Is ook echt niet noodzakelijk joh. Ik vond het bij de 1e dikke onzin maar nu heb ik gewoon niet zon vertrouwen in het zkh waar ik beval (grijpen snel in, 42 % van de bevallingen 1e kind is een keizersnee, ze snappen bekkenproblematiek echt niet etc) en hoor ik om mij heen hoe een bevalling echt kan lopen (ik heb echt een droombevalling gehad achteraf gezien).
Net bij de winkel een zwembroekje uitzoeken voor mn zoons broertje samen met mn zoon. "Nou, dat duurt nog wel even he!" Zegt de cassiere haha. Ja misschien nog ruim 5.5 week hahaha
Aha ja t werd me wel aangeraden omdat ik.borstvoeding ga geven, misschien dat ik er toxh wel aan ga beginnen als me iets te binnen schiet
Awww weereennieuwe mama, ook stom dan hè! Vertel je dan wel dat ze het fout hebben? Of laat je het zo?
@Weereennieuwemama hoe weet jij die percentages over het ziekenhuis? Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar mijn ziekenhuis!
Heb toevallig vandaag ook mijn geboorteplan gemaakt. Hoe denken jullie over vitamine k injectie. Aan de ene kant denk ik dat extra vitamines nooit kwaad kan, maar aan de andere kant geloof ik dat God (Allah swt in mijn geval) ons als zo perfect heeft geschapen, dat ik niet echt geloof in vitamine K tekort. Tevens vind ik t wel een beetje apart dat men zomaar in een kind spuit zonder overleg of iets. Vind dat t zo stiekem gedaan wordt ofzo. (Bij mijn zoon wist ik achteraf pas dat ze t hadden gedaan, waarschijnlijk toen ik in de douche zat)
Ja, klopt maar ze zei dan houden ze rekening ermee dat je zo snel mogelijk wil aanleggen, als je dat dys in een bevalplan aangeeft.
Aha oke, ze doen datneigenlijk wel standaard, meteen bjj mama op de buik, maar als jebtwijfelt daarover dan is het zeker goed dat op te nemen!
Jaa standaard zonder je toestemming of inlichting. In wordt dan een beetje achterdochtig. Waarom spuiten zomaar iets in mijn kind zonder mijn weten in?
Ja dat wordt aangeraden indd. Ik ben ervan overtuigd dat alle voedingstoffen die nodig zijn in bv zitten. Daar hoeft naar mijn idee geen toevoegingen bij.
Ik probëer ze wel eea uit te leggen, maaze zijn zo ignorant en eigenwijs dat ik het er maar bij laat en ze maar besloten heb te vertellen in welke houdingen ik wil bevallen. Uk reguleer het dan wel zelf.
Kan me goed in je vinden. Geen idee of ze die k bij bv echt nodig hebben. Zal eensvwat uitzoeken. Vind die prikjes voor suiker ook zo sneu! Weet i3mand hoe die te voorkomen zijn?