Jawel. Een meisjes die k ken gebruikte ook progynova en Utro, maar ze verloor gwn bloed en t was een miskraam..
Sinds gister einde van de middag lijkt het wat afgezakt te zijn. Heb ook mega veel gedronken om mn blaas ff goed door te laten spoelen. Als de echo gewoon normaal is dan wil ik m'n urine ook ff laten checken voor de zekerheid.
Nog 1 dag wachten (jeeeeeeey) en dan mag ik eindelijk bellen Ik zou bijna hierom spijt hebben te vroeg getest te hebben
Jaa als je wil heel graag ! Ben namelijk ook heel benieuwd! als de progynova en utrogestan een miskraam tegenhoudt, dan wil iedereen een kunstmatige cyclus lijkt me
Hier bruin bij afvegen, mindere kwaaltjes en menstr. kramp. Vannacht niet doorgezet maar bel straks de vk. Haal mij er maar weer af dames. Succes, meekijken word mij te zwaar helaas. Dus excuse me als ik niks meer zeg.
Succes dames die de eerste echo hebben! Hopelijk kunnen ze wat zien Nee!! Hopelijk blijft het zitten! Ik heb ook bruin gehad maar dat was later weer over! Ik duim dat het bij jou ook zo is
Veel succes voor degene die vandaag echo hebben. Ik duim voor mooie plaatjes. @Wistaire mss komt het goed..bruinverlies wil niet altijd alles zeggen. Duim voor je dat het nog goed zit!