Geen idee, Een bepaalde knop omzetten ofzo maar begrijp heel goed dat dat lastig is. Ene dag lukt me dat beter dan een andere.
Zojuist afspraak vk en echo gemaakt. 27/11 naar vk 11/12 echo. Gaat een van jullie meedoen met centring precnacy (of zoiets)?
Mijn banner blijft maar hangen zie ik. Vandaag toch echt 4w6d zwanger Ik heb al een aantal dagen buikpijn die steeds meer toeneemt. Vanmorgen ff contact gehad met mn gyn en ze wil morgen een echo maken om te checken of het wel op de goede plek zit. Ik moest gelijk aan ons gesprek van van de week denken @Kimmetjuh90 Wat kan ik verwachten van een echo met 5 weken? Ik denk zelf dat mijn blaas geïrriteerd is want ik plas ook heul veeul.
Oh jeetje meid, ik hoop dat t niks betekend! Ik denk dat ze alleen verdikt baarmoedervlies zien? Of misschien de zwangerschapsring (heb ik wel.eens gelezen hier op ZP) Laat je t weten?! Hier is t nogsteeds afenroe en niet toenemend qua pijn of iets, dus soms gewoon vervelend.. Heb je misschien een blaasontsteking? Dat t daarom geïrriteerd is?
Ik denk idd een (beginnende) blaasontsteking. Daarom belde ik ff met mn gyn wat ik het beste kan doen. Maar ze wil dus eerst checken of het op de goede plek zit. Eigenlijk vind ik t niet heel cool zo vroeg al een echo maar goed ik snap wel dat ze het wil doen. Ben benieuwd wat er al te zien is. Ik laat het weten!
Ik snap t meis, maar snap de gyn ook, als je echt zo een last hebt is t beter om zo snel mogelijk een kijkje te nemen of t niet wellicht in een eileider zit, dat zou verschrikkelijk zijn Klets jij ook mee in t zwanger clubje van juli 2019?
Daar zag ik ook iets over bij mn vkpraktijk toen ik was in juni met mijn miskraam. Heb me er niet in verdiept. Zal eens op zoek gaan naar wat het is..maar mijn eerste indruk is..nee, niets voor mij.
Ja vreselijk idd. Maar daar ga ik niet vanuit! Sjee is er nog een groepje? Ik kom erin om man haha.. ik hou het nog ff bij deze
Ik gok ook op 1 juli maar dat kan natuurlijk ook eerder of later zijn ik twijfelde ook wat ik moest doen hihi