Hier gister avond nog naar t zkh geweest ivm 2 dage pijnlijke harde buiken, gelukkig heeft t geen effect gehad op mn baarmoederhals, en de kleine doet t goed, na een acht met warme kruik id mijn buik eindelijk weer rustig Mocht ik t weer krijg en, moet ik weer bellen en langskomen.
Wij hebben net de 20-wekenecho gehad. Alles was weer keurig gelukkig. Kindje was erg druk en vooral snel haha. Super leuk. Wb harde buiken: ik word snachts vaak wakker en als ik me dan op mijn rug draai, dan is mijn baarmoeder keihard. Echt een harde bal. Is dat dan iets om je vk over te bellen?
Fijn van de goede echo! Ik denk niet dat je daar de vk voor hoeft te bellen, ik herken het ook wel. Kan ook goed voelen dan waar de baby ligt in mn buik.
Tja geen idee. Ik maak me er niet ongerust over hoor, heb dit al heel lang en vaak. Zal het voor de zekerheid even vragen volgebde keer.
Wij ook 20-weken echo vandaag! Was écht een meisje haha en ze was ook helemaal gezond. Wel wat kleiner dan gemiddeld (alles stond op 18 weken 3 dagen i.p.v. 19 weken 4 dagen), maar ze maakte zich daar geen zorgen om. Misschien extra echo, maar die moest ik toch al. Verder zag je ergens super goed haar gezichtje (neusje en mondje) en ze leek super op ons zoontje als baby voor zover je dat kon zien haha. Zelfde mondje.
Wat leuk! Onze zoon leek ook op zn. Broer. Super druk en snel en dikke lippen en een wipneusje. Ik snak daarom stiekem best naar een 4D met een week of 26 om alvaat te spielen of ze exht lijken.
Wat goed om te lezen dat alle 20 weken echo's tot nu toe goed verlopen voor iedereen ! Super. Hier sinds vorige week vrijdag last van rare krampjes die wel wegtrekken. Zaterdag vreemd vocht verlies en dinsdag weer. Krampen bleven terug komen. Gister gewerkt harde buiken en gingen niet meer weg. Uiteindelijk toch ziekenhuis maar gebeld. Urine, bloed, echo gecheckt. Maar niets vreemds te vinden. Nu word het op mn darmen gegooid maar kan me er niets bij voorstellen aangezien ik gewoon elke dag ontlast. Naar aanleiding van geschiedenis nu extra bloeddruk controles want die was gister 2x te hoog weer. Hoop dat ze nog lang blijven zitten
Oh Ja, gisteravond waren we even op visite bij mijn beste vriendin, en ik kreeg een flinke trap aan de zijkant! Ik schrok er gewoon van, maar daarna niets meer, ik denk dus dat ik voor t eerst een schop gevoelt heb gisteravond
Hier was mijn buik ook 2 dagen onrustig en na elke harde buik gevoelig, hier ook geen oorzaak gevonden, wel t advies gekregen nog rustiger aan te doen, en als t weer opkomt moet ik weer naar t zkh.
Wat schiet het al op, hè? Wij zijn gisteren op kraamvisite geweest bij goede vrienden van ons. Heel raar om te bedenken dat we zelf over ongeveer 5 maanden zo'n frummeltje in onze armen hebben liggen als alles zo goed blijft gaan. Kan er nog steeds niet over uit.