Ik heb hier geen last van maar ik zou voor de zekerheid laten checken of alles nog dicht zit persoonlijk. En klopt wat @Dufel zegt, ze kunnen heeeel vervelend zijn. Sommigen hebben liever echte weeën dan voorweeën.
Ja en opstaan en omdraaien... Tijd samen met m'n zoontje wordt ook echt meer een uitdaging. Vind het maar saai voor hem. Gelukkig gaat hij graag bij opa spelen, maar voel me dan wel schuldig.
Was weer voor een paar uurtjes en toen zakte het weer af. Ik ben woensdag ook al langs geweest. Toen zat alles nog potdicht en was m'n cervix 4cm lang. M'n urine was toen ook helemaal schoon. Daarom twijfel ik ook haham Denk dat dit wel echt het voorwerk is. Heel naar!
Aaah vervelend! Ik ken het (gelukkig) niet. Wel een goed teken dat je lijf bezig is. Spannend hoor! Laatste loodjes!!
Wanneer moet je weer voor controle? Met harde buiken/voorweeen kan je bmm ook verweken etc dus als je echt twijfelt zou ik toch even laten checken. Ik had weken terug ook veel last van mn buik en harde buiken .. uiteindelijk 3.5cm nog goed maar twijfelde zelf heel erg (misschien ook omdat het er 2 zijn dat ik meer angst heb ofzo XD)
Waar kwam de buikpijn/harde buiken bij jou vandaag dan? Ik heb de 21e weer controle. M'n buik is heel gevoelig maar niet meer kramperig gelukkig! Als ik het weer krijg dan bel ik idd wel ff. Beter dubbel checken dan helemaal niet natuurlijk.
Wat naar dat je nu al last hebt van voorweeen meid! Ik zou als je t weer krijgt toch even bellen. You never know!
@Colinn Ik heb het vorige week gehad, elke 10 minuten, een hele dag lang. Was ook echt wel spannend! Was uiteindelijk ook niks aan de hand gelukkig. @Weereennieuwemama lijstje klinkt heel bekend haha
Je hebt t toen wel laten checken? Mn buik is nu alleen nog heel gevoelig maar gelukkig geen krampen meer!
Gelukkig dat het weerinstituut afgenomen die pijn. Misschien ingedaald? Of alsnog een mini groeispurt. (Al krijg je al een lekker bolletje) Ik heb ook met regelmaat harde buiken een dagje. Alleen niet zo constant zoals jij beschrijft. Hopelijk gewoon alleen maar wat oefenen van je lichaam.
Hier 32 weken vandaag. Yes! Nog max 7 weken te gaan, ik kijk zo uit naar ons kleine mannetje. Maar vooral naar een pijnvrij lichaam. Ik ben nu druk met Mn kleinste dochter die flink ziek is dus het houdt me lekker bezig. Oja en ik zelf hoest de longen uit Mn lijf, oladijeej, heb maar inlegkruisjes ingedaan voor Mn lekkende bekkenbodem Ik ga vandaag een poging wagen om eens even een checklist te maken wat we nog allemaal moeten doen. We hebben sowieso nog de verjaardag van Mn zoon. 7juni zijn kinderfeestje en 10juni zn gewone verjaardag thuis. Dan ben ik gewoon 36 weken zwanger! Woehoe.
Ik heb geen zwangerschaps suiker Waardes waren: Nuchter: 5.5 2 uur na het drankje: 6.9 Wordt vandaag nog gebeld door de vk om te kijken wat nu verder het plan is.
Oh gelukkig maar @Dufel! Hier ook goed nieuws, kindje groeit mooi op z'n lijntje. Alleen het buikje dook wel iets onder de p5 dus we blijven wel in het ziekenhuis lopen. We mogen wel minder vaak komen voor controles, blood flow mogen we sowieso overslaan.
Ik krijg extra groei echos, onze meid is wat aan de kleine kant, ze gaan volgen kf ze een eigen lijn gaat volgen of dat ze weer terug op gwmiddeld komt, ze heeft gelukkkg geen afwijkingen, dus dat is goed nieuws nu elke 2 weken een groei echo
Ja gewoon een flinke baby, of toch net een groeispurt gehad of misschien een meetfoutje. Ze weten t niet. Wordt ff extra in de gaten gehouden. Mocht ie zo flink blijven dan waarschijnlijk wel door naar de gynaecoloog voor inleiding. Heb de 24e nu extra echo weer om te kijken wat ie gegroeid is in die 2 weken Hoe is het met jou vandaag??
Fijn dat alles goed is! Extra spieken is altijd leuk Ik hoop dat ze gewoon lekker haar eigen lijntje volgt!
Wel fijn dat ze jullie jochie extra in de gaten houden. Ik ben benieuwd hoe hij over 2 weken is dan Stukken beter alweer! Moest helaas wel weer verhogen en meerdere keren op een dag insuline gaan spuiten (nu 3x per dag ipv 2x) maar het is te doen. Geen gekke krampen of andere nare pijntjes meer gehad, gelukkig!