Niet perse verrast. Alle theorieën wezen al uit naar een meisje haha. Maar na een jongen hoopte ik toch wel ergens op een meisje. Een droom!
Mijn man moest wel even slikken hoor. Hij had toch graag een zoontje gewild. Maar nu hij een beetje aan het idee gewend is vind hij het wel leuk. Hierbij de foto:
Wat leuk Colinn! Ik vind het ook zo leuk, een jongen en een meisje! Ben er zo gelukkig mee (al moet ik zeggen, als het een jongetje was geweest was ik waarschijnlijk net zo blij geweest).
Nee eigelijk niet, want als ik ja zeg en t blijkt een meisje voel ik me schuldig, heb totaal geen idee, en hoop alleen maar dat t gezond is
Ik begrijp je. Maar je mag best een lichte voorkeur hebben hoor. Is niet erg! Ik was ook super blij geweest als we een jongetje zouden krijgen. Dat het nu een meisje is is een extra cadeautje Nog een paar uurtjes dan weet je het hopelijk!
Oh trouwens ons meisje had gister een hartslag van 143bpm. Dat klopt niet helemaal met die theorie toch? Verder was ze 153 gram. Het was een mini 20 weken echo. Heel veel dingen al kunnen bekijken. We hoeven ons geen zorgen te maken om de guo
Jaaaaaa gefeliciteerd @Colinn superleuk Succes straks met de echo @Kimmetjuh90 spannend!! Ik lig weer eens wakker, meer mensen last van? Hier nog afwachten tot vrijdag, raak erg ongeduldig nu ik jullie echo's allemaal zie haha