Fijne jaarwisseling en alvast al het goeds gewenst voor het nieuwe jaar! Op naar allemaal gezonde en voldragen babietjes in 2019! ♡ Proost! (Uiteraard met Jip & Janneke champagne )
Dankjewel! Nog even en jullie mogen jullie wonder weer bekijken via een echo. Zin in? Benieuwd of de nub dan ook goed zichtbaar is ♡
Ja hebben er zeker zin in, mn dochter gaat mee, dus kan er niet specifiek om vragen (ze kan moeilijk haar mond houden) dus dan ga ik stiekem maar hopen dat ie er op zal staan En anders wacht ik gewoon fijn tot 23 januari Ik zal m zeker wel plaatsen, ga ook echt wel om foto's vragen! Gister avond heeft mn dochter via de doppler die ik gekocht heb t hartje van de baby gehoord, ze vond t echt geweldig om te horen, ging helemaal glunderen
Was een van jullie net op de radio bij q music om de baby die in juli komt aan te kondigen als verheug moment van 2019?? Het zou toch zo maar kunnen..
Julie ook een goed uiteinde! Zojuist een echo gehad en daarop was al een flinke .... BALZAK te zien! Nog meer piemel in huis! Vroeg bij thuiskomst aan mijn zoon of hij een broertje of zusje wil. Thank God zei hij broertje haha. Yassss! Nou, ik ga woensdag lekker shoppen. Ergens ook wel blij dat we een hoop kunnen hergebruiken. We groeien ons huis namelijk al uit.
29 juni Bonita09, 30 jaar, 3e kindje [onbekend] 1 juli Knuffelfloor19, 29 jaar, 1e kindje [onbekend] Wistaire, 28 jaar, 1e kindje [onbekend] Linda19841, 34 jaar, 2e kindje [onbekend] 2 juli 3 juli MamaTom, 31 jaar, 3e kindje [onbekend] 4 juli EstelleA, 28 jaar, 2e kindje Dufel, 31 jaar, 2e kindje Flexi, 31 jaar, 1e kindje 5 juli D1nd1n, 34 jaar, 1e kindje [onbekend] 6 juli RosanneMarie, 26 jaar, 2e kindje [onbekend] 7 juli Kanawa, 29 jaar, 2e kindje [onbekend] Colinn, 30 jaar, 2e kindje [onbekend] 8 juli Superstardebs , 30 jaar, 3e kindje [onbekend] 9 juli CJK, 28 jaar, 1e kindje [onbekend] Jgr , 30 jaar , 2e kindje [onbekend] 10 juli R1985, 33 jaar, 3e kindje [verrassing] Nina007, 29 jaar, 2e kindje [onbekend] Arankaa, ? jaar, 2e kindje, [onbekend] L0nneke, 31 jaar, 4e kindje Zoef, 33jaar, 4e kindje Weereennieuwemama, 34 jaar, 2e kindje [jongen] 11 juli BLBL, 36 jaar, 1ste kindje [onbekend] 12 juli 13 juli Kimmetjuh90, 28 jaar, 2e kindje (1e met huidige man)[onbekend] Samirsvrouwtje, 28 jaar, 2e kindje [onbekend] Mandyx, 32 jaar, Twins! [onbekend] Melk84, 34 jaar, 2e kindje [onbekend] 14 juli 15 juli Vrouwtje Theelepel, 28 jaar, 1e kindje [onbekend] ----------------------------------------- Jongen (1) | Meisje (0) | Verrassing (2) | Onbekend (25) ----------------------------------------- Sterretjes: Lentekind - *4,5 week Fitgirl82 - *6 weken Pinguinkje - *9 weken (missed abortion) Eevie82 - *8 weken (ma) Afspraken: December: 31/12: Dufel - controle vk Januari 2/1: Kimmetjuh90 - termijn echo 2/1: BLBL - afspraak gyn 12w en nipt 5/1: Linda19841 - geslachtsbepalingecho 7/1: zoef - afspraak vk 07/01: Colinn - controle vk 8/1: MamaTom - geslachtsbepaling 9/1: Weereennieuwemama - termijnecho 14/1: D1nd1n - afspraak verloskundige 15/1: zoef - geslachtsbepaling 15/1: Flexi - geslachtsbepaling 17/1: MamaTom - afspraak vk 20/1: Mandyx - afspraak gyn 21/1: Colinn - Geslachtsbepalingsecho 21/1: Melk84 - geslachtsbepaling en controle vk 23/1: Kimmetjuh90 - geslachtsbepalingsecho 24/1: Samirsvrouwtje - geslachtsbepalingsecho 25/1: Dufel - geslachtsbepalingsecho 29/1: Samirsvrouwtje - afspraak VK 14/2: MamaTom - 20 weken echo 25/2: Dufel - 20 weken echo 26/2: Mandyx - 20 weken echo wkz WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
Onze onderzoeksecho was trouwens helemaal perfect (ze lichtte werkelijk alles door), maar de bloeduitslagen van combitest krijg ik woe pas. Even afwachten nog dus.
Wat een leuk nieuws een eerste jongetje in ons groepje! En fijn dat alles goed blijkt! Voor iedereen een fijne jaarwisseling, geniet ervan! Op naar ons baby jaar Ik heb trouwens ontzettende borsten pijn, haleloeja hahaha. En ook iets geks mijn buik lijkt ineens kleiner nu had ik dat al eventjes gegoogeld natuurlijk, kan komen doordat de darmen wat afnemen in volume.. ben benieuwd of iemand van jullie dat ook heeft.
Ik probeer wel alles te lezen en af en toe te reageren, maar vergeef me als ik iemand vergeet ofzo. Ben niet zo'n actieve poster. Wat leuk, al die echo's! Ik heb bij de tweede zwangerscchap meegedaan met Moeders voor Moeders, maar ik vond het echt verschrikkelijk. En we moesten zelf telkens al die kannen wegbrengen en ophalen, een kwartier verderop. Inmiddels zijn we wel verhuisd, maar nee sorry, voor mij echt geen succes. @Zoef, ik was voor week 8 al 2 cupmaten gegroeid (van E naar G) en heb enorme last van mijn borsten gehad. Nu valt het juist weer mee. Mijn darmen zijn wel van slag, as usual in een zwangerschap. Dan weer 3 dagen niks en dan 4x op een dag. Superirritant. En ook af en toe al de nodige maagzuur en jeuk op mijn buik. Blij als dat weer over is haha. Nog een half jaar
Wauw echt? Wat leuk dat je dat nu al weet Ik dacht altijd dat de balletjes pas veel later komen. Heb je een foto ervan? Kan ik 'm ff vergelijken met de mijne hihi
Ik weet niet of ze hierop staan? Ze had het niet per se over de ballen maar wel over de balzak en piemel. Ik zag ze ook duidelijk het beeld voorbij zwiepen.
Ach ja ik bedoelde ook de balzak. Korte nacht, sorry hahaha. Maarre.. ik zie het! Wauw wat duidelijk al. Je ziet heel duidelijk het piemeltje en een zakje eronder idd. Heel bijzonder! Hoever was je bij de echo? Omg dat staat dus gewoon op de echo... sjeemienee haha
Allereerst allemaal de beste wensen voor 2019..op naar vele mooie gezonde baby's! Wat betreft Moeders voor moeders, deze keer niet meegedaan. Trok ik niet met mijn misselijkheid en overgeven. Andere 3x wel meegedaan. @Weereennieuwemama wow, ik wist niet dat er op deze termijn een balzak en piemel te zien is. Naar mijn weten is de nub het beste zichtbaar rond 13 weken en daarna pas de ontwikkeling van daadwerkelijk zichtbaar geslacht verder. Hoop dat de echoscopiste het goed gezien heeft. Persoonlijk zou ik er nog niet op durven vertrouwen. Hier vandaag luie dag, voel me niet echt lekker en ook de kids zijn toe aan een bij-tank-dag.
Ja heel leuk. Heerlijk rustig spelletjes gedaan en tv gekeken. Niet heel bijzonder eigenlijk haha. En jij?