Wat vervelend dat je het niet helemaal zeker weet, Kim! Geen leuke ervaring! Dat zou ik ook echt wel terugkoppelen aan het echobureau.
Ja joh daarom.. ik wil wel ff kijken voor je naar die video? Heb gister net zelf een echo gehad dus weet wel een beetje waar ik op moet letten.
Ik zou er wel vanuit gaan dat t een meisje is. Ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat hij weet wat ie zegt. 95% is een best hoog percentage.
Wat raar @Kimmetjuh90 erg onprofessioneel van dat echo bureau Dit is het zij aanzicht waarbij ik qua nub wel denk aan een meisje maar durf het niet zeker te zeggen. Snap je teleurstelling wel
Eigenlijk zou je een shot van onder moeten hebben, dat je de billen en beentjes ziet zegmaar. Komt dat voorbij in je video?
Was dit een betaalde geslachtsecho @Kimmetjuh90 ? Wat staat er in hun voorwaarden? Als daar staat dat je garantie hebt dat het geslacht met zekerheid bepaald wordt zou ik een nieuwe afspraak maken voor van de week (en dan hoef je daar natuurlijk niet voor te betalen). Wel jammer zeg, kan me voorstellen dat je het graag wil weten. 4 weken wachten is dan nog lang.
Ja dit grapje heeft me 40euro gekost, ik ga nooit meer daarheen.. ben er wel klaar mee, voor nu gaan we uit van een meisje en met de 20 weken echo vraag ik nog een keer of ze willen kijken.
Maar wat staat er in hun voorwaarden dan? Wellicht kun je nog ergens aanspraak op maken. Zou het even nakijken.
Ik lees veel mee, maar reageer weinig. Reageer meer via facebook groepje. @Kimmetjuh90 Wat een nare ervaring, toch even goed voorwaarden nakijken en zou sowieso morgen ff bellen om je verhaal te doen en te zoeken naar een oplossing met ze. Ook wij vandaag geslachtsbepaligsecho gehad..het welbekende hamburgertje..dus een meisje!
Gefeliciteerd meis Nee ik laat t hierbij, we wachten de 20 weken e ho af, maar he via andere en groep waar ik inzit ook al eigelijk alleen maar meisje gehoord, en ook in mn eigen topic zeggen ze meisje, dus t zal ook echt wel een meisje zijn
29 juni Bonita09, 30 jaar, 3e kindje [Jongen] 1 juli Knuffelfloor19, 29 jaar, 1e kindje Wistaire, 28 jaar, 1e kindje Linda19841, 34 jaar, 2e kindje [Jongen] 2 juli 3 juli MamaTom, 31 jaar, 3e kindje [Jongen] 4 juli Dufel, 31 jaar, 2e kindje Flexi, 31 jaar, 1e kindje [Meisje] 5 juli D1nd1n, 34 jaar, 1e kindje [Meisje] 6 juli 7 juli Colinn, 31 jaar, 2e kindje [Meisje] Superstardebs , 30 jaar, 3e kindje [Jongen] RosanneMarie, 26 jaar, 2e kindje [Meisje] 8 juli 9 juli CJK, 28 jaar, 1e kindje Jgr , 30 jaar , 2e kindje 10 juli R1985, 33 jaar, 3e kindje [Verrassing] Nina007, 29 jaar, 2e kindje L0nneke, 31 jaar, 4e kindje Zoef, 33jaar, 4e kindje [Jongen] Weereennieuwemama, 34 jaar, 2e kindje [Jongen] 11 juli BLBL, 36 jaar, 1ste kindje 12 juli 13 juli Kimmetjuh90, 28 jaar, 2e kindje (1e met huidige man) [Meisje] Samirsvrouwtje, 28 jaar, 2e kindje Mandyx, 32 jaar, Twins! Melk84, 34 jaar, 2e kindje [Meisje] 14 juli 15 juli Vrouwtje Theelepel, 28 jaar, 1e kindje ----------------------------------------- Jongen (6) | Meisje (6) | Verrassing (1) | Onbekend (14) ----------------------------------------- Sterretjes: Lentekind - *4,5 week Fitgirl82 - *6 weken Pinguinkje - *9 weken (missed abortion) Eevie82 - *8 weken (ma) Afspraken: Januari: 22/1: Colinn - 2e poging geslachtsbepaling 23/1: Kimmetjuh90 - geslachtsbepalingsecho 24/1: Samirsvrouwtje - geslachtsbepalingsecho 24/1: zoef: afspraak vk 25/1: Dufel - geslachtsbepalingsecho 28/1: Dufel - controle VK 29/1: Samirsvrouwtje - afspraak VK 29/1: Colinn - controle VK 29/1: Mandyx - afspraak gyn 30/1: zoef - afspraak gyn 31/1: Kimmetjuh90 - controle gyn Februari: 5/2: Bonita09 - 20 weken echo 7/2: Weereennieuwemama - afsprk VK 11/2: D1nd1n - Afspraak VK 12/2: Colinn - GUO ziekenhuis 13/2: Kimmetjuh90 - GUO(20 weken) ziekenhuis 14/2: Weereennieuwemama - SEO 14/2: MamaTom - 20 weken echo 14/2: RosanneMarie - 20 weken echo 15/2: superstardebs - GUO (20 weken) 19/2: D1nd1n - 20 weken echo 25/2: Dufel - 20 weken echo 26/2: Mandyx - GUO wkz WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.