Ik hou het echt op een meisje bij deze En die andere is een jochie! Wat zeiden ze in het potty shot topic?
Idd beter een te lage dan te hoge Wat ontzettend naar van je bekkeninstabiliteit Hopelijk kan je de balans wat vinden!
Hi Ladies! Tijdje niets geschreven maar wel meegelezen! Het klinkt misschien raar maar ik vind zwanger zijn dus echt niet leuk... Ik ben echt heel blij dat we een kindje krijgen alleen de zwangerschap vind ik dus vreselijk. Hoe jullie uitkijken naar jullie baby voelen, vind ik het juist een heel vies gevoel van binnen en al helemaal als ik aan de buitenkant voel dat er geschopt wordt (ook al dagelijks). Daarnaast blijf ik ontzettend misselijk (gelukkig niet meer zo vaak overgeven) en heb ik veel buikpijn en harde buiken. Als mensen zeggen "gefeliciteerd en geniet ervan", denk ik echt waar moet ik van genieten dan? Ben ik de enige die dit zo ervaart? Mijn buik is nog relatief klein, ben nu 1-2 kg aangekomen en pas nog al mijn eigen kleding -> zie foto! Verder heb ik gelukkig voor werk wel wat leuke tripjes op de agenda staan: 24-17 Maart London, 11-16 April New York en 26-30 April Barcelona... Ik hoop echt dat ik tegen die tijd nog fit genoeg ben om deze tripjes te kunnen maken want zakelijk gezien zijn ze heel erg belangrijk. Ik begrijp dat de baby belangrijker is hoor alleen heb ik veel vriendinnen om me heen die tot week 38 echt heel fit waren en ik hoop zo dat dat bij mij ook zo is..!
Iedereen ervaart t op haar eigen manier, niks mis mee! Ik vind nu zwanger zijn alleen niet leuk als ik weer een harde buik heb, verder gelukkig wel, al voel ik nog niks, kan ook niet want mijn meisje moet heel hard dr best doen om wat te laten voelen
Dames, ik ben best wel zenuwachtig voor de 20 weken guo aanstaande woensdag.. Hoop zo dat ons meisje niet dezelfde afwijkingen heeft als dat ik gehad heb! Moest ik even kwijt
Ik hou ook niet van zwanger zijn hoor. En dat hoeft ook niet denk ik. Laat die opmerkingen van anderen maar het ene oor in en andere oor uit gaan. Als je je echt negatief voelt, zou ik het alleen wel even aankaarten bij de verloskundige. Lekker genieten van wie werktripjes. Het klinkt alsof je daat naar uitkijkt en er plezier uit haalt. Hoe je je dan voelt zie je dan wel weer.
Welke afwijkingen heb je @Kimmetjuh90 spannend hoor. Vind het gewoon altijd al spannend een 20weken toch een extra gezondheidscheck. Over zwanger zijn; ik vind het vreselijk! Maar ben wel heel blij en dankbaar dat er een kleintje in Mn buik groeit en kan ook genieten van de schopjes. Genieten van de zwangerschap opzich uh nee dat is ook echt niet mijn favoriete bezigheid. Mn lijf dat veranderd en een flinke vorm krijgt, alle lichamelijke pijntjes en ongemakken.. nehh kan mezelf betere tijden herinneren. En over Mn seksleven (welk seksleven)niet te spreken. Ik hou dr normaal wel van maar nu... moet er niet aan denken! Dus nee zwanger zijn is ondanks Mn vierde echt niet Mn hobby.
Nee dat weet ik helaas niet.. Een gat tussen de boezems(hart), hart is altijd zwak gebleven ook..(3× hartstilstand gehad als baby) niet goed verwerkende nieren, niet goed functionerende longen(door te vroeg geboren) een anusatresie (zonder poepgat geboren), en zonder slokdarm geboren (Word vaker gezien bij anusatresie) darmen die continu bekneld raakte.. tja hele waslijst Ik weet niet of t erfelijk is, mijn dochter heeft t gelukkig niet gehad! *nu ik dit zo neer gezet heb voel ik me ontzettend kwetsbaar*
Jeetje dat is flink wat, kan me voorstellen dat het extra spannend is. Hopelijk is alles goed met jullie kleine meisje!
Pff, ik ben me toch een partijtje boos nu. Vanmorgen langs de apotheek om iets op te halen, en omdat ik er toch was gelijk even een herhaling gevraagd van de pillen die ik slik tegen maagzuur. Zegt de assistente ineens: 'weet je huisarts dat je dit slikt'? Umh, nou ik heb aan het begin van mn zwangerschap op advies van de HA met JULLIE overleg gehad of ik dit mocht blijven gebruiken en het was "geen probleem". Ik had er bewust achteraan gebeld omdat het volgens de bijsluiter niet mocht, maar volgens de apotheek was er nieuw onderzoek en mocht het nu wel. Blijkt vandaag ineens dat je het tijdens het tweede trimester niet meer mag slikken. Gelijk een alternatief gekregen en moet direct stoppen met de pillen die ik had. Helemaal geen medicijnen is geen optie, dan is over een week m'n slokdarm stuk. Maar ik heb er wel even flink de pee in, juist omdat ik dit wilde voorkomen heb ik toen al extra geïnformeerd. Dus nu fingers crossed dat het geen schadelijk effect heeft gehad (ik wil niet eens gaan google'n op wat er allemaal fout kan gaan...)