Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentekind85, 25 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Mijn dochter wilde geen speen, alleen dr duim, en aangezien deze dame ook al duikt in de buik, denk ik dat ik alles speentjes die ik gekocht heb weg kan doen, nu word t zo wie,o afgeraden een speen als je bv geeft, dus ze zullen zowiezo hier niet gebruikt worden denk ik..

2. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik heb het de ene nacht wel en de andere niet. Heel irritant!

En ik heb 2 boxen. 1 van de prenetal en 1 van ouders van nu. Leuke boxen!

3. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Die van de prenetal zit een compleet pak new born pampers in. Alleen daarom al de moeite waard vind ik :)

4. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Wat vervelend :( Die van mij is juist erg lief nu. Bij hem zijn het echt fases.

5. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik heb geen babybox nog aangevraagd. Zit bijna nooit iets leuks in heb ik t idee en je zit met al die reclame etc.
    Dan koop ik liever zelf leuke dingen die ik echt ga gebruiken

Speen hebben wij mn oudste wel aangeboden maar wilde hij niet. Duimen ook niet gedaan. Hij heeft zn beer, dat is hem alles.

Hier paar heftige dagen gehad met mn oudste. Erg ziek en gisteravond nog op de hap geweest ivm buikpijn en hij bleef maar huilen. Gelukkig niks ernstigs
    Maar hij was behoorlijk overstuur. Hele nacht bij mij in mn armen geslapen. Naja hij dan, niet ik.

Vandaag ging het gelukkig wat beter. Dus duik zo lekker mn bedje in

6. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Aaah kon je dat al zien op de echo? Wat schattig ♡♡

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  7. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Hè jakkes. Gelukkig nu aan de beterende hand. Lekker slapen alvast!

Dufel vindt dit leuk.
  8. Weereennieuwemama

Weereennieuwemama Fanatiek lid

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Ah wat sneu .. Maar stiekem geniet ik dan weer intens van die momenten dat je zoveel kunt betekenen voor je kleintje.

Dufel vindt dit leuk.
  9. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Ja gelukkig korte fases hier. Smiddags was het weer mn lieve gezellige kroelpot. En alle begrip voor opstandigheid hoor. Hij moet dit soort dingeb natuurlijk allemaal nog leren, die grenzen enzo. Bij papa en mama kan hij die veilig ontdekken. Ik ben er niet zo snel van onder de indruk dus kom maar op, lekker pubertje haha. Maar goed, voor de heupjes was het wel een vervelende dag :(

10. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Haha ja, eigelijk toen de vrouw klaar was met de geslachtsbepalingsecho, wilde ze m van mn buik halen, maar toen stak madame dr duim in dr mond, en smolten we beide weg, vervolgens zei ik tegen mn man, sorry schat, ook deze draak lijkt op mama:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
    Toen zei manlief, ik ga van alles proberen zodat ze de speen leuk gaat vinden, maar aangezien ik nu e nr hoop op langer dan 3 weken bv, denk ik dat ie nog even geduld moet hebben:roflmao::roflmao:

Colinn vindt dit leuk.
  11. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Jazeker! Dochter kon beide prima vanaf week 2!

12. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Volgens mij voel ik de kleine hier al soms de hik hebben! Kan dat al zo vroeg?

@SamirsVrouwtje Hier vooral heel veel gekke dromen en het gevoel hebben dat ik zo licht slaap dat ik meer dommel dan echt slaap. Kan niet goed uitleggen..

13. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Daar heb je helemaal gelijk in.

14. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Mooi gezegd, maar indd niet fijn voor je heupen.

Ik merk aan mijn zoontje ook wel dat ie toe begint te raken aan school. Even wat meer uitdaging.

15. Suthern

Suthern Actief lid

21 dec 2018
    368
    221
    43
    Vrouw
    Ik heb er 1 van 3,5 thuis en van 1,5 en dat is af en toe best pittig, maar ze luisteren echt heel goed vind ik. De oudste is qua uitdaging bijna toe aan school, maar qua energie kan hij nog héél lang thuis blijven (slaapt nog overdag) en hij is nog niet zindelijk. Nu is hij al een paar dagen ziek en zielig en dat is af en toe wel zwaar met tillen, maar dat overleven we ook wel weer.

@Moppiepoppie ik denk dat je het al best wel kunt voelen als de baby de hik heeft. Soort ritmisch getik als het goed is, of niet? Mijn oudste had echt bijna dagelijks de hik toen hij nog in de buik zat (en eenmaal eruit ook haha).

Moppiepoppie vindt dit leuk.
  16. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Even iets anders, ik vind t echt mooi om te zien dat er 2 jaar tussen elk kind zit ongeveer bij jou, was mijn droom ook in t begin :)

Suthern vindt dit leuk.
  17. Weereennieuwemama

12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Ja die uitdaging waar ze aan toe gaan zijn zal ook wel medebepalend zijn in het boevengedrag. Ik denk dat mn zoontje het heel leuk zou vinden, maar hier mag hij echt paa met 4 jr naar school en hij is nu 3 jr en 5 mnd. 2x per week gaat hij naar opvang. Hij is niet heel erg op andere kindjes gericht (geniet wel van ze), maar zuigt kennis op en is leergierig. In die laatste zin zou hij school super leuk vinden. Jammer dat hij hier niet vroeger kan.

@Suthern hier ook nog niet zindelijk. Dat zou nog wel een probleem vormen om vervroegd naar school te gaan. Gisteren bijna al zn broeken er doorheen gejaagd. Meneer vindt een natte.broek wel prima. Luie donder. Hij kan het echt wel, is wijs genoeg ervoor.

18. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Ja echt heel irritant!
    De ouders van nu box vond ik eerlijk gezegd wel meevallen:rolleyes:

19. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Als in tegen vallen wat erin zat?

20. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ja hier is het ook gewoon 4 jaar naar school.
    Mijn zoontje wordt in mei 4,dus nog 3 maandjes ongeveer.
    Vind het wel spannend haha

Weereennieuwemama vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina