft het een schatting natuurlijk.

Al met al vonden ze het beter om te gaan inleiden

20. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Succes!! Ik denk dat jij wel eerder bevalt haha. Dat mag ik hopen voor je :)

Deel Deze Pagina