Ohnee, wat een idioot !!! Had je zelf het gevoel dat ze het gehoord heeft of niet ? Of heb je haar reactie niet goed kunnen zien.
Ja een jonge vent. Jammer. Ik weet het niet zeker maar denk wel dat ze het meekreeg. Ach ze weet op zich per ongeluk dat we bezig zijn. Mijn gedrag viel haar al op en toen vroeg ze het op de man af aan mijn vriend. Die kon het niet ontkennen. Mn moeder weet het denk ik helaas ook al, doordat ze terwijl we weg waren ons huis heeft gepoetst en er overal testen slingeren
Dank dat ik ook in december aan de beurt ben voor de 1e echo, ben benieuwd welke datum ik ga krijg en heb ook geen bloed meer verloren T stelt wel gerust, dank je! Heb geen bloed meer verloren gelukkig en mn test van vanmorgen is ook gewoon mooi donker Owwww das idd niet handig van die jongen.. Ik heb t mn 2 beste vriendinnen wel vertelt en mn moeder, de rest wach tf maar fijn tot de 12 weken ofzo
@Weereennieuwemama Ooh wat dom van die jongen. Helaas niks meer aan te doen. Hoop dat je schoonmoeder niks in de gaten had en jullie haar binnenkort toch kunnen verrassen met de zwangerschap. @Jolo Mooie test, geen twijfel mogelijk. Op en top zwanger! @Kimmetjuh90 Ben ook erg benieuwd wanneer je voor de 1e echo mag gaan. Komende week mag je het zkhuis bellen toch?
Poehh, dochterlief is gister avond terug gekomen van haar vader, en heb vandaag van dr te horen gekregen dat ze neten heeft (ze had eerst ook luizen en heb haar toen behandeld) maar dr vader heeft me dus niks verteld, net maar snel bij de kruidvat al spul gehaald en gelijk in dr haar gemasseerd... vieze beestjes.. blehh
Aaah dat is zo'n drama he! Hier vorig jaar 2 x achter elkaar luizen, ik werd gek! Had ze daarna zelf ook...vreselijk! Sterkte er mee. p.s. zie nu dat we dochter van dezelfde leeftijd hebben (oudste hier is ook van 2011)
Wat een schik net in de auto. Papa en mama Housend met de party animals en andere happy hardcore. Oudste dochter fronsend op de achterbak, hoe kun je dat mooi vinden Hier ook een moeder die t weet denk ik. Ik had alle testen verstopt, had ik een verpakking in de prullenbak laten zitten. Normaal zit er altijd een nieuw zakje in maar nu niet
Haha leuk..hier housen de kids gewoon mee Ooh ga maar snel m'n prullenbakken legen, voordat ik ook een (schoon)moeder in de prullenbak heb hangen
Hier weten alledrie de kids dat mama en partner een baby willen. Ze hebben het er ook geregeld over. Ze lijken het idee alledrie wel leuk te vinden. Heb het er ook wel eens met ze over gehad, ze weten bv dat een mogelijk toekomstig broertje/zusje altijd bij mama zal zijn en niet meegaat naar papa (mijn ex). Ze weten overigens nog niks van de zwangerschap, denk dat we ze rond de 12 weken inlichten, maar vind ook wel dat ik van te voren even mijn ex moet inlichten. Ben vooral "bang" voor zijn reactie, die zal wel heftig zijn.. En jouw dochter?
Wel fijn dat jullie (schoon)ouders zo meehelpen hoor... Hadden wij dat maar haha. Hebben jullie ook steeds zo'n honger? Ik eet gewoon de hele dag lijkt wel. Probeer wel steeds gezonde dingen te kiezen, want was bij mijn zoontje best veel aangekomen. Ik heb nog 2 testen. Ga er morgen nog maar een doen en volgende week dan weer, gewoon voor de lol haha.
Wij gaan t mijn dochter ook pas na 12 weken vertellen, dit omdat ze aan vaders kant een nogal heftig iets heeft mee gemaakt, en wij haar niet nog een keer die pijn willen laten voelen.. Mijn dochter is ook van mij en mn ex, wij vertellen t met kerst, door middel van een trui aan mn dochter onder de kerstboom en dan mag zij t aan wie ze wil vertellen vanaf dan
Het is ook heel fijn, maar soms ook irritant. Mijn moeder is echt een poetser. Ik niet. Dus voel soms wel druk om schoon te maken, omdT ik haar niet alles wil laten doen.