Oh das gek @Kimmetjuh90 Ik zou ook wel even moeten schakelen dan. Voor wat betreft je dochter zou ik ook gewoon eerlijk zijn.
Oh @Kimmetjuh90 jij maakt het wel mee zeg. Wat een verhaal. Ben heel benieuwd wat het nu uiteindelijk is. Straks zit er gewoon stiekem een tweede kindje naast verstopt ofzo, hahaha. Je dochter trekt vast wel weer bij, het zijn kinderen en flexibel dat komt vast goed.
Jeetje wat een verhaal @Kimmetjuh90 Heb je echo foto's? En wat betreft je dochter: kinderen zijn heel flexibel. Dat komt wel goed!
Pfff hier sinds gister een vijfsterrenverblijf op de wc terwijl ik volgens mij alleen maar een kaaspannenkoek met druifjes en tomaatjes ophad en een wrap van de KFC .. Pfff Wat een hel, zulke vreselijk darmkrampen..
Nu zegt m'n man dat ik de vk moet bellen om te kijken of dat wel goed is voor de baby, maar lijkt me niet echt nodig toch?
Nee hoor, hoeft niet. Je hebt gewoon last van je darmen, zo klinkt het. Heb ik ook enorm last van tijdens de zwangerschap. Als je echt het idee hebt dat je bloed vloeit of er een soort regelmaat in zit (als in weeën) moet je wél aan de bel trekken. Ik heb ook een keer buikgriep gehad tijdens een zwangerschap, enorm ellendig, maar de baby blijft veilig.
Heb al gemaild met ze, ben aan t wachten op reactie. Bellen doe ik liever niet, de laatste dagen ben ik erg onredelijk voor no reason
Ik ook, nahja ik heb mezelf niet echt meer in de hand, ben mezelf even he-le-maal kwijt, kwam gisteren aan de telefoon ook niet verder om mn medisch dossier op te vragen bij t Vu medisch centrum, en merkte dat er dingen uit mn mond kwamen die ik dus normaal nooit zou zeggen, ik gun dat niemand aan de andere kant van de lijn, Gisteren heb ik me uiteindelijk ook verontschuldigd en maar opgehangen, ga t zo nog maar een keer proberen denk ik.. of maandag pas..
@Kimmetjuh90 Oooh wat een rollercoaster zeg..ben benieuwd of het nu een jongen of meisje is! @Moppiepoppie Beterschap!
Beterschap @Moppiepoppie Kan echt geen kwaad voor de baby. Eerste zwangerschap moest ik 9 maanden lang 30/40 keer per dag spugen en dat is nu mn prachtige zoon.
@Kimmetjuh90 wst heftig joh. Denk je een pretecho te maken voor wat zekerheid, kom je nog in een ontzettende onzekere periode. Wat je hierboven al zei, je weet iig dat het er 1 is.